Версия за печат

01304-2013-0002

BG-Пловдив: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Район "Централен" - Община Пловдив, ул. "Христо Г. Данов", За: Гергана Сивакова - Гуджева, Даниела Карова, Рисавка Еленкова, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219, E-mail: centralplovdiv@abv.bg, Факс: 032 626204

Място/места за контакт: Отдел АПИО, Гл. експерт ЗСДОКСМД

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.plovdivcentral.org.

Адрес на профила на купувача: http://www.plovdivcentral.org/index.php?index=Profil na kupuvacha.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Доставка на хранителни продукти по основни групи храни: мляко и млечни хранителни продукти; хляб; месо и месни хранителни продукти, риба, яйца; пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Централен” – Община Пловдив”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Детски ясли и детски кухни на територията на Район "Централен" - Община Пловдив
Код NUTS: BG421
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на хранителни продукти по основни групи храни: мляко и млечни хранителни продукти; хляб; месо и месни хранителни продукти, риба, яйца; пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Централен” – Община Пловдив, съгласно номенклатура от ценовото предложение на изпълнителя - неразделна част от договора, съобразно заявки с оглед необходимостта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

15551300, 15511100, 15500000, 15811100, 15100000, 15211000, 03142500, 03220000, 15300000, 15332200, 15321000, 15800000, 15830000, 15851000, 15865000, 15871000, 15898000, 15899000, 15872000, 15411200, 15612100, 03211300, 03212210, 03221210, 15811300, 15613100, 15820000

Описание:

Кисело мляко
Пастьоризирано мляко
Млечни продукти
Хляб
Месо и месни продукти
Филета от риба
Птичи яйца
Зеленчуци, плодове и черупкови плодове
Плодове и зеленчуци, преработени и консервирани
Конфитюри, желета, мармалади, пюрета и каши от плодове
Плодови сокове
Различни хранителни продукти
Захар и свързани с нея продукти
Макаронени изделия
Билков чай
Оцет; сосове; комбинирани подправки; синапено брашно и горчица
Мая
Набухватели
Билки и подправки
Олио за готвене
Пшеничено брашно
Ориз
Сухи бобови зеленчуци
Фасул
Кроасани
Овесени ядки
Сухари, бисквити и други трайни сладкарски изделия

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
376000 BGN с ДДС 20%

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 43 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за доставка на хранителни продукти по основни групи храни: мляко и млечни хранителни продукти; хляб; месо и месни хранителни продукти, риба, яйца; пресни плодове и зеленчуци; плодови и зеленчукови консерви и пакетирани хранителни продукти за нуждите на детските ясли и детските кухни на територията на Район „Централен” – Община Пловдив
V.1) Дата на сключване договора
09.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Надежда 2000" ЕООД, ЕИК 115524180, ул. "Заводска" №4, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 0888 204244

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 376000 BGN с ДДС 20%
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Район "Централен" - Община Пловдив, отдел АПИО, ул. "Христо Г. Данов" №39, Република България 4000, Пловдив, Тел.: 032 658219, Факс: 032 626204

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

г) Изключителна спешност, предизвикана от непредвидими за възложителя обстоятелства.

В съдържанието на Решение №РД-13-522/05.07.2013 г. на Кмета на Район "Централен" за откриване на процедурата подробно са изложени мотиви и информация относно законосъобразността на възлагането на поръчката, които поддържаме и в настоящата информация. Публикувано е и становище на АОП за осъществен предварителен контрол по чл.19, ал. 2, т. 24 от ЗОП, съгласно което изборът на настоящата процедурата е законосъобразен. Производството по обжалване на откритата процедура на Община Пловдив не е приключило, извън волята на Възложителя е да предвиди в какви срокове ще е налице окончателно произнасяне и сключване на договори по същата процедура. Срокът на сключения договор по настоящата процедура е съобразен със становището на АОП.