Версия за печат

00165-2013-0019

BG-София: 08 - Научни изследвания и експериментални разработки

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695114

Министерство на образованието и науката, бул. Дондуков №2А, За: Емилияна Димитрова, Красимира Брозиг, България 1000, София, Тел.: 02 9712070, E-mail: upo@mon.bg

Място/места за контакт: София

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.minedu.government.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.minedu.government.bg/left_menu/contracts/.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Образование

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Анализ на съответствието между предлаганото професионално образование и потребностите на пазара на труда и разработване на модел на единна система за управление на професионалното образование на основата на индикатори и показатели за ефективност, включени в уеб-базирана платформа, по проект BG051РО001-3.2.03-0001 „УПРАВЛЕНИЕ ЗА ЕФЕКТИВНО ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 8 (08 - Научни изследвания и експериментални разработки)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Територията на Република България
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обществената поръчка включва шест задачи: Задача 1: Разработване на анализ за ефективността на съществуващото състояние на системата за ПО Задача 2: Разработване на система от индикатори и показатели за измерване ефективността на ПО Задача 3: Разработване на модел и инструментариум за изграждане на Единна система за управление на професионалното образование (ЕСУПО). Задача 4: Разработване на уеб базирана платформа Задача 5: Извършване на външно оценяване Задача 6: Изготвяне на анализи за резултатите от външното оценяване. Срок на изпълнение на поръчката: Срокът на изпълнение на поръчката е от датата на сключване на договора до 31 август 2014 г.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

48000000, 80000000

Описание:

Софтуерни пакети и информационни системи
Образователни и учебно-тренировъчни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
345400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател Т1 Oценка на техническата оферта по отношение на Задача 1: Разработване на анализ за ефективността на съществуващото състояние ; тежест: 8
Критерий: Показател Т2 Oценка на техническата оферта по отношение на Задача 2: Разработване на система от индикатори и показатели за измерване ефективността на ПО; тежест: 8
Критерий: Показател Т3 Oценка на техническата оферта по отношение на Задача 3: Разработване на модел и инструментариум за изграждане на ЕСУПО.; тежест: 8
Критерий: Показател Т4 Oценка на техническата оферта по отношение на Задача 4: Разработване на уеб базирана платформа; тежест: 8
Критерий: Показател Т5 Oценка на техническата оферта по отношение на Задача 5: Извършване на външно оценяване; тежест: 8
Критерий: Показател Т6 Oценка на техническата оферта по отношение на Задача 6: Изготвяне на анализи за резултатите от външното оценяване.; тежест: 8
Критерий: Показател Т7 Oценка на подхода за сформиране и управление на екип за изпълнение на обществената поръчка, мерките за управление на изпълнението на обществената поръчка, осъществяване на вътрешен контрол, управление на риска; тежест: 8
Критерий: Показател Т8 – Оценка на предложения план-график за изпълнение на дейностите. Гаранционно обслужване.; тежест: 8
Критерий: Цена на изпълнeние; тежест: 16
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 065 - 109116 от 03.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Д01-4347 История / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

23.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум Партньори за ефективно пофесионално образование, представляван от АдминСофт ЕООД ЕИК 040529004, София 1680, кв. манастирски ливади-запад, ул.Лъвски рид 6, бл.4, ет.2, ап.3, България 1680, София, Тел.: 02 8691033, E-mail: office@adminsoft.bg, Факс: 02 8691618

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 346500 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 345400 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

BG051РО001-3.2.03-0001 „УПРАВЛЕНИЕ ЗА ЕФЕКТИВНО ПРОФЕСИОНАЛНО ОБРАЗОВАНИЕ” , финансиран от ОП Развитие на човешките ресурси, съфинансирана от Европейски социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2013 г.