Версия за печат

00447-2013-0008

BG-София: Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОРЪЧКА В ОБЛАСТТА НА ОТБРАНАТА И СИГУРНОСТТА
Директива 2009/81/EO

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН/ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131282355

Агенция по вписванията, ул. "Елисавета Багряна" № 20, За: Младен Колев, България 1111, София, Тел.: 029486 151, E-mail: mladen.kolev@registryagency.bg, Факс: 029486 166

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.registryagency.bg.

Адрес на профила на купувача: www.registryagency.bg.

Адреси и места за контакт, от които може да бъде получена допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, от които могат да бъдат получени спецификации и допълнителни документи: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и места за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите/заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи/възложители

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган/възложителя

„Усъвършенстване и надграждане на информационната система на търговския регистър и адаптиране към изискванията на българското законодателство”

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 13 (Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. София
Код NUTS:
ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Повишаване на качеството на услугите, предоставяни от Агенция по вписванията чрез развитието на информационната система на Търговския регистър и повишаване квалификацията на служителите на агенцията - извършвано по приоритет 3.1 – "Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронно управление" на Оперативна програма „Административен капацитет" (ОПАК). Договорът за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ под № А11-31-19/17.02.2012 г. е сключен на 17 февруари 2012 г. между Агенция по вписванията и Управляващия орган на ОПАК. Агенция по вписванията е Бенефициент по проекта. Проектът се съфинансира от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.

ІІ.1.6) Общ терминологичен речник (CPV)

48600000

Описание:

Софтуерни пакети за бази данни и операционни софтуерни пакети

II.1.8) Обособени позиции
Настоящата поръчка е разделена на обособени позиции

НЕ

II.1.9) Информация относно вариантите
Ще бъдат приемани варианти

НЕ

II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Поръчката трябва да осигури: • Усъвършенстван и функционално разширен раздел „Несъстоятелност” ; • Усъвършенствана и разширена функционалност за обмен на данни с абонати на информационната система на търговския регистър; • Създаден англоезичен интерфейс на търговския регистър; • Добавена възможност за идентификация в публичната част на търговския регистър за започнати производства по преобразуване; • Създадена функционалност за обработка, движение и контрол на документи при констатиране на административни нарушения и налагане на административни наказания, съгласно разпоредбите на ЗТР. • Осъществена свързаност за автоматизирана обмяна на данни между информационната система на търговския регистър и Имотния регистър • Подобрена и разширена справочна дейност, адаптирана към изискванията на нормативната уредба • Оптимизирани качествени параметри на информационната система на търговския регистър • Разработено съдържание на брошура за работа с информационната система на търговския регистър; • Проведено обучение • Внедряване на разработеното „Ръководство за постановяване на откази за вписване в търговския регистър” в информационната система на търговския регистър прогнозната стойност е в размер на 664 375 лв. без ДДС.

Стойност, без да се включва ДДС
664375 BGN
II.2.2) Информация относно опциите
Опции

НЕ

II.2.3) Информация относно подновяванията
Тази поръчка подлежи на подновяване

НЕ

ІІ.3) Продължителност на поръчката или краен срок за изпълнение
Завършване

28.03.2014 г. 

РАЗДЕЛ ІІI: ПРАВНА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия във връзка с поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за участие в размер на 1% (един процент) или 6 640 лв. (шест хиляди шестотин и четиридесет лева). Участникът представя гаранцията за участие под формата на банкова гаранция или парична сума. Паричната сума се превежда по банкова сметка на Агенция по вписванията, BG 39 CREX 9260 3314 5487 00, като се посочи предметът на поръчката, по която участва. Ако участникът представя банкова гаранция за участие, тя следва да е със срок на валидност не по-малко от 6 (шест) месеца след изтичане срока за подаване на заявленията за участие.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е вносител на сумата по гаранцията Гаранцията за участие се задържа или освобождава при условията и сроковете на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП.

ІІІ.1.2) Основни финансови условия и начини на плащане и/или позоваване на разпоредбите, които ги уреждат

Условията и начина на плащане са уредени в договора за обществена поръчка.

ІІІ.1.3) Правна форма, която трябва да придобие групата от икономически оператори, на която се възлага поръчката

При избор на изпълнител, който e обединение или дружество по ЗЗД, преди подписване на договор изпълнителя трябва да представи валидна регистрация по БУЛСТАТ.

ІІІ.1.4) Други особени условия за изпълнението на поръчката, по-специално по отношение на сигурността на доставките и сигурността на информацията

Поръчката съдържа класифицирана информация. Ниво на класификация за сигурност на информацията: ПОВЕРИТЕЛНО. Изисквания с цел защита на класифицираната информация: участниците да представят разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация, съгласно Закона за класифицираната информация. Пароли за достъп до информационните системи на възложителя при изпълнение на договора ще се предоставят само на лица с разрешение за достъп до информация, ниво ПОВЕРИТЕЛНО.

ІІІ.1.5) Информация относно проучване за надеждност
ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Лично състояние
Критерии относно личното състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, който е: А) осъден с влязла в сила присъда, освен ако реабилитиран, за: а) престъпление против финансовата, данъчната или осигурителната система, включително изпиране на пари, по чл. 253 - 260 от Наказателния кодекс; б) подкуп по чл. 301 - 307 от Наказателния кодекс; в) участие в организирана престъпна група по чл. 321 и 321а от Наказателния кодекс; г) престъпление против собствеността по чл. 194 - 217 от Наказателния кодекс; д) престъпление против стопанството по чл. 219 - 252 от Наказателния кодекс; е) престъпление по чл. 108а от Наказателния кодекс. Б) обявен в несъстоятелност; В) в производство по ликвидация или се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове. Г) е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; Д) е лишен от правото да упражнява професия или дейност в областта на информационните технологии съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението, включително за нарушения, свързани с износа на продукти в областта на отбраната и сигурността; Е) е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, включително по отношение на сигурността на информацията и сигурността на доставките в поръчки по чл. 3, ал. 2 от ЗОП, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; Ж) има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен З) е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки; И) е установено от службите за сигурност по смисъла на Закона за защита на класифицираната информация, въз основа на каквито и да е доказателства, включително разузнавателни средства, че не притежава необходимата надеждност, която изключва заплаха за националната сигурност; Й) при който лицата по чл. 47, ал. 4 от ЗОП са свързани лица с възложителя или със служители на ръководна длъжност в неговата организация; К) е сключил договор с лице по чл. 21 или 22 от Закона за предотвратяване и установяване на конфликт на интереси. Изискванията по горните букви се прилагат се прилагат, както следва: - при събирателно дружество - за лицата по чл. 84, ал. 1 и чл. 89, ал. 1 от Търговския закон; - при командитно дружество - за лицата по чл. 105 от Търговския закон, без ограничено отговорните съдружници; - при дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 141, ал. 2 от Търговския закон, а при еднолично дружество с ограничена отговорност - за лицата по чл. 147, ал. 1 от Търговския закон; - при акционерно дружество - за овластените лица по чл. 235, ал. 2 от Търговския закон, а при липса на овластяване - за лицата по чл. 235, ал. 1 от Търговския закон; - при командитно дружество с акции - за лицата по чл. 244, ал. 4 от Търговския закон; - при едноличен търговец - за физическото лице - търговец; - във всички останали случаи, включително за чуждестранните лица - за лицата, които представляват кандидата или участника; За обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3, ал. 2, т. 1, 3 и 4 и ал. 5, т. 2 от ЗОП, когато кандидатът или участникът е юридическо лице, е достатъчно подаване на декларация от едно от лицата, които могат самостоятелно да го представляват.

Критерии относно личното състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне), включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Когато участникът предвижда участието на подизпълнители при изпълнение на поръчката, изискванията по чл. 47, ал.1, 2 и 5 посочени за учасника се прилагат и за подизпълнителите. Когато участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, той трябва да отговаря на изискванията по чл. 47, ал.1, 2 и 5 в държавата, в която е установен. Участниците са длъжни в процеса на провеждане на процедурата да уведомяват възложителя за всички настъпили промени в обстоятелствата по чл. 47 , ал. 1, ал. 2 и ал. 5, в седем дневен срок от настъпването им.

ІІІ.2.2) Икономическо и финансово състояние
Критерии относно икономическото и финансово състояние на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Заверени копия на годишните финансови отчети за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. – когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър не се изисква представянето им, но изрично се декларира това обстоятелство; б) Справка за общия оборот за последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Общ оборот за последните три години считано от датата за подаване на заявления за участие - не по-малко от 1 900 000 лв. (един милион и деветстотин хиляди лева). 2. Общият оборот от изпълнени договори, сходни с предмета на настоящата поръчка, за последните 3 години, считано от датата на подаване на заявления, взети заедно, да бъде не по-малко от 650 000 лв. (шестстотин и петдесет хиляди лева) без ДДС. Под сходен предмет следва да се разбира анализ, проектиране, разработка и внедряване на информационни системи.

Критерии относно икономическото и финансово състояние на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

а) Заверени копия на годишните финансови отчети за 2010 г., 2011 г. и 2012 г. – когато финансовите отчети са обявени в търговския регистър не се изисква представянето им, но изрично се декларира това обстоятелство; б) Справка за общия оборот за последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) и за оборот от дейност, еднаква или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.).

Изисквано минимално/ни ниво/а:

Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, минималните изисквания следва да се изпълнява общо от членовете на обединението. При кандидатстване на участник с подизпълнители, изискването за оборот се отнася за подизпълнителите в съответствие с вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2.3) Технически и/или професионални възможности
Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на икономическите оператори (което може да доведе до тяхното изключване)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

За доказване на изискуемите обстоятелства участникът представя декларация, която съдържа списък на осигурените специалисти. Към декларация се прилагат копия от документи удостоверяващи тяхната квалификация – копия от дипломи и валидни сертификати. Дипломите и сертификатите се подреждат за всяко лице в последователността, съгласно списъка. Професионалният опит на експертите се доказва с трудови книжки и длъжностни характеристики, или с референции от възложител или работодател, или по друг подходящ начин, който безспорно да доказва, че действително е извършвана изискваната дейност. Всички специалисти, ангажирани с проекта, трябва да говорят български език или, в противен случай, изпълнителят трябва да осигури професионален преводач при провеждане на срещите между възложителя и изпълнителя. Разходите за преводач трябва да са за сметка на изпълнителя и да са включени в общата предложена цена. Всички специалисти посочени в списъка следва да представят декларация за ангажираност за целия срок на договора. Списък по образец на основните договори с предмет, еднакъв или сходен с предмета на поръчката, изпълнени през последните три години предхождащи датата за подаване на заявления, включително стойностите, датите и получателите, с описание на извършените дейности и характеристики на системите. Приключването на договорите се удостоверява с препоръки за добро изпълнение от предишни възложители или приемо-предавателни протоколи от Възложители. сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за дейности, включващи анализ, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи. Ако участникът е обединение, тези дейности могат да се покриват съвместно от сертификатите на всички участници в обединението, в съответствие с дейностите, които изпълняват. сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват в областта на информационните и комуникационните технологии. В случай на участие на консорциум/обединение, изискването за сертификат следва да се покрива от участниците в обединението, които ще упражняват дейността по технологични разработки. 5. Разрешение, удостоверение или потвърждение за достъп до класифицирана информация на участника, съгласно Закона за класифицираната информация, ниво ПОВЕРИТЕЛНО, и на лицата, на които ще се предоставят пароли за достъп до информационните системи на възложителя. За доказване на изискуемите обстоятелства участникът представя декларация, която съдържа списък на осигурените специалисти. Към декларация се прилагат копия от документи удостоверяващи тяхната квалификация – копия от дипломи, удостоверения и валидни сертификати. Дипломите и сертификатите се подреждат за всяко лице в последователността, съгласно списъка. Професионалният опит на експертите се доказва с трудови книжки, служебна книжка, осигурителна книжка, длъжностни характеристики. Специфичният професионален опит се доказва с референции (препоръки) от възложител или работодател, граждански договори, споразумения, длъжностни характеристики и други документи или по друг подходящ начин, който безспорно да доказва, че действително е извършвана изискваната дейност. Всички специалисти, ангажирани с проекта, трябва да говорят български език или, в противен случай, изпълнителят трябва да осигури професионален преводач при провеждане на срещите между възложителя и изпълнителя. Разходите за преводач трябва да са за сметка на изпълнителя и да са включени в общата предложена цена. Всички специалисти посочени в списъка следва да представят декларация за ангажираност за целия срок на договора.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

. Участникът трябва да притежава валиден сертификат за система за управление на качеството ISO 9001:2008 (или еквивалентен) за дейности, включващи анализ, проектиране, разработване и внедряване на информационни системи. 2. Участникът да притежава сертификат за внедрена система за Управление на информационната сигурност по стандарт ISO 27001:2005 или еквивалентен, с обхват в областта на информационните и комуникационните технологии. В случай на участие на консорциум/обединение, изискването за сертификат следва да се покрива от участниците в обединението, които ще упражняват дейността по технологични разработки.3. Участникът (организацията или обединението) следва да е изпълнил през последните три години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) минимум 2 договора с предмет, включващ дейности за проектиране, разработка и внедряване на информационна система със сходни характеристики и обучение за работа с тях. (Договори в процес на изпълнение няма да бъдат разглеждани.) Минимални изисквания, на които следва да отговарят експертите: Кандидатът следва да разполага със собствени или наети специалисти (доказва се с копия от договори – граждански и/или трудови, или декларация за съгласие за участие и ангажираност до края на проекта), притежаващи образование и професионална квалификация, необходими за изпълнението на поръчката (доказателства са: представени копия от дипломи за завършено образование, удостоверения и сертификати за придобита квалификация). Експертите трябва да са специалисти на C#/.NET, СУБД Oracle 11g, Web дизайн, администратори, експерти по осигуряване на качеството и бизнес аналитици с опит в разработването, поддържането и администрирането на информационни системи и в прилагането на технологиите на Microsoft и Oracle, на които е изградена системата на Търговския регистър. Кандидатът трябва да представи списък на експертите (специалистите), които ще работят по изпълнението на обществената поръчка, като трябва да се представят минимум експерти със следната квалификация: 1. Ръководител на проекта Ръководителят на проекта трябва да отговаря на следната комбинация от изисквания по отношение на квалификация, професионален опит и адекватен на конкретния проект опит: Умения и квалификация: • Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки, бизнес администрация или друга еквивалентна или свързана специалност в областта на ИТ или управлението.• Отлично владеене на поне една международно призната методология за управление на жизнения цикъл на ИТ проекти като PMBOK (сертификат за PMP), CAMP, MSF, Prince2 или еквивалентна – доказва се със сертификат за изкаран изпит или еквивалентен документ;• Отлично познаване на стандартите за управление на качество за информационна сигурност ISO 27000:2005 и за управление на услугите в информационните технологии ISO 20000:2011 или по-нови или еквивалентни – доказва се със сертификат за изкарано обучение за двата стандарта или еквивалентен документ; • Отлични комуникационни и организационни способности, отзивчивост и умения за работа в колектив – доказва се с автобиография, референции от възложители по изпълнявани проекти или други еквивалентни документи;Общ професионален опит: • Участие в управлението на ИТ проекти, както и такива с финансиране от Европейския съюз и/или на други програми и фондове, финансирани със средства от ЕС и/или международни донорски програми. • Опит като ръководител на поне един проект в областта на ИТ разработки.7. Юридически експерт – минимум един експерт - трябва да отговаря на следната комбинация от изисквания по отношение на квалификация, професионален опит и адекватен на конкретния проект опит: Умения и квалификация:1.Университетска диплома за завършено висше образование или еквивалентно по правоспособност, Общ професионален опит - 4 години професионален опит в юридическата област. 2. Участие в поне един проект с финансиране от Европейския съюз и/или на други програми и фондове.

Критерии относно техническите и/или професионалните възможности на подизпълнителите (което може да доведе до тяхното отхвърляне)
Информация и формалности, които са необходими за оценяване дали са изпълнени изискванията:

Изискванията отностно технически възможности на участника се прилагат за подизпълнители и обединения съгласно дела им на участие. При участник обединение, което не е юридическо лице, критериите за подбор се прилагат към обединението като цяло, с изключение на съответната регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.

Изисквано минимално/ни ниво/а:

2. Експерти системен анализ и програмиране на Microsoft базирани системи – минимум двама експерти.Експертът по системен анализ и програмиране трябва да отговаря на следната комбинация от изисквания по отношение на квалификация, професионален опит и адекватен на конкретния проект опит:Умения и квалификация: •Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки или друга еквивалентна;•Да притежава валиден/ни сертификат/и в областта на разработката на приложения използващи C# в среда на Microsoft.Net. Общ професионален опит:•Минимум 3 години професионален опит в областта на проектирането, разработката и внедряването информационни системи; •Участие в ИТ проекти; Специфичен професионален опит: •Умения в проектирането и разработката на информационни системи, разработени на базата на технологиите използвани и при информационната система на Търговския регистър – доказва се с референции (препоръки);3. Експерти бази данни Oracle – минимум двама експерта.Експертът по бази данни трябва да отговаря на следната комбинация от изисквания по отношение на квалификация, професионален опит и адекватен на конкретния проект опит: Умения и квалификация:•Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки или друга еквивалентна;•Отлично владеене на разработването на приложения свързани със системи за управление на релационни бази от данни върху която работи системата – доказва се със сертификат Oracle Certified Associates или еквивалент;Общ професионален опит: •Минимум 3 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; •Опит във всички фази на разработка на бази данни и приложения за бази данни;•Участие в ИТ проекти; Специфичен професионален опит:•Умения в проектиране и програмиране на приложения за релационната база данни Oracle;4. Експерт по управление на качеството, документация и обучение - минимум един експерт. Експертът по управление на качеството, документация и обучение трябва да отговаря на следната комбинация от изисквания по отношение на квалификация, професионален опит и адекватен на конкретния проект опит:Умения и квалификация:•Университетска диплома за висше образование или еквивалентно по математика, информатика, компютърни науки, управление на информационни системи, икономика, бизнес администрация или друга еквивалентна или свързана специалност;•Отлично познаване на стандартите за управление на качество ISO 9001 и ISO 27000 или еквивалентни – доказва се със сертификати за изкарано обучение или еквивалентни документи; Общ професионален опит:•Минимум 3 години професионален опит в областта на разработката и внедряването информационни системи; •Участие в ИТ проекти с финансиране на Европейския съюз и/или в други програми и фондове, финансирани със средства от ЕС и/или международни донорски програми; Специфичен професионален опит:•Практически опит в управлението и приложението на стандартите за качество ISO 9001 или еквивалентни;•Опит в QA (Quality Assurance) или еквивалент;•Опит в обучението на потребители за работа с потребителски информационни системи;6.Експерт в разработката на WEB проекти (Front End Developer) – минимум един експерт.Умения и квалификация:•Отлично познаване на HTML 4/5, Css 2.0/3.0, ASP.NET, JavaScript и AJAX – доказва се с референции от възложители по изпълнявани проекти, портфолио, съдържащо списък с връзки (линкове), сочещи към изпълнени интернет страници или други еквивалентни документи за участие в минимум 3 проекта свързани с разработка на Web сайтове, използващи посочените скриптови езици и технологии; Общ професионален опит:•Минимум 3 години професионален опит в областта на разработката и прилагането на графичен дизайн на Web сайтове; •Участие в Web проекти свързани с изграждането на двуезични и многоезични сайтове;

ІІІ.3) Специфични условия за поръчки за услуги
ІІІ.3.1) Информация относно определена професия
Изпълнението на услугата е ограничено до определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Персонал, който отговаря за изпълнението на услугата
Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала, който отговаря за изпълнението на услугата

ДА

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Ограничена

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Посочените по-долу критерии:
Показател: Техническа оценка - ТО; тежест: 70
Показател: Предложена цена - ФО; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Ще се използва електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

НЕ

ІV.3.3) Условия за получаване на спецификации и допълнителни документи или на описателен документ
ІV.3.4) Срок за получаване на заявления за участие
16.08.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/езици, на който/които могат да бъдат изготвени проектите или заявленията за участие

Официален/ни език/езици на ЕС:

BG
 

РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно периодичното възлагане
Това представлява периодично пвтаряща се поръчка

НЕ

VI.2) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

ДА

Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд по приоритетна ос III „Качествено административно обслужване и развитие на електронното управление”, подприоритет 3.1. „Подобряване на обслужването на гражданите и бизнеса, в това число чрез развитие на електронното управление”, съгласно договор № А11-31-19/17.02.2012 г.

VI.3) Допълнителна информация

Изпълнението на поръчката изисква достъп до класифицирана информация до ниво поверително.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

Интернет адрес: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.08.2013 г. 

ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ