Версия за печат

00056-2013-0007

BG-Харманли: 12 - Архитектурни и инженерни услуги; услуги по градоустройствено планиране и паркова архитектура, инженерно ориентирани научни и технически консултантски услуги; технически изпитвания и анализи

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Харманли, пл."Възраждане" №1, За: Лидия Николова, България 6450, Харманли, Тел.: 0373 83098, E-mail: ppes@harmanli.bg, Факс: 0373 83098

Място/места за контакт: Лидия Николова

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.harmanli.bg.

Адрес на профила на купувача: www.harmanli.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Консултантска услуга за управление и отчитане на дейностите по Договор №26/321/01224/14.12.2012г., „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013г.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 12
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Харманли
Код NUTS: BG422
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят по настоящата обществена поръчка отговаря за организацията и управлението на екипа за изпълнение на договора за безвъзмездна помощ. Неговите дейности се свеждат до цялостно оперативно управление на договора и контрол на изпълнение на дейностите, във връзка с качественото и ефективно управление и отчитане на договора по Мярка 321 на ПРСР 2007-2013 г. , с което да доведе до успешното им реализиране, а именно: -прозрачно управление и изпълнение на договорите, включително мониторинг и докладване, верификация и разплащания, осчетоводяване на разходите, администриране и докладване за нередности; -осъществяване на сътрудничество и координация между всички заинтересовани страни в рамките на проектите – Възложител, ДФЗ, изпълнители на договори; -Изготвяне на Описателни документи към Списък на планираните обществени поръчки за одобрение от Държавен фонд „Земеделие”; -Изготвяне на цялостни тръжни документации по ЗОП за възлагане на СМР чрез открита процедура по чл.14, ал.1 и строителен надзор чрез открита процедура по чл.14, ал.3 чрез опростени правила, изготвяне на договори за авторски надзор, осигуряване на информираност по проекта и за заснемане по чл.14, ал.5, съгласно одобрен Списък на планираните обществени поръчки от ДФЗ; -Консултиране и изготвяне на необходимите документи по време на провеждане на обществените поръчки по ЗОП до сключване на договорите с изпълнителите; -Управление и изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и изпълнението на проекта; -Изготвяне на справки, доклади за напредък и други документи във връзка с докладване на изпълнението на проекта; -Подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по договорите; -Подготовка и представяне на отговор на въпроси и питания от и към ДФЗ по време на изпълнение на проекта; -Участие на място при мониторинг от страна на ДФ „Земеделие” по изпълнение на договора; -Участие при осъществяване на проверки по време на строителството; -Ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите: Изготвяне на междинни финансови справки и отчети, както и окончателен финансов отчет на договора, осъществява текущ контрол върху извършените разходи, съобразно договорения бюджет, извършване на верификация на разходите, извършване разплащания по проекта, съхраняване на първичните счетоводни документи; -Изготвяне, размножаване, сканиране и окомплектоване на документи (фактури, анализирани графици и бюджети и др.), заявки за окончателно плащане на отпуснатата безвъзмездна финансова помощ към ДФ „Земеделие“, в съответствие с изискванията на Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка "Основни услуги за населението и икономиката в селските райони" от Програмата за развитие на селските райони за периода 2007 - 2013 г., касаещи отчитането на изпълнението на проекта; -Отчитане на дейностите от извършване на цялата инвестиция по съответния проект до получаване на окончателното плащане на стойността му по финансовата помощ от ДФЗ; -Оказване на съдействие на общинската администрация при реализацията на договорите: осигуряване на необходимата професионална организация и координация по време на изпълнението на договорите с изпълнителите по време на строителството;

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000, 79131000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството
Услуги по подготовка и изготвяне на документи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
6998 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 538755 от 25.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 368 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Консултантска услуга за управление и отчитане на дейностите по Договор №26/321/01224/14.12.2012г., „Захранващ водопровод село Орешец – село Върбово, община Харманли”, финансиран по Мярка 321 от ПРСР 2007-2013г.
V.1) Дата на сключване договора
16.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕС ПИ ЕМ КОНСУЛТ" ООД, ЕИК 126741712, бул."България" №146, ет.1, офис №1, България 6300, Хасково, Тел.: 0888 333683, E-mail: espiem_konsult@dir.bg

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 10430 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 6998 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските районе 2007-2013г.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

16.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор