Версия за печат

00530-2013-0036

BG-София: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Здравко Ангелов, гл.специалист в отдел АО, дирекция "Логистика", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593566, E-mail: z.angelov@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Логистика"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на канцеларски материали за рекламни пакети за нуждите на изпълнявани от НАП проекти по ОПАК

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Доставките на канцеларските материали за рекламни пакети се извършва в административната сграда на ЦУ на НАП, в гр. София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката включва доставка на канцеларски материали за рекламни пакети в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани и предстоящи за изпълнение договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет". Детайлно описание на предмета на поръчката е дадено в документацията за участие

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30192000, 39263000, 79341000

Описание:

Принадлежности за офиса
Офис принадлежности
Рекламни услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
8779.9 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072246 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 100 - 171195 от 25.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 94 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

19.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ЕТ "Александър Ковачев", ЕИК 040396536, ул. „Коломан“ № 1, ет.3, ст.307, Република България 1618, София, Тел.: 02 9631898, E-mail: office.sofia@kovachevpress.com

Интернет адрес/и:

URL: www.kovachevpress.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 9405.86 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 8779.9 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Поръчката се възлага в изпълнение на дейностите по осигуряване на информация и публичност на изпълнявани от НАП договори за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Административен капацитет», както следва: 1. Договор № A11-31-8/15.02.2012 г. за изпълнението на проект: „Разработване и внедряване на електронен регистър за обезпечаване на дейността по административно сътрудничество с държавите-членки на ЕС при събиране на публичните вземания – Информационна система „Взаимна помощ при събиране”; 2. Договор № ЦА12-22-44/13.08.2013г., за изпълнението на проект: ”Подобряване управленския капацитет в НАП чрез провеждане на индивидуален коучинг, екипен коучинг и обучение за изграждане на ефективен публичен имидж за висши служители в НАП”; 3. Договор № ЦА12-22-46/01.07.2013г., за изпълнението на проект: „Осигуряване и гарантиране на средата за развитие на служителите в НАП чрез кариерно развитие, кариерно консултиране и подготовка на вътрешни оценители за Център за оценка и развитие“; 4. Договор № ЦА12-22-47/01.07.2013г., за изпълнението на проект: ”Подобряване на знанията и уменията на служители от НАП във връзка с изпълнението на служебните им задължения при обмен на информация” ; 5. Договор № ЦА12-22-48/09.07.2013г., за изпълнението на проект: ”Повишаване знанията и уменията на служителите от НАП за работа със стандартен софтуер, използван за анализи от Управленската информационна система (DataWarehouse) (УИС) в НАП”; 6. Договор № ЦА12-22-49/20.08.2013г., за изпълнението на проект: ”Повишаване знанията и уменията на служителите от НАП за работа със стандартен софтуер, използван за изчистване и зареждане на данни от Управленската информационна система (DataWarehouse) (УИС) в НАП”; 7. Договор № ЦА12-22-50/01.07.2013г., за изпълнението на проект: „Подобряване на знанията и уменията по английски език на служители от НАП, във връзка с изпълнение на служебните им задължения“; 8. Договор № ЦА12-22-51/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерти за администриране на бази данни”; 9. Договор № ЦА12-22-52/09.07.2013г., за изпълнението на проект: „Придобиване и развиване на знанията и уменията на служителите на НАП за работа със софтуерни продукти от платформата АРИС и MS Office при управление на бизнес процесите и ИТ- архитектурата на НАП“; 10. Договор № ЦА12-22-54/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерти за управление на комуникационната, хардуерната и технологичната инфраструктура на НАП”; 11. Договор № ЦА12-22-55/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Повишаване капацитета на НАП при провеждане на бизнес анализ и дефиниране на изисквания за разработка или усъвършенстване на информационни системи в НАП”; 12. Договор № ЦА12-22-58/09.07.2013 г., за изпълнението на проект: ”Провеждане на специализирани курсове за обучение на ИТ експерт за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения“.

VI.2) Допълнителна информация

Договорът се сключва за срок от 12 (дванадесет) месеца или до изчерпване на количествата канцеларски материали за рекламни пакети.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

26.08.2013 г.