Версия за печат

00087-2013-0134

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/EO

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000696327

Столична община, ул. "Московска" № 33, За: Албена Кръстева, Р. България 1000, София, Тел.: 02 98177252, E-mail: a.krasteva@sofia.bg, Факс: 02 9810340

Място/места за контакт: Отдел "Обществену поръчки и търгове"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.sofia.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

Доставка и монтаж на обзавеждане по обособени позиции: 1.Доставка и монтаж на обзавеждане за Бюра за социални услуги и Клубове на инвалида и пенсионера. 2.Доставка и монтаж на обзавеждане за Дневен център за деца с увреждания „Св. Врач”.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Бюрата за социални услуги и Клубовете на инвалида и пенсионера, се намират в: ж.к. „Банишора” бл. 20; ул. „Хан Кубрат” бл. 328; ж. к. „Надежда” ТП до бл. 636; ул. „Искърско дефиле” № 121; ул. „Христо Белчев” № 36; ул. „Луи Айер” № 34; ж.к. „Лагера” бл. 35; ж.к. „Овча купел” бл. 513; ул. Васил Петлешков” № 41; ул. „Драговица” № 15; ж.к. „Дружба” бл. 227; ж.к. „Младост” бивше ОДЗ 29; ж.к. „Люлин” ул. 309, ОДЗ 23; ул. „Самодивско изворче” ТП до бл. 27; ж.к. „Захарна фабрика” бл. 51Б; бул. „Никола Мушанов” бл. 42; ул. „Димитър Петков” № 72; ул. „Одоровци” № 29; ул. „Д-р Лонг” № 9; ул. „Развигор” № 1-3; ж.к. „Захарна фабрика” бл. 48А; ж.к. „Младост 3” ТП до бл. 334 ; ж.к. „Дружба” до 108 СОУ. 2. Дневен център за деца с увреждания „Св. Врач”, ул. "Гюешево" № 2.
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно обществената поръчка, рамковото споразумение или динамичната система за покупки (ДСП)

Обявлението обхваща обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка и монтаж на обзавеждане по обособени позиции: 1.Доставка и монтаж на обзавеждане за Бюра за социални услуги и Клубове на инвалида и пенсионера. 2.Доставка и монтаж на обзавеждане за Дневен център за деца с увреждания „Св. Врач”.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

ІІ.1.7) Поръчката попада в обхвата на Споразумението за държавни поръчки (GPA)

НЕ

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

ДА

Оферти могат да бъдат подадавани:
За една или повече обособени позиции
II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Ориентировъчните размери на мебелите за обзавеждане са посочени в документацията и са неразделна част от нея.

Стойност, без да се включва ДДС
58333 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Продължителност в месеци

12

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

1.Документ за внесена гаранция за участие за всяка обособена позиция, както следва: Обособена позиция 1 – 417.00 (четиристотин и седемнадесет) лева. Обособена позиция 2 – 167.00 (сто шестдесет и седем) лева. Гаранцията за участие може да бъде представена в една от следните форми: - парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”; или банкова гаранция за срока на валидност на предложението/оригинал/. 2.Документ за гаранция за изпълнение на договора. Гаранция за добро изпълнение се определя в размер на 2 /два / % от ориентировъчната стойност на договора, без ДДС. Гаранцията се представя при подписване на договора във вид на банкова гаранция /оригинал/ или парична сума, внесена по банкова сметка на Столична община IBAN: BG 72 SOMB 9130 33 33 00 83 01, BIC код: SOMBBGSF, Общинска банка, клон “Врабча”, ул.”Врабча” № 6, на името на Столична община, дирекция “Финанси”, валидна за срока на договора.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането ще се извърши от бюджета на Дирекция "Социални дейности".

ІІІ.1.4) Други особени условия
Изпълнението на поръчката е предмет на особени условия

НЕ

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние на икономическите оператори, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения. В случай, че участникът е обединение, изброените изисквания в раздел III.2.3. от обявлението ще се прилагат кумулативно за обединението като цяло. Участниците в процедурата трябва да представят: регистрационни документи на участника: 1.Копие на документа за регистрация или единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец, а когато е физическо лице – копие от документ за самоличност. Документ за регистрация на чуждестранното лице, съобразно националното му законодателство, като документът бъде представен в официален превод на български език (за юридическо лице, което не е регистрирано в България. Когато не е представен единен идентификационен код, съгласно чл. 23 от Закона за търговския регистър, участниците са длъжни да представят удостоверение за актуално състояние – оригинал или заверено копие. Чуждестранните юридически лица трябва да приложат в официален превод еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени, който изрично съдържа информация за законният/те представител/и на участника. Забележка: Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, Документът се представя за всяко физическо или юридическо лице в обединението. 2.Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и т. 3 и ал. 2, т. 1, т. 2а, т. 3 и т. 4; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1 и ал. 2, т. 2 и т. 5; Декларация за отсъствие на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5 от ЗОП. 3.В случай, че участникът ще ползва подизпълнители – справка за подизпълнителите, които ще участват при изпълнението на поръчката, вида на работите, които ще извършват, дела на тяхното участие и документите по чл. 56, ал.1, т. 1, 5 и 6 на ЗОП за всеки подизпълнител. Изискванията към подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. Декларация за използване или липса на подизпълнители. 4.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери, че участниците в обединението поемат солидарна отговорност за участието в обществената поръчка и за периода на изпълнение на договора. В споразумението за обединение трябва да бъде определено и посочено разпределението на дейностите между членовете при изпълнението на обществената поръчка, с което участникът следва да съобрази представянето на документите по чл. 56, ал. 3 от ЗОП. Като минимум споразумението задължително трябва да съдържа клаузи, които да гарантират, че: - всички членове на обединението са отговорни, солидарно за изпълнението на договора; - всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; - участниците в обединението трябва да определят (упълномощават) едно лице, което да представлява обединението пред трети лица, по време на изпълнение на поръчката, както и да определят и наименованието на участника; - не се допускат никакви промени в състава на обединението, след подаването на офертата и за срока на договора; - когато обединението е регистрирано по БУЛСТАТ, преди датата на подаване на офертата, участникът представя копие от удостоверението за регистрация по БУЛСТАТ.

ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията

няма

Изисквано минимално/ни ниво/а:

няма

ІІІ.2.3) Технически възможности
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на технически възможности и квалификация участниците представят: 1.Списък /Образец № 6/ с не по-малко от 3 изпълнени договора през последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие. За посочените в списъка договори следва да се приложат минимум 3 референции , които да включват описание на дейността, място на доставката, стойност на поръчката, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2Копие от документ за собствена или наета складова база. 3.Участникът да представи копие на валиден сертификат по EN ISO 9001:2008 или еквивалент. 4.Декларация /Образец № 8/, че участникът гарантира, че вложените материали не съдържат вредни за здравето компоненти.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Участникът в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за технически възможности и квалификация: 1.Да имат опит в извършване на подобни доставки. Да са изпълнили не по-малко от 3 договора сходни с предмета на поръчката за последните 3 години, включително до датата на подаване на офертите за участие, придружени с минимум 3 /три/ броя референции, които да включват описание на дейността, място на доставката, стойност на поръчката, с отбелязан телефон и адрес за контакти, изходящ номер, подпис и печат. 2Да разполагат със складова база. 3.Участниците да имат внедрена система за управление на качеството ISO 9001 – 2008 или еквивалент. 4.Участниците трябва да декларират, че вложените материали не съдържат вредни за здравето компоненти.

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация

Номер на обявлението в ОВ на ЕС: 2013/S 028 - 043352 от 08.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
Срок за получаване на искания за документи или за достъп до документи
15.09.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 6 BGN
Условия и начин на плащане

Желаещите да закупят документация за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това в Столична община всеки работен ден на ул. "Пар ък от 10.00, до 12.00 ч. и от 14.00, до 16.00 ч., а в последния работен ден на всеки месец - от 10.00, до 12.00 ч. Документацията може да се заплати и по банков път, по сметка в лева: IBAN BG 81 SOMB 9130 31 33 00 83 01, BIC код SOMBBGSF, Общинска банка, клон "Врабча", ул. "Врабча" №6, на името на Столична община, Дирекция "Финанси".

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие
25.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

IV.3.7) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия за отваряне на офертите
Дата: 26.09.2013 г.  Час: 11:00
Място

ул. "Париж" № 3

Лица, които са упълномощени да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел. Датата, мястото и часа на отваряне на офертите ще бъдат обявени на сайта на Столична община, на адрес: www.sofia.bg, най-малко един ден преди тяхното отваряне.

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалба може да подава всяко заинтересувано лице в 10 /десет/ дневен срок от уведомяването му за съответното решение, а ако не е уведомено - от датата на узнаването или от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Доставка и монтаж на обзавеждане за Бюра за социални услуги и Клубове на инвалида и пенсионера
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на обзавеждане за Бюра за социални услуги и Клубове на инвалида и пенсионера

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

3) Количество или обем

Съгласно приложен списък, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
41667 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване



Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Доставка и монтаж на обзавеждане за Дневен център за деца с увреждания „Св. Врач”.
1) Кратко описание

Доставка и монтаж на обзавеждане за Дневен център за деца с увреждания „Св. Врач”.

2) Общ терминологичен речник (CPV)

39000000

Описание:

Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване

3) Количество или обем

Съгласно приложен списък, неразделна част от документацията за участие.

Прогнозна стойност, без да се включва ДДС
16666 BGN
4) Информация за различна продължителност на поръчката или различна дата за начало/завършване