Версия за печат

00646-2013-0005

BG-Първомай: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

община Първомай, ул."Братя Миладинови-юг" № 50, За: Надежда Желязкова-гл. експерт "СБ", РБългария 4270, Първомай, Тел.: 0336 62201, E-mail: obaparv@parvomai.escom.bg, Факс: 0336 63119

Място/места за контакт: ул."Братя Миладинови-юг" № 50

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.parvomai.bg.

Адрес на профила на купувача: www.parvomai.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионална или местна агенция/служба

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Избор на изпълнител за извършване на текущ одит на проект "Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в гр. Първомай"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Първомай
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Извършването на одита ще включва следните конкретни дейности: • Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Възложителя на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; • Проверка за съответствие между разходите, заявени от Възложителя за възстановяване, и тези, посочени в счетоводните записи и разходо-оправдателни документи; • Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и законодателството на ЕС при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проектното предложение от страна на Възложителя, както и на процедурите по избор на изпълнители на обществени поръчки (с изключение на обществените поръчки за строителство, строителен надзор и одит на проекта и обществените поръчки, попадащи в обхвата на чл. 19, ал. 1, т. 22 “б” от ЗОП) и изпълнение на сключените договори за извършване на дейностите по проекта; • Проследяване ефективното прилагане от страна на Възложителя на правилата, разписани от органа, отговорен за управление, наблюдение и контрол на ОПОС; • Проверка за съответствие между декларираните в разходо-оправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект; • Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходо-оправдателните документи на Възложителя и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; • Проверка за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на Възложителя по проекта; • Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от Възложителя, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията на ОПОС. Изпълнителят ще осъществява действия по събиране и анализиране на информация с цел ефективно изпълнение на горепосочените дейности. Изпълнителят ще докладва на Възложителя установените от него нередности при изпълнението на проекта. Изпълнителят ще извършва проверка на изготвените от Възложителя исканията за средства до Междинното звено на ОПОС - аритметична проверка и проверка на приложените към искането документи по отношение на: • законосъобразност; • допустимост; • документална обоснованост - да са налични съответните разходооправдателни документи - фактури и/или други документи с еквивалентна доказателствена стойност; • разходите да са действително извършени в парична форма и да са платени през периода за допустимост, да са извършени в съответствие с принципите за добро финансово управление, да са отразени в счетоводната и данъчната документация на Възложителя и да могат да се проследят въз основа на ефективно функционираща одитна пътека, да са базирани на единични цени, които не надвишават определените в договора за съответната обществена поръчка цени. В рамките на одита Изпълнителят ще изготвя междинни и окончателен доклади за изпълнение на проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212300, 79212200, 79212100, 79212000, 79210000

Описание:

Услуги по законен одиторски контрол
Услуги по вътрешен одит
Услуги по финансов одит
Одиторски услуги
Счетоводни и одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
143000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: срок за изпълнение; тежест: 10
Показател: индикативна работна програма; тежест: 40
Показател: предлагана цена; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527812 от 05.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 450 / Обособена позиция №: / Заглавие:извършване на текущ одит по проект"Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в гр. Първомай"
V.1) Дата на сключване договора
27.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

15

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ФИНАНС ОДИТ" ДЗЗД ЕИК 176434694, бул."Симеоновско шосе" № 1 вх.А ап.83, РБългария 1000, София, Тел.: 02 8620540, E-mail: emconsult_2011@abv.bg, Факс: 02 8620540

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 150000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 143000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

ОП"Околна среда 2007-2013"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор