Версия за печат

03919-2013-0001

BG-Средец: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

СОУ "Св.св.Кирил и Методий", ул."Васил Коларов" № 168, За: адв. Марияна Джермова, България 8300, Средец, Тел.: 0889 184495, E-mail: sou sredec@abv.bg, Факс: 05551 3160

Място/места за контакт: адв. Марияна Джермова
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Образование

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„ПРИГОТВЯНЕ И ДОСТАВКА НА ГОТОВА ХРАНА ЗА ОБЯД НА УЧЕНИЦИТЕ ОТ 1-ви ДО 8- ми КЛАС ВКЛЮЧИТЕЛНО ПРИ СОУ „СВ.СВ.КИРИЛ И МЕТОДИЙ” ГР. СРЕДЕЦ”,

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Сградата на СОУ "СВ.св. Кирил и Методий" гр. Средец, обл. Бургас, ул."Васил Коларов" № 168
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Възложителят възлага, а Изпълнителят приема да приготвя и доставя храна за обяд по предложени от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, одобрени от диетолог и утвърдени от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ менюта, съобразени с действащото законодателство и специфичните изисквания за приготвяне на храна за ученици и по-специално с предвидените рецепти в сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, 2012 г., одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ. Менютата за приготвяните и доставяни ястия се изготвят от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ с участието на диетолог/медицински специалист за период от един месец и се представят за одобрение от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ в до 25-то число всеки месец за следващия. Изпълнителят се задължава да приготвя храна, която да отговаря на изискванията на Наредба № 37/21.07. 2009 на Министерство на здравеопазването за здравословното хранене на учениците, Наредба № 9/16.09.2011 г. на Министерство на земеделието и храните за специфичните изисквания към безопасността и качеството на храните, предлагани в детските заведения и училищата, Наредба № 23/19.07.2005 г. за физиологичните норми за хранене на населението на Министерство на здравеопазването; Наредба № 5 за хигиената на храните от 25.05.2006 на Министерство на земеделието и храните. Вложените продукти да отговарят на изискванията, установени в Закона за храните и свързаните с него подзаконови нормативни актове, при спазване на добрата производствена и хигиенна практика, като продуктите от животински произход трябва да са снабдени със сертификат за качество от РИОКОЗ. Всички продукти, доставени в ДСП се входират в Дневник за входящ контрол на хранителни продукти и притежават сертификат за качество, съгласно изискванията на РИОКОЗ. Изпълнителят се задължава да извършва ежедневни доставки на храна, определена по утвърденото меню и количество в писмена заявка на Възложителя, подадена до Изпълнителя до 11:00 часа в деня преди доставката. Храната, поставена в съдове /предоставени и налични от СОУ/, спазвайки НАССР системата се приема от определеното от Възложителя лице в кухненския блок на ДСП, предадена от готвача на ДСП и придружавана с контролна карта. Доставката ще се извършва с посочените в предложението на Изпълнителя МПС ежедневно в периода от 11.00 до 12.30 часа. Предлаганите от изпълнителя менюта трябва да представляват комбинация от ястията, описани в сборника рецепти за ученическо столово хранене, издателство Техника, одобрен с писмо № 74-01-73/28.06.2012 г. на МЗ, като формираната стойност на месечното меню не надвишава средно годишната цена посочена в предложението на Изпълнителя. Дневното меню включва три ястия: супа, основно ястие /салата за гарнитура към съответен вид основни ястия/, десерт и хляб. Количество - доставките се извършват по заявка на възложителя, взависимост от броя на учениците, които през периода на действие на договора ще се включат в обедното хранене.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15000000, 15800000

Описание:

Хранителни продукти, напитки, тютюн и свързани с него продукти
Различни хранителни продукти


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
40906 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №: / Заглавие:приготвяне и доставка на готова храна за обяд на учениците от 1-ви до 8-ми клас включително при СОУ "Св.св.Кирил и Методий" гр. Средец
V.1) Дата на сключване договора
15.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
15.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Община Средец, ЕИК 0000568780272, бул."България" № 8, България 8300, Средец, Тел.: 05551 6990, Факс: 05551 7725

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40906 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 40906 BGN без ДДС
В Брой месеци 14
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Средствата за финансиране доставката на храна - предмет на договора се осигуряват по проект BG051PO001-3.1.06 "Подобряване на качеството на образованието в средищните училища чрез въвеждане на целодневна организация на учебния процес по ОП РЧР 2007-2013 г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

По реда на ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

19.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С Решение № 328 от 03.01.2013 г. на директора на СОУ "Св.св. Кирил и Методий" гр. Средец, на основание чл. 39, ал.1, т.1 от ЗОП е прекратена открита процедура за възлагане на обществена поръчка за обособена позиция № 1 "Приготвяне и доставка на готова храна за обяд на учениците от 1-ви до 8-ми клас, включително при СОУ "Св.св. Кирил и Методий" гр. Средец, поради обстоятелството, че по откритата процедура за посочената обособена позиция не е подадена нито една оферта.