Версия за печат

00145-2013-0120

BG-Сливен: Покупка

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Доставки

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 1210825210181

Национален осигурителен институт - РУ "Социално осигуряване" гр.Сливен, бул. "Стефан Караджа" №10, За: Стойка Господинова, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 615138, E-mail: sliven@nssi.bg, Факс: 044 615140

Място/места за контакт: РУ "Социално осигуряване" гр.Сливен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

Електронен достъп до информация: www.noi.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Публичноправна организация

I.3) Основна дейност

Друг: Управлява държавното обществено осигуряване

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на РУСО Сливен

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Доставки
Покупка 
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
ТП на НОИ - РУ "Социално осигуряване", гр.Сливен с адрес: гр.Сливен, бул. "Стефан Караджа" №10
Код NUTS: BG342
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на РУСО Сливен по заявка

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

30000000, 30125100

Описание:

Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Касети с тонер

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
20000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 18604.97, Най-висока оферта: 19972.54 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072275 от 05.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: Дог-22 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция: Доставка на нови, оригинални консумативи за лазерни и матрични принтери, копирни машини и факс апарати за нуждите на Районно управление "Социално осигуряване" - гр.Сливен
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

18.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"АТС България" ООД гр.София ЕИК 130332479, община Столична, ж.к. "Младост", бл.28, вх.Б, ет.4, ап.27 А, Република България 1750, София, Тел.: 02 9752202, Факс: 02 9752285

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 20000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 20000 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 18604.97, Най-висока оферта: 19972.54 BGN без ДДС
Брой месеци: 24
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.120 от Закона за обществените поръчки

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

16.08.2013 г.