Версия за печат

00447-2013-0009

BG-София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Агенция по вписванията, ул "Елисавета Багряна" № 20, За: Михаил Ленчев, България 1111, София, Тел.: 029486 198, E-mail: mihail.lenchev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

”Преустройство и реконструкция на помещения предоставени на Агенция по вписванията” по обособени позиции: Обособена позиция 1: „Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се на ул. „Стефан Караджа № 1 в гр. Търговище”; Обособена позиция 2: ”Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се в УПИ І -1909, кв. 197, ул. „Търговска” № 41 в гр. Ловеч”; Обособена позиция 3: „Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на бул. „България” № 41 в гр. Смолян”; Обособена позиция 4: „Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на ул. „Раковски” №13 в гр. Димитровград”; Обособена позиция 5: „Ремонт на ІІ-ри етаж от сграда, предоставен за безвъзмездно управление от Агенция по вписванията, намиращ се на ул. „1866” № 1 в гр. Ботевград” Обособена позиция 6: Ремонт хидроизолация на покрива до първи вододел на административна сграда, предоставена за дейността на Регионална дирекция – Плевен към на Агенция по вписванията, намираща се на ул. „Хаджи Димитър” № 2 в гр. Плевен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: България
Код NUTS: BG
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

ОП 1 - извършване на преустройство и реконструкция на кино зала в админситративен офис на Агенция по вписванията гр. Търговище ОП 2 - извършване на преустройство и реконструкция на помещение в админситративен офис на Агенция по вписванията гр. Ловеч. ОП 3 - Извършване на основен ремонт на помещения на Агенция по вписванията в гр. Смолян. ОП 4 - Основен ремонт на помещения на Агенция по вписванията в гр. Димитровград. ОП 5 - извършване на ремонт на етаж от сграда, находяща се в гр. Ботевград, предоставена за ползване на Агенция по вписванията ОП 6 - извършване на ремонт на покрива на сграда, находяща се в гр. Плевен, предоставена за ползване на Агенция по вписванията

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000, 71500000

Описание:

Строителни работи по преустройство
Услуги, свързани със строителството

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

ОП 1 - 173 510.00 лв. без ДДС ОП 2 - 156 135.83 лв.без ДДС ОП 3 - 62 529,17 лв. без ДДС ОП 4 - 14 403.33 лв. без ДДС ОП 5 - 4 269.17 лв. без ДДС ОП 6 - 3 558.33 лв. без ДДС

Прогнозна стойност без ДДС
414405.83 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

90


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

IV.1. Гаранция за участие На основание чл. 59, ал. 5, т. 2 от ЗОП, гаранция за участие не се изисква, тъй като поръчката е на стойност по чл. 14, ал. 3 от ЗОП. IV.2. Гаранцията за изпълнение Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на обществената поръчка без ДДС за всяка обособена позиция. При гаранция парична сума, същата се внася по горепосочената банкова сметка. При Банкова гаранция за изпълнение същата се издава в полза на Агенция по вписванията и е неотменима, безусловна и изискуема при първо поискване, в което възложителя заяви, че изпълнителя не е изпълнил задълженията си и/или ги е изпълнил неточно. Има срок на валидност, равен на най-дългия предложен гаранционен срок. Гаранцията се задържа и освобождава при условията, посочени в договора. IV.3. Гаранция за авансово плащане При искане на аванс, участникът представя оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в размер на 100 % от искания аванс. Банковата гаранция следва да е неотменима и безусловна издадена в полза на Агенция по вписванията със срок на валидност срока на договора, удължен с 30 дни. Освобождава се 20 дни след окончателното разплащане на СМР. Размерът на искания аванс не може да надвишава 30 % /тридесет на сто/ от стойността на поръчката без ДДС за позиции 1, 2 и 3. IV.4. Форма на гаранциите. Определеният изпълнител сам избира формата на гаранцията. Когато участникът или избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Гаранциите се представят в една от следните форми: - оригинал на платежно нареждане в лева по IBAN BG 39 CREX 9260 3314 5487 00, BIC: CREXBGSF, Токуда банк. В основанието за плащане да бъде посочен предметът на договора. - оригинал на безусловна и неотменяема банкова гаранция в лева, издадена от банка на територията на Р България в полза на Агенция по вписванията.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането на СМР се извършва както следва: по Обособени позиции 1, 2 и 3: а) авансово плащане - в размер до 30 % от цената на договора, изплаща се в 10-дневен срок след подписване на договора и представяне на банкова гаранция, обезпечаваща 100% от аванса и оригинална фактура. Валидността на гаранцията за авансовото плащане е със срок 30 дни след изтичане срока на договора. Сумата на аванса ще се приспада от окончателното разплащане, а гаранцията за авансово плащане се освобождава в 20-дневен срок след окончателното разплащане на СМР; б) междинни плащания - до 50% от цената на договора, изплащат се за действително извършените СМР в 20-дневен срок след подписване на протокол за извършени и приети СМР и оригинална фактура на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ; в) окончателно плащане - в размер разликата между общата цена на договора и авансовото и междинните плащания, извършва се от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ след приемане на обекта с протокол обр. 15 и представяне на оригинална фактура, в 30-дневен срок. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ за действително извършените СМР. по Обособени позиции 4, 5 и 6: окончателно плащане - след приемане на извършените СМР и подписване на констативен протокол и представяне на фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, в 20 дневен срок. При невъзможност остатъкът от стойността на договора да се усвои до 20.12.2013 г. в същия срок ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ще открие сметка със специален режим и предназначение (escrow account) за разплащане на дължимите суми, която ще покрива останалия срок на договора. За начина на разпореждане със средствата по сметката между страните ще се подпише споразумение.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Участниците трябва да отговарят на условията на чл. 47, ал. 1, ал. 2, т.1, 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП. Да са вписани и да притежават разрешение или удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя Застраховка за професионална отговорност на строителя, съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройство на територията /ЗУТ/ за строежи минимум пета категория /чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ/за Обособени позиции 1 и 2, която трябва да е сключена към датата на подаване на офертата и да е валидна за срок не по-малък от срока на валидност на офертата;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: V.2.1.8. Копие от Годишния финансов отчет съгласно чл. 50, ал. 1, т. 2 от ЗОП за 2010, 2011 и 2012 г. Не се изисква представяне на Годишни финансови отчети, ако същите са обявени в Търговския регистър, но изрично се посочва това обстоятелство. V.2.1.9. Информация за общия оборот и за оборота от строителството за последните 3 /три/ години, или в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си, съгласно чл. 50, ал. 1, т. 3 от ЗОП. Представя се под формата на декларация в свободен текст. Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителя приеме за подходящ.
Минимални изисквания: Участникът следва да е реализирал оборот от изпълнението на договори за строителство, сходно с предмета на поръчката, за последните три години, считано от крайната дата за подаване на оферти,. на стойност без ДДС не по-малка: По обособена позиция 1 – 348 000 /триста четиридесет и осем хиляди/ лв. По обособена позиция 2 – 312 000 /триста и дванадесет четиридесет хиляди/ лв. По обособена позиция 3 – 124 000 /сто двадесет и четири хиляди/ лв.. По обособена позиция 4 – не се изисква. По обособена позиция 5 – не се изисква. По обособена позиция 6 - не се изисква.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: Списък на основните договори за строителство, изпълнени през последните 5 /пет/ години – 2008, 2009, 2010, 2011 и 2012 години, съгласно чл. 51, ал. 1, т. 2 от ЗОП, придружен от препоръки за добро изпълнение за най-важните строителни обекти /до 10 бр./. Тези препоръки посочват стойността, датата и мястото на строителството, дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания и лицето, което ги издава ( длъжност и телефон за контакт). Ако от препоръката не е видно горното, то тези обстоятелства да се посочат в самия списък. V.2.1.11. Списък на техническите лица, включително на тези, отговарящи за контрола на качеството, съгласно чл.51, ал.1, т.4 от ЗОП V.2.1.12. Документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и опита на ръководните служители на участника, отговарящи за извършването на строителството и контрола на качеството. Ръководните служители трябва да отговарят на следните минимални изисквания: Специалистите трябва да имат завършено образование по специалности съгласно частите по инвестиционните технически проекти, а именно: 1. Технически ръководител –висше образование по ПГС/ССС; 2. Експерти по отделните специалности: „Електро”; „Електро-пожароизвестяване”; „ВиК”; „ОВК” „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност” – средно техническо образование по същата специалност. Професионален опит: 3 г. като съответен експерт; изпълнени обекти: 2 обекта, сходни с предмета на обособената позиция. Участникът следва да представи документи, удостоверяващи образованието и професионалната квалификация на ръководните му служители и на лицата съгласно чл. 51, ал. 1, т. 7 от ЗОП: - дипломи на експертите; - професионални автобиографии, удостоверения, сертификати, референции и други подходящи документи за доказване на професионалния опит; Изискването на V.2.1.11. и V.2.1.12 се отнася само за обособени позиции 1 и 2. Сертификати ISO 9001:2008 и BS ОHSAS 18001/2007 или еквивалентни, с област на приложение „строителство”
Минимални изисквания: Когато участва за една от обособени позиции 1, 2 или 3, участникът трябва да има изпълнени поне три договора за СМР, сходни с предмета на позицията, за която кандидатства, през последните три години, и да представи препоръки за всеки от тях, а когато участва за две или за трите позиции – поне пет договора заедно със съответните препоръки; Участникът трябва да има специалисти по части: -за позиция 1 - „Архитектурна”, „Конструктивна”, „Електро”, „Електро-пожароизвестяване”, „ВиК”, „ОВК”, „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност”. -за позиция 2 – „Архитектурна”, „Електро”, „Електро-пожароизвестяване”, „Водоснабдяване и канализация”, „Отопление, вентилация и климатизация”, „Енергийна ефективност” и „Пожарна безопасност”. Участникът да е сертифициран по ISO 9001:2008 и BS ОHSAS 18001/2007 или еквивалентни, с област на приложение „строителство”. Сертификатите трябва да са валидни за целия срок на валидност на офертата. Избраният изпълнител се задължава да представи валидни нови сертификати в случай, че при или след сключване на договора е изтекла валидността им.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Предложен срок за изпълнение; тежест: 40
Показател: Предложена цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 526346 от 28.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.09.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
17.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 18.09.2013 г.  Час: 14:00
Място

София, ул. "Елисавета Багряна" № 20

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Съгласно ЗОП



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Подаването на жалби е съгалсно ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се на ул. „Стефан Караджа № 1 в гр. Търговище”
1) Кратко описание

„Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се на ул. „Стефан Караджа № 1 в гр. Търговище съгласно изготвен инвестиционен проект на Възложителя

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство

3) Количество или обем

Стойност на позицията 173 510.00 лв. без ДДС. Преустройство на кино зала в административен офис на АВ

Прогнозна стойност, без ДДС
173510 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция ”Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се в УПИ І -1909, кв. 197, ул. „Търговска” № 41 в гр. Ловеч”
1) Кратко описание

”Преустройство и реконструкция на помещение предоставено на Агенция по вписванията, намиращо се в УПИ І -1909, кв. 197, ул. „Търговска” № 41 в гр. Ловеч”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45454000

Описание:

Строителни работи по преустройство

3) Количество или обем

Прогнозна стойност на позицията е 156 135.83 лв. без ДДС.

Прогнозна стойност, без ДДС
156135.83 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 3 / Заглавие на обособената позиция „Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на бул. „България” № 41 в гр. Смолян”
1) Кратко описание

„Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на бул. „България” № 41 в гр. Смолян”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Прогнозна стойност 62 529.17 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
62529.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 4 / Заглавие на обособената позиция „Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на ул. „Раковски” № в гр. Димитровград”
1) Кратко описание

„Основен ремонт на помещения в административна сграда, предоставени на Агенция по вписванията, намиращи се на ул. „Раковски” №13 в гр. Димитровград”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Прогнозна стойност 14 403.33 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
14403.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 5 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на ІІ-ри етаж от сграда, предоставен за безвъзмездно управление от Агенция по вписванията, намиращ се на ул. „1866” № 1 в гр. Ботевград”
1) Кратко описание

„Ремонт на ІІ-ри етаж от сграда, предоставен за безвъзмездно управление от Агенция по вписванията, намиращ се на ул. „1866” № 1 в гр. Ботевград”

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

прогнозна стойност 4 269.17 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
4269.17 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90

Обособена позиция № 6 / Заглавие на обособената позиция Ремонт хидроизолация на покрива до първи вододел на административна сграда, предоставена за дейността на Регионална дирекция – Плевен към на Агенция по вписванията, намираща се на ул. „Хаджи Димитър” № 2 в гр. Плевен
1) Кратко описание

Ремонт хидроизолация на покрива до първи вододел на административна сграда, предоставена за дейността на Регионална дирекция – Плевен към на Агенция по вписванията, намираща се на ул. „Хаджи Димитър” № 2 в гр. Плевен

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45200000

Описание:

Строителни и монтажни работи на сгради и строителни съоръжения или на части от тях

3) Количество или обем

Прогнозна стойност 3 558.33 лв. без ДДС

Прогнозна стойност, без ДДС
3558.33 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Срок в дни 90