Версия за печат

00530-2012-0161

BG-Пловдив, ул."Скопие" № 106: 23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1310631880039

Национална агенция за приходите, Териториална дирекция Пловдив, ТД на НАП-Пловдив,ул."Скопие" № 106, За: Гинка Иванова, Република България 4004, Пловдив, ул."Скопие" № 106, Тел.: 032 935477, E-mail: ginka.ivanova@ro16.nra.bg, Факс: 032 679757

Място/места за контакт: Пловдив, ул."Скопие" № 106

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg..

Адрес на профила на купувача: www.nap.bg..

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Извършване на охранителни услуги на обекти на ТД на НАП Пловдив с физическа охрана и СОТ, съгласно приложените технически спецификации” в 2 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – извършване на охранителни услуги с физическа охрана на 3 обекта – административни сгради и имуществото в тях на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив на ул. „Скопие” № 106 /блок 1 и блок 2/ и ул. „Чернишевски” № 3, съгласно приложените технически спецификации. Обособена позиция № 2 – извършване на охранителни услуги със СОТ на 11 обекта – недвижими имоти, стопански, складови и жилищни сгради, апартаменти и имуществото в тях отнети в полза на държавата, съгласно приложените технически спецификации.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 23 (23 - Детективски и охранителни услуги, с изключение на услугите с бронирани автомобили)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Първа обособена позиция – извършване на охранителни услуги с физическа охрана на 3 обекта – административни сгради и имуществото в тях на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив на ул. „Скопие” № 106 /блок 1 и блок 2/ и ул. „Чернишевски” № 3, съгласно приложените техническите спецификации; Втора обособена позиция – извършване на охранителни услуги със СОТ на 11 обекта – недвижими имоти, стопански, складови и жилищни сгради, апартаменти и имуществото в тях отнети в полза на държавата, съгласно приложените технически спецификации, подробно описани в Приложението към описанието на поръчката – „Справка от отдел "Продажби" към ТД на НАП Пловдив за недвижими имоти, отнети в полза на държавата”.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

„Извършване на охранителни услуги на обекти на ТД на НАП Пловдив с физическа охрана и СОТ, съгласно приложените технически спецификации” в 2 обособени позиции, както следва: Обособена позиция № 1 – извършване на охранителни услуги с физическа охрана на 3 обекта – административни сгради и имуществото в тях на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив на ул. „Скопие” № 106 /блок 1 и блок 2/ и ул. „Чернишевски” № 3, съгласно приложените технически спецификации. Обособена позиция № 2 – извършване на охранителни услуги със СОТ на 11 обекта – недвижими имоти, стопански, складови и жилищни сгради, апартаменти и имуществото в тях отнети в полза на държавата, съгласно приложените технически спецификации.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79713000, 79711000, 50340000

Описание:

Охранителни услуги
Услуги чрез сигнално-охранителни системи
Услуги по ремонт и поддържане на аудиовизуална техника и оптични уреди

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
110400 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.1) Референтен номер на досието, определен от възлагащия орган

Решение № РД -44-22/21.12.2012г.

ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 043 - 070265 от 02.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 248 - 410968 от 27.12.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 45 / Обособена позиция №: 1 / Заглавие на обособената позиция: „Извършване на охранителни услуги с физическа охрана на 3 обекта – административни сгради и имуществото в тях на ТД на НАП Пловдив, находящи се в гр. Пловдив на ул. „Скопие” № 106 /блок 1 и блок 2/ и ул. „Чернишевски” № 3, съгласно приложените технически спецификации”.
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

11.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

„Марина 81 Л“ ЕООД, ЕИК 825385526, седалище и адрес на управление: гр.Пловдив, район Източен, ул. „Славянска” № 93, ет. 16; адрес за кореспонденция: гр.Пловдив, ул. „Марин Дринов” № 2, РБългария 4000, Пловдив, Тел.: 032 629188, E-mail: marina_inkaso@mail.bg, Факс: 032 629188

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 156000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 110400 BGN без ДДС
Брой месеци: 48
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

С решение № РД-43-13/11.03.2013 г. е прекратена процедурата на основание чл. 39, ал. 1, т. 1 от ЗОП за обособена позиция № 2 „Извършване на охранителни услуги със СОТ на 11 обекта – недвижими имоти, стопански, складови и жилищни сгради, апартаменти и имуществото в тях отнети в полза на държавата, съгласно приложените технически спецификации”, тъй като не са подадени оферти. Решение № РД-43-13/11.03.2013 г. за класиране на участниците и обявяване на изпълнител на обществената поръчка е обжалвано в срок пред Комисия за защита на конкуренцията, като с решение № 11032 /22.07.2013 г. Върховния административен съд на Република България- Четвърто отделение по адм. дело № 7271/2013 г. остава в сила Решение № 486/08.05.2013 г. постановено от Комисията за защита на конкуренцията, с което не се уважава жалбата.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

19.08.2013 г.