Версия за печат

00530-2012-0088

BG-Варна: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880146

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Варна, бул. "Осми приморски полк" № 128, За: Севдарина Цанева, България 9002, Варна, Тел.: 052 360514, E-mail: s.tsaneva@ro03.nra.bg

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОУИ” Варна”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Варна, гр. Добрич, гр. Разград, гр. Русе, гр. Силистра, гр. Търговище и гр. Шумен
Код NUTS: BG3
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОУИ” Варна. Възложителят заплаща на Изпълнителя съответната цена на всяка конкретна доставка в срок до 30 (тридесет) дни след доставяне на заявеното количество касети с тонер и барабанни модули, представяне на подписан двустранен приемо-предавателен протокол и фактура за извършената доставка.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30125100, 30124300

Описание:

Касети с тонер
Барабани за офис машини

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
446954.87 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

00530-2012-0088

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 043 - 069926 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 153 - 255710 от 10.08.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 33 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: „Периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОУИ” Варна”
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

17.01.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, ЕИК:000885099, бул. "Цариградско шосе" №139, България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: bojinov@hq.office1.bg, Факс: 02 9766879

 История
V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 490000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 446954.87 BGN без ДДС
Брой месеци: 12
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

1.Процедурата за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Периодична доставка на касети с тонер и барабанни модули за нуждите на ТД на НАП Варна, офиси за обслужване: Добрич, Разград, Русе, Силистра, Търговище, Шумен и Дирекция „ОУИ” Варна” е открита с Решение № 6-12/07.08.2012 г. на директора на ТД на НАП Варна. Срещу решението е подадена Жалба № ВХР- 1823-10.09.2012 г. от "Сара-55" ЕООД, в качеството на заинтересовано лице с искане за отмяна на решението и налагане на временна мярка " сиране на процедурата". Образувано е производство № КЗК/939/20.09.2012 г. С Определение № 1094/25.09.2012 г. КЗК оставя без уважение искането за налагане на временна мярка. Срещу определението е подадена жалба № 15634/10.10.2012 г. от "Сара-55"ЕООД, по която ВАС се произвася с Определение №13901/06.11.2012г., с което оставя в сила Определение № 1094/25.09.2012г на КЗК. С Решение №1221 /23.10.2012 г. КЗК оставя без уважение жалбата на "Сара 55" ЕООД срещу решение № 6-12/07.08.2012г. на директора на ТД на НАП Варна. Срещу решение №1221/23.10.2012г. е подадена жалба пред ВАС № 14947/10.12.2012 г. от "САРА 55" ЕООД. С Решение № 5171/11.04.2013г. ВАС оставя в сила Решение №1221/23.10.2012г. на КЗК. С Решение №35-12/17.01.2013 г. на директора на ТД на НАП Варна е обявено класирането на участниците и е определен изпълнител на поръчката. Решението е обжалвано пред КЗК от участника в процедурата "Роел 98" ООД с жалба, вх. № ВХР-197/28.01.2013 г. Образувано е производство пред КЗК № КЗК/108 от 01.02.2013 г. С Определение № 185 от 21.02.2013 г. КЗК спира производството по преписка № КЗК/108 от 01.02.2013 г., поради това, че Решение № 1221/23.10.2012 г. на КЗК / по преписка КЗК-939/20.09.2012г./ не е влязло в законна сила. С Определение № 559 от 15.05.2013 г. на КЗК се възобновява производството по преписка № КЗК-108/2013г. С Решение на КЗК № 582/22.05.2013г. е оставена без уважение жалбата на "Роел 98" ООД. Срещу решение № 582/22.05.2013г. е подадена жалба от "РОЕЛ 98"ООД пред Върховен административен съд. На 04.07.2013г. е образуво адм.дело № 9442/2013г. С мoлба от 11.07.2013 г. до ВАС, "РОЕЛ 98" ООД оттегля жалбата с искане да се прекрати производството по адм.дело №9442/2013г. С Определение №10846/17.07.2013 г. на ВАС се оставя без разглеждане жалбата на "РОЕЛ 98" ООД срещу решение № 582/2013 г. на КЗК и се прекратява производството по адм. дело №9442/2013г. Определението не е обжалвано пред 5 членен състав на ВАС в 7 дневен срок /13.08.2013 г./ от събщаването на страните и същото е влязо в сила на 14.08.2013 г. 2. В срока на изпълнение на договора Възложителят има право, да не заяви съответната част от договорените количества посочени в приложенията от № 1 до № 7 към същия.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

22.08.2013 г.