Версия за печат

00039-2013-0001

BG-Павликени: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Павликени, ул. "Руски" № 4, За: Славена Грозева-началник на отдел, Република България 5200, Павликени, Тел.: 0610 51357, E-mail: obshtina@pavlikeni.bg, Факс: 0610 52642

Място/места за контакт: Отдел Правно обслужване, човешки ресурси и обществени поръчки"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.pavlikeni.bg.

Адрес на профила на купувача: www.pavlikeni.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ОбщинаДруго (моля пояснете): Община

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Избор на изпълнител за извършване на одит по проект: „Изграждане на ГПСОВ с довеждащ колектор и прилежаща инфраструктура в гр. Павликени” финансиран по оперативна програма „Околна среда 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: град Павликени
Код NUTS: BG321
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предметът на договора включва осъществяване на одит върху изпълнението на проекта с оглед предоставяне на допълнителна увереност по отношение на законосъобразността на разходите, ефективното и ефикасно изпълнение на дейностите по проекта и спазването на специфичните нормативни изисквания на Европейския съюз. Одитът на проекта е непрекъснат процес, който ще се изпълнява през целия жизнен цикъл на проекта, с цел принасяне на максимална полза както за община Павликени, така и за Управляващия орган и съответно за Общността като цяло. За целите на договора за възлагане на обществената поръчка се използват понятията „Текущ одит” и „Окончателен одит”, които отразяват спецификата на изискванията на Управляващия орган, по отношение на докладите, които ще се предоставят от одитора по време на текущото изпълнение на проекта (междинни искания за средства) и в края на проекта (окончателно искане за средства). Текущият одит се отнася към одитните доклади, които Възложителят трябва да представя с междинните искания за средства. Окончателният одит се отнася към одитния доклад, който Възложителят трябва да представи с окончателното искане за средства. Текущият и окончателният одит по проекта се осъществяват от одитора след писмено уведомление от Възложителя. Одитът обхваща проверка на 100 % на документацията по проекта и не допуска използването на извадки за целите му.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
89837 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническа оценка (ТО) включваща следните подпоказатели:; тежест: 70
Показател: 1.1. П1 – срок за извършване на текущ одит; тежест:
Показател: 1.2. П2-Срок за извършване на окончателен одит ; тежест:
Показател: 1.3. П3 – Индикативна програма за управление на одитния ангажимент; тежест:
Показател: 1.4. П4-Стратегия за управление на риска; тежест:
Показател: 2. Финансова оценка (ФО) – предложена цена ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 534260 от 02.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № DIR-51011116-C063-U-4 / Обособена позиция №: / Заглавие:"Избор на изпълнител за извършване на одит по проект: "Изграждане на ГПСОВ с довеждащ колектор и прилежаща инфраструктура в гр. Павликени"
V.1) Дата на сключване договора
19.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

13

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Римеса одит" ООД, ЕИК 116540839, ЖК Лудогорие, бл. 3, ап. 3, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 660682, E-mail: rimessa.audit@gmail.com, Факс: 084 660682

URL: www.rimessaodit.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 120000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 89837 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Поръчката е свързана с реализирането на проект № DIR-51011116-37-121 „Изграждане на ГПСОВ с довеждащ колектор и прилежаща инфраструктура в гр. Павликени” по силата на сключен Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C063 от 20.12.2012 г. по Оперативна програма „Околна среда 2007 – 2013”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Кохезионен фонд, процедура с референтен №: BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.”

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

22.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор