Версия за печат

00010-2013-0012

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 832018046

УСБАЛССЗ "Света Екатерина" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, E-mail: jdobreva@uhsek.com, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.uhsek.com.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Здравеопазване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

“Доставка, монтаж/инсталиране, пускане в експлоатация/тестване за съвместимост и гаранционна поддръжка на медицински изделия (медицинско оборудване и хирургически инструментариум) за нуждите на “КАИЛ”, “Клиника по съдова хирургия и ангиология”, “Портал за приемане и обработка на пациенти със спешно настъпили заболявания на ССС”, “Операционен блок” към „Клиника по кардиохирургия”, “Отделение по образна диагностика”, “Отделение по хирургия и ендоскопски процедури” и “Лаборатория по обща и клинична патология” при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с изделията.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
1. Място на изпълнение на доставката на медицинското изделие (медицинско оборудване) по обособена позиция №5 е: сградата на УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, бул. “Пенчо Славейков” №52А, Стопански склад; 2. Място на изпълнение на: услугите по монтажа и пускането в експлоатация на медицинското оборудване, провеждане на обучението на персонала и извършването на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок, по обособена позиция №5 са: “КАИЛ” и “Портал за приемане и обработка на пациенти със спешно настъпили заболявания на ССС” при УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД;
Код NUTS:
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обособена позиция №5 -Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на волуметрични инфузионни помпи за нуждите на “КАИЛ” и “Портал за приемане и обработка на пациенти със спешно настъпили заболявания на ССС” при УСБАЛССЗ ”Света Екатерина” ЕАД, а именно: 5.1: Високо обемна инфузионна помпа: 5 бр. 5.2: Спринцовкова инфузионна помпа: 15 бр. 5.3: Индивидуално захранване на Волуметрични инфузионни помпи: 12 бр. 5.4: Индивидуална стойка за захващане на Волуметрични инфузионни помпи: 12бр. 5.5: Станция за позициониране и управление на Волуметрични инфузионни помпи: 3 бр. 5.6: Универсален статив за монтиране на станция с инфузионни помпи - 3 бр., както и обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с оборудването.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

33100000, 33162200, 33164000, 33182100, 33182210, 33192200, 33194100, 33195110, 38434520, 39122100, 42931100, 48329000

Описание:

Медицинско оборудване
Инструменти за операционен блок
Оборудване за ендоскопско изследване на коремната кухина
Дефибрилатор
Пейсмейкъри
Медицински маси
Уреди и инструменти за перфузия
Респираторни монитори (за отчитане на дихателната дейност)
Кръвни анализатори
Шкафове
Лабораторни центрофуги и принадлежности към тях
Система за обработване на изображения и за архивиране

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
113181.32 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 071 - 118254 от 11.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: РД-25-149 / Обособена позиция №: 5 / Заглавие на обособената позиция: Доставка, монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на волуметрични инфузионни помпи за нуждите на “КАИЛ” и “Портал за приемане и обработка на пациенти със спешно настъпили заболявания на ССС” при УСБАЛССЗ ”Света Екатерина” ЕАД
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

31.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

“СОЛОМЕД” ООД ЕИК 832018046, ул. «Казбек» №49, България 1618, София, Тел.: 02 9555600, Факс: 02 9559300

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 113200 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 113181.32 BGN без ДДС
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 10%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

Видовете работи от обекта на поръчката по обособена позиция №5, които ще извършва подизпълнителя са: монтаж, пускане в експлоатация и гаранционна поддръжка на волуметрични инфузионни помпи, както и обучение на медицинските специалисти и други длъжности лица за работа с оборудването. Участието на подизпълнителя възлиза на 10 на сто от общата цена, предложена за изпълнение на поръчката.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1. Срокът за изпълнение на доставката на медицинските изделия (медицинското оборудване) е до 50 (петдесет) работни дни от датата на подписване на договора. 2. Срокът за монтиране и пускане в експлоатация на медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №5 е до 5 (пет) работни дни, след доставката му; 3. Срокът за обучение на медицинските специалисти и други длъжностни лица за работа с медицинското изделие (медицинското оборудване) по обособена позиция №5 е до 5 (пет) работни дни, след деня на пускане в експлоатация.4. Срокът за извършване на гаранционна поддръжка по време на гаранционния срок на медицинското изделие (медицинско оборудване) по обособена позиция №5 е: 24 (двадесет и четири) месеца, считано от датата на подписване на протокола за монтиране и пускане в експлоатация. Договорът се прекратява с изтичане на гаранционния срок на медицинското оборудване.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, България 1431, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.08.2013 г.