Версия за печат

00904-2013-0007

BG-Драгоман: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Драгоман, ул."Захари Стоянов" 26, За: Елена Ангелова - гл.спец."Програми , проекти и инвестиции", РБългария 2210, Драгоман, Тел.: 07172 2103, E-mail: obshtina_dragoman@abv.bg, Факс: 07172 2014

Място/места за контакт: Община Драгоман

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http: // www.obshtinadragoman.com.

Адрес на профила на купувача: http: // www.obshtinadragoman.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Осъществяване на независим строителен надзор при реализиране на инвестицията по проекти 23/313/00131 от 19 ноември 2012 г.; и 23/313/00125 от 19 наември 2012г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Драгоман
Код NUTS: BG412
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да извърши възмездно по приетата Ценова оферта и процедурните документи, неразделна част от договора за обект: „Осъществяване на независим строителен надзор при реализиране на инвестицията по проекти 23/313/00131 от 19 ноември 2012 г.; и 23/313/00125 от 19 наември 2012г. Страните се договарят ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ да изпълни строителния надзор качествено и в срок, в съответствие с разпоредбата на Закона за устройство на територията /ЗУТ/, съгласно изискванията на евростандартите, БДС, ПИПСМР, настоящия договор, действащата нормативна уредба и в съответствие с изработения проект. Стойността на услугата по настоящия договор съгласно офертата възлиза на 11 990лв.- единадесет хиляди деветстотин и деветдесет лева без ДДС, а с ДДС 14 388лв.- четиринадесет хиляди триста осемдесет и осем лева, съответно: За Обособена позиция 1: 9 580лв.- девет хиляди петстотин и осемдесет лева без ДДС, а с ДДС 11 496лв.- единадесет хиляди четиристотин деветдесет и шест лева. За Обособена позиция 2: 2 410лв.- две хиляди четиристотин и десет лева без ДДС, а с ДДС 2 892лв.- две хиляди осемстотин деветдесет и два лева.В случай, че в хода на изпълнението ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ надхвърли договорената стойност по ал.1, разходите за надвишението са за негова сметка. Начин на плащане по договора: 1. Първо плащане в размер до 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора в (20) двадесет дневен срок след подписване на Акт Образец 2 за откриване на строителната площадка и представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на авансовото плащане. 2. Междинно плащане в размер до 25 % (двадесет и пет процента) от цената по договора след представяне на подписан акт Образец 15 за обекта и представяне на оригинална фактура, на стойност равна на стойността на междинното плащане при одобрено междинно плащане от страна на финансиращия орган и наличие на превод. 3. Окончателното плащане в размер на до 50 % или оставащата сума до 100%, след приемане и въвеждане в експлоатация на завършен по обем и качество, съгласно изискванията на Договора, с изготвянето на необходимите за това документи. То се извършва в 2-месечен срок след Въвеждане на обекта в експлоатация и изготвяне на справки за извършените плащания, дължими неустойки и санкции по договора и окончателната стойност на дължимата оставащата сума след представяне на оригинална фактура от Изпълнителя, като от стойността на окончателното плащане ще се приспаднат всички суми, които са обект на редукция, корекция наложени от страна на финансиращия орган – РА-ДФЗ по изпълнението на договора. Дейностите по настоящия договор се заплащат при наличие на финансови средства, отпуснати като безвъзмездна финансова помощ от ДФЗ по договорите за финансиране на проектите между община Драгоман и ДФЗ, но не повече от окончателно одобрените средства след евентуални финансови корекции от финансиращия орган РА- ДФЗ .

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71520000

Описание:

Строителен надзор

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
11990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена - Фц,П1 = Фц х 0,50;“0,50” е относителното тегло на показателя; ; тежест: 50
Показател: Организация за изпълнение на поръчката -Брой посещения на строителната площадка –ФМ,П2 = ФМ х 0, 20;“ 0, 20 ” е относителното тегло на показателя; ; тежест: 20
Показател: Срок за изработване на окончателния доклад за строежа/ите – ОД,П3 = ОД х 0, 15;“ 0, 15 ” е относителното тегло на показателя;; тежест: 15
Показател: Срок за съставяне на техническия паспорт за строежа – ТП,П4 = ТП х 0, 15;“ 0, 15 ” е относителното тегло на показателя;; тежест: 15
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

Обявление за обществена поръчка (557098) Преписка 00904-2013-0007

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 557098 от 25.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-13-067 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Осъществяване на независим строителен надзор при реализиране на инвестицията по проекти 23/313/00131 от 19 ноември 2012 г.; и 23/313/00125 от 19 наември 2012г."
V.1) Дата на сключване договора
28.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
26.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ТОП НАДЗОР КОНСУЛТ" ООД, ж.к „Зона Б-5, ул. „Странджа” №4, ет.3, ап.4, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9305735, E-mail: topnadzorconsult@abv.bg, Факс: 02 9305739

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12880 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 11990 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Обектът на поръчката е упражняване на строителен надзор при изпълнение на проект 23/313/00131 “Изграждане на туристическа инфраструктура –Туристически информационен център на община Драгоман” и проект 23/313/00125 „Развитие на интегриран селски туризъм в община Драгоман”. Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури във основа на Договор за безвъзмездна финансова помощ по Мярка 313 – Насърчаване на туристическите дейности от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г., подкрепена от Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР).

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

28.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор