Версия за печат

01987-2013-0001

BG-Варна: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Основно училище "Свети Свети Кирил и Методий", ул."Братя Миладинови"№19, За: Владимир Николов Николов, България 9000, Варна, Тел.: 052 620487, E-mail: ou_kirilimetodii@abv.bg

Място/места за контакт: Варна

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.ousvsvkirilimetodii.com/.

Адрес на профила на купувача: http://www.ousvsvkirilimetodii.com/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Ремонт и усилване на стомано-бетонната стреха на ОУ"Св.Св.Кирил и Методий" - Варна

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: Основно училище "Свети Свети Кирил и Методий"
Код NUTS: BG331
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Ремонт и усилване на стомано-бетонната стреха на ОУ"Св.Св.Кирил и Методий" - Варна, стойност 43512,43лв. без ДДС

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45262310, 45261100

Описание:

Специализирани строителни работи по изливане на стоманобетон
Строителни и монтажни работи на покривни конструкции

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
43512.43 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ФСД-15-508 / Обособена позиция №: / Заглавие:Ремонт и усилване на стомано-бетонната стреха на ОУ"Св.Св.Кирил и Методий"
V.1) Дата на сключване договора
22.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
14.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Пътстрой-Варна ЕООД, район Младост, ул."Акад.Андрей Сахаров"№1, ет., България 9000, Варна, Тел.: 052 739900

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 43512.43 BGN без ДДС
В Брой години 1
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

В хода на изпълнение на договор за извършване на СМР на покрива на училищната сграда при вече разкрита армировка на стрехата бяха извършени изпитвания от лицензирана лаборатория, обективирани в протоколи от изпитване на армировъчна стомана № VІ-11/24.07.2013г., VІ-12/24.07.2013г., VІ-15/29.07.2013г., VІ-16/29.07.2013г. и протокол за изпитване на втвърден бетон № ІV-229/23.07.203г., издадни от Централна морска строителна лаборатория „Транстрой-Варна” АД. Установи се, че якостните характеристики на армировъчната стомана са три пъти по-ниски от нормативно изискуемите и значително по-лоши от приетите при изготвянето на коструктивното становище. Училището незабавно уведоми собственика Община Варна за новите, непредвидени обстоятелства и необходимостта да се предприемат спешни мерки - укрепване на стрехата с оглед гарантиране на безопасност при експлоатация на сградата. В резултат на това бяха изпратени специалисти на място, въпросът бе обсъден от експертен съвет в Община Варна на 06.08.2013г. Издадена бе заповед № 2864/13.08.2013г. на Кмета на Община Варна за предварително изпълнение на основание чл.196, ал.3 и във връзка с чл.195, ал.4 от ЗУТ. Изпълнението на допълнителни СМР от същия изпълнител за укрепване на стрехата се налага поради естеството на дейностите и вече започналия ремонт, като целта е това да стане преди началото на учебната година. Към настоящата дата в изпълнение на основния договор е започнато изпълнение на укрепване на фасадната облицовка, отстраняване на каменен фриз, облицовка под стрехата, намаляване ширината на стрехата, за което е изградено скеле, опасващо сградата. Същите са технически и функционално свързани с допълнителните СМР – укрепване на стрехата. Изпълнението на последните е предпоставка за осъществяване на визираните по-горе СМР по основния договор. Работата по СМР по основния договор и допълнителните СМР се извършва едновременно и в взаимосвързана последователност, непозволяваща техническото разделяне на СМР, предмет на двете обществени поръчки. Тази обусловеност води до икономическа обвързаност на същите. Предвид това считаме, че допълнителните СМР не могат технически и икономически да се разделят от предмета на основния договор. Посоченото обстоятелство и предстоящото откриване на учебната година на 15 септември налагат спешно да се гарантира безопасността на обучаващите се 850 ученици, 70 -членен персонал, родители и граждани, което обосновава прилагане на този вид процедура – договаряне без обявление на основание чл.90, ал.1, т.8, б.”а” от ЗОП. Стойността на допълнителните СМР не надвишава 50% от общата стойност на поръчката по основния договор, която е в размер на 119 014,40 лв. без ДДС. Предварителната КСС, включваща и допълнителните СМР и СМР по договора на основната обществена поръчка, изготвена от оторизираното от кмета Общинско предприятие "Инвестиционна политика", е на стойност 162 674,21 лв. без ДДС, т.е общата стойност за допълнителните СМР е 43 659, 81 лв. без ДДС и не е повече от 50% от стойността на основната поръчка. Следователно налице е съответствие с чл.90, ал.1, т.8, б.”б” от ЗОП.