Версия за печат

00530-2013-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Боян Ганев - директор на дирекция "Превенция на финансовата и информационната сигурност", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593554, E-mail: b.ganev@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ПФИС

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Разработване на система за управление на сигурността на информацията в НАП и внедряване на стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания" или еквивалентен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Административната сграда на ЦУ на НАП, гр. София, бул. „Княз Ал. Дондуков” 52; за обученията - на посочените места за провеждане на обученията, съгласно представения от Изпълнителя план-график, приложение към оферта му, предложение за изпълнение; за Поддейност 7 - ЦУ на НАП и ТД на НАП Пловдив с прилежащите офиси към нея.
Код NUTS: BG
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предмет на поръчката: Консултантска помощ по дейност 2 „Разработване на система за управление на сигурността на информацията в НАП и внедряване на стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен, по проект „Повишаване на нивото на информационна сигурност и защита на данните в НАП чрез подготовка за сертифициране по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд. Предметът на поръчката включва: 1.Анализ и оценка на текущото състояние на информационните системи в НАП, съгласно изискванията на стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен, включително определяне на обхвата и приложимостта на системите за управление на сигурността на информацията (СУСИ) в НАП. 2.Изготвяне на нови или актуализация на съществуващи политики, процедури, инструкции и указания съгласно ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен. 3. Преглед и актуализиране на съществуващите описи на информационните активи в НАП, които следва да бъдат обект на СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен. 4. Обучение на необходимия брой служители на НАП на СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен, както следва: - Обучение на 100 служители на НАП за „Въведение в СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен и общите принципи и правила на СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен ; - Обучение на 100 служители на НАП за „Разработване и внедряване на СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен”. - Обучение на 60 служители на НАП за вътрешни одитори на СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен, преминали обученията по т.3.5.1.2. и т.3.5.1.3. 5. Оценка, анализ и категоризиране на риска съгласно СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен, включително идентификация на възможните рискове и избор на подход за третиране на риска. 6. Изготвяне на план за внедряване и внедряване на СУСИ по стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен в НАП. 7. Извършване на вътрешни одити, съвместно с екипи на НАП, съгласно стандарт БДС ISO/IEC 27001:2006 „Системи за управление на сигурността на информацията. Изисквания” или еквивалентен , измерване, анализ и корекции на внедрените СУСИ и подготовка за сертификацията им.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72330000, 72225000, 80570000

Описание:

Услуги по стандартизация и класификация на съдържание и данни
Услуги по оценяване и анализ на процедурите по осигуряване на качеството на системите
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
259800 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 37 - 059953 от 23.02.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 004 - 004384 от 05.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 92 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

28.03.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

4

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

ГРАЖДАНСКО ДРУЖЕСТВО "ИНТЕГРИТИ ОРАК ГРУП", БУЛСТАТ 176465309, Район Възраждане, ул. "Овче поле" № 122, ет. 2, Република България 1303, София, Тел.: 02 8139600, Факс: 02 8139602

Интернет адрес/и:

URL: www.integritybg.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 439998.83 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 259800 BGN без ДДС
Брой месеци: 11
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проектът се осъществява в изпълнение на Договор № A11-31-7/17.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.2) Допълнителна информация

Плащането ще се извършва по банкова сметка на Изпълнителя в срок до 30 дни след приключване на съответните поддейности съгласно пълното описание на предмета на обществената поръчка и приемане на сътветните резултати, въз основа на приемо-предавателни протоколи и издадени от Изпълнителя фактури, подписани от координатора по договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.08.2013 г.