00056-2013-0007
Технически редакции | ||
16.08.2013 16:11 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
16.08.2013 16:10 ч. : | 16/08/2013 14:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.08.2013 16:10 ч. : | 16/08/2013 14:58 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
16.08.2013 16:13 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Харманли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Харманли, пл."Възраждане" №1, За: Лидия Николова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 83098, E-mail: ppes@harmanli.bg, Факс: 0373 83098
Място/места за контакт: Лидия НиколоваИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.
Адрес на профила на купувача: www.harmanli.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Консултантска услуга за управление и отчитане на дейностите по Договор №26/321/01224/14.12.2012г., „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013г.
Изпълнителят по настоящата обществена поръчка отговаря за организацията и управлението на екипа за изпълнение на договора за безвъзмездна помощ. Неговите дейности се свеждат до цялостно оперативно управление на договора и контрол на изпълнение на дейностите, във връзка с качественото и ефективно управление и отчитане на договора по Мярка 321 на ПРСР 2007-2013 г. , с което да доведе до успешното им реализиране, а именно: -прозрачно управление и изпълнение на договорите, включително мониторинг и докладване, верификация и разплащания, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности; -осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проектите – Възложител, ДФЗ, изпълнители на договори; -Изготвяне на Описателни документи към Списък на планираните обществени поръчки за одобрение от Държавен фонд „Земеделие”; -Изготвяне на цялостни тръжни документации по ЗОП за възлагане на СМР чрез открита процедура по чл.14, ал.1 и строителен надзор чрез открита процедура по чл.14, ал.3 чрез опростени правила, изготвяне на договори за авторски надзор, осигуряване на информираност по проекта и за заснемане по чл.14, ал.5, съгласно одобрен Списък на планираните обществени поръчки от ДФЗ; -Консултиране и изготвяне на необходимите документи по време на провеждане на обществените поръчки по ЗОП до сключване на договорите с изпълнителите; -Управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проекта; -Изготвяне на справки, доклади за напредък и други документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта; -Подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по договорите; -Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФЗ по време на изпълнение на проекта; -Участие на място при мониторинг от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договора; -Участие при осъществяване на проверки по време на строителството; -Ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите: Изготвяне на междинни финансови справки и отчети, както и окончателен финансов отчет на договора, осъществява текущ контрол върху извършените разходи, съобразно договорения бюджет, извършване на верификация на разходите, извършване разплащания по проекта, съхраняване на първичните счетоводни документи; -Изготвяне, размножаване, сканиране и окомплектоване на документи (фактури, анализирани графици и бюджети и др.), заявки за окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към ДФ „Земеделие“, в съответствие с изискванията на Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., касаещи отчитането на изпълнението на проекта; -Отчитане на дейностите от извършване на цялата инвестиция по съответния проект до получаване на окончателното плащане на стойността му по финансовата помощ от ДФЗ; -Оказване на съдействие на общинската администрация при реализацията на договорите: осигуряване на необходимата професионална организация и координация по време на изпълнението на договорите с изпълнителите по време на строителството;
71541000, 79131000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
2
"ЕС ПИ ЕМ КОНСУЛТ" ООД, ЕИК 126741712, бул."България" №146, ет.1, офис №1, България 6300, Хасково, Тел.: 0888 333683, E-mail: espiem_konsult@dir.bg
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Програма за развитие на селските районе 2007-2013г.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
16.08.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г