Версия за печат

02711-2013-0089

BG-гр. Тервел: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г.”, в шест обособени позиции

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: обект на изпълнителя в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на селскостопанска техника колесен трактор „ФЕНДТ 926 ВАРИО ТМС” и прикачен инвентар фреза FDE SSH-SCH 200, фреза AHWI SF 1000, плуг VOGEL NOOJ permanit 3 SXS, активна брана DM 4500 и гребло Kahlbacher STS 300 за 2013г. за обособена позиция № 5.Изпълнителят се задължава да извършва техническо обслужване и ремонт на селскостопанска техника, събственост на Възложителя - ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен “, съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. Изпълнение на услугата включва: Профилактика на селскостопанската техника.е пролетна и есенна проверка за правилното функциониране и качеството на светлини, акумулатори, гуми, антифриз, масла, спирачки, и др. Ремонт е отстраняване на възникнала повреда по системите и купето на селскостопанската техника. Текущо техническо обслужване е подмяна на периодично сменящите се елементи и консумативи, съгласно предписанията на производителя. Прогнозната стойност за услугите по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретните услуги, след като Възложителят изпрати до Изпълнителя заявление, на следните адреси и/или телефони за връзка предоставени от Изпълнителя: Адрес: обл. Варна, с. Ветрино 9220, Стопански двор, 0888 596639, е-mail: bri@varna.net. Изпълнителят приема заявката на възложителя по ал.4, направена в писмен вид, по телефон, факс или електронен адрес. т.1 Приемането на заявка и извършване на услугата ще извършва в рамките на един ден без предварително записване, като при необходимост може да се изготвят графици за обслужвания и ремонт. Извършването на заявената от Възложителя услуга ще се извършват в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич, като работното време за осъществяване на услугата е не по-малко от 8 часа през деня, а именно от 08.30ч. до 17.30ч. Извършването на услугата се удостоверява и приема от Възложителя с приемо-предавателния протокол, подписан от двете страни. Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна услуга максимум 5 ( пет) работни дни , считано от датата на приемането на ППС и прикачения интевентар. Гаранционния срок за извършените ремонтни дейности е 12 ( дванадесет) месеца. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 4000.00лв. без вкл. ДДС при цена за един час ( 60минути) сервизно технологично време в размер на 19.90 лв ( деветнадесет лева, 90ст.)без вкл. ДДС и допълнителни транспортни разходи лв./км в размер на 0.60лв. ( нула лева, 60ст.) без вкл. ДДС. Стойността на всяка извършена услуга се определя въз основа на реално изразходеното сервизно технологично време, което не може да надвишава нормовремената съгласно Приложение № 5 към чл. 15, ал. 4 от Наредба№ 24/08.03.2006г., и цената на един сервизен технологичен час , съгласно Финансовото предложение на Изпълнителя, неразделна част от настоящия договор В цената са включени всички разходи по изпълнението на услугата. Основание за плащане е издадена от Изпълнителя - данъчна фактура . Във фактурата се вписват номер на договор, вид на извършените работи, цената на вложения труд, образувана от времетраенето на извършените дейности умножена по предложената от участника цена за един час (60 мин.) сервизно време и допълнителни транспортни разходи лв./км. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол (сервизен протокол) за извършената услуга.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50110000

Описание:

Услуги по техническо обслужване и ремонт на автомобили и мотоциклети и свързаното с тях оборудване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
4000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0089

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 543024 от 28.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 046-ВДД-036 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:Договор за „Предоставяне на услуги по периодично техническо обслужване, включващо – профилактика и ремонт /основен и текущ/ на селскостопанска техника колесен трактор „ФЕНДТ 926 ВАРИО ТМС” и прикачен инвентар фреза FDE SSH-SCH 200, фреза AHWI SF 1000, плуг VOGEL NOOJ permanit 3 SXS, активна брана DM 4500 и гребло Kahlbacher STS 300 за 2013г. за обособена позиция № 5
V.1) Дата на сключване договора
22.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД „ФАР 04” с ЕИК 103848445, обл. Варна, с. Ветрино 9220, Стопански двор, Република България 9220, с. Ветрино, Тел.: 0888 596639, E-mail: bri@varna.net

 История
V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 4000 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е организирана и проведена в изпълнение на делегираните правомощия със Заповед № 320/07.12.2012г. на Директора на ДП " СИДП" гр. Шумен.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

23.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор