Версия за печат

00662-2013-0007

BG-Раднево: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Раднево, ул. "Митьо Станев" №1, За: Димитър Димитров - Директор дирекция "Обществени поръчки", Република България 6260, Раднево, Тел.: 0417 81235, E-mail: obshtina@radnevo.net, Факс: 0417 82280

Място/места за контакт: Дирекция "Обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://radnevo.acstre.com.

Адрес на профила на купувача: http://radnevo.acstre.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Изпълнение на мерки за информираност и публичност по Проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”. Настоящата обществена поръчка е във връзка с реализиране на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001 „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Приоритетна ос 5 „Социално включване и насърчаване на социалната икономика”, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04 „Помощ в дома”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: "Домашен социален патронаж", ул. "Лиляна Димитрова" №7, гр. Раднево и Общинска администрация, ул. "Митьо Станев" №1, гр. Раднево
Код NUTS: BG344
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на настоящият договор е изпълнението на дейности по визуализация и публичност, изработване и монтаж на информационни табели, банер, плакати, информационни брошури, рекламни папки и химикалки във връзка с реализиране на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001 „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”, Приоритетна ос 5 „Социално включване и насърчаване на социалната икономика”, Схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04 „Помощ в дома”. В предмета на договора са включени следните дейности: 1.1.Изработване на брошури за популяризиране на дейностите и за резултатите на проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”. Изработване на банер, отразяващ обученията и други мероприятия по Проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”. Изработване и монтиране на информационни табели. Изработване на плакати - формат А3, за визуализация на проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот” Доставка на папки PVC с ластик, формат А4 Доставка на рекламни химикалки

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

22000000, 22150000

Описание:

Печатни материали и свързани с тях продукти
Брошури

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
1305 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 539507 от 29.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 0215 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Изпълнение на мерки за информираност и публичност по Проект „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”. Настоящата обществена поръчка е във връзка с реализиране на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001 „Социални услуги за социално включване в Община Раднево – възможност за по-добър живот”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси
V.1) Дата на сключване договора
21.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
10.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

СДРУЖЕНИЕ "ЕКСПЕРТНА ПОДКРЕПА", ЕИК 175547326, бул. "Христо Ботев" №20, ап.9, Република България 1000, София, Тел.: 02 9516188, E-mail: expert_assistance@abv.bg, Факс: 02 9516188

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 1305 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата поръчка е в изпълнение на договор BG051PO001-5.1.04-0057-C0001,финансиран по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси", Приоритетна ос 5 "/Социално включване и насърчаване на социалната икономика", Схема за безвъзмездна финансова помощ BG051PO001-5.1.04"Помощ в дома"

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 и последващите от Глава ХІ "Обжалване", Част ІV "Обжалване и контрол" от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор