Версия за печат

00118-2013-0019

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Сливен, бул. "Цар Освободител" № 1, За: Мария Тодорова, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 044 611311, E-mail: maria17todorova@abv.bg, Факс: 044 662350

Място/места за контакт: гр.Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.sliven.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.sliven.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги
Обществен ред и сигурност
Околна среда
Икономическа и финансова дейност
Здравеопазване
Настаняване/жилищно строителство и места за отдих и култура
Социална закрила
Отдих, култура и религия
Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Доставка на работно облекло за нуждите на проект BG05PO001-5.1.04-0134-C0001 "Помощник в дома" финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013".

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Община Сливен
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на процедурата договаряне без обявление е избор на изпълнител на Обществена поръчка за "Доставка на работно облекло за нуждите на проект BG051PO001-5.1.04-0134-C0001 „Помощник в дома” финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013”, посочени по вид, спецификации и количество, както следва: Туника лятна - комплект туника с панталон, състав: 60 % памук, 40 % полиестер 120 г/м2, санфонизиран, размер 44-60 - 38 броя; Туника зимна - комплект туника с панталон, състав: 60 % памук, 40 % полиестер 150 г/м2, санфонизиран, размер 44-60 - 38 броя; Чехли – тип сабо, естествена кожа, PVC ходило цвят бели, размер 36-45 зимни и летни - 76 чифта; Боне - състав: 100 % памук, 160 г/м2, санфонизиран - 36 броя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

18110000

Описание:

Работно облекло

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3255.2 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Финансов показател (А) - Твърдо договорени единични цени за доставка на артикулите, изчислени като обща стойност ; тежест: 50
Показател: Технически показател (Б) - Срок за доставка при заявка от Възложителя и/или ръководителя на проекта ; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Доставка на работно облекло за нуждите на проект BG05PO001-5.1.04-0134-C0001 "Помощник в дома" финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013".
V.1) Дата на сключване договора
27.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
09.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"РАМИЛ" ООД, ЕИК 119620176, гр. Сливен, ул. "Банско шосе" № 5, ет. 3, РБългария 8800, Сливен, Тел.: 044 662912, E-mail: office@ramilfactory.com, Факс: 044 662912

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 3255.2 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3255.2 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Проект BG05PO001-5.1.04-0134-C0001 "Помощник в дома" финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2007-2013".

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Решение № РД 15 - 1611 от 09.08.2013 г.., за определяне на изпълнител и получено лично от участника "Рамил" ООД на 09.08.2013 г.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

За обществената поръчка с предмет: "Доставка на работно облекло за нуждите на проект BG051PO001-5.1.04-0134-C0001 „Помощник в дома” финансиран по оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2007-2013” е открита с Решение № РД 15 - 625/10.04.2013 г. открита процедура. В срока за получаване на оферти - 23.05.2013 г., 16:00 часа не е получена нито една оферта. С Решение № РД 15 - 1029 от 27.05.2013 г. срокът за получаване на оферти е удължен до 03.06.2013 г., 16:00 часа. До 16:00 часа на 03.06.2013 г. отново не е получена нито една оферта.