00338-2013-0018
Технически редакции | ||
15.08.2013 16:45 ч. : | 15/08/2013 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
15.08.2013 16:45 ч. : | 15/08/2013 16:44 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Разград: 13 - Рекламни услуги
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, За: Ивайло Ганев, Република България 7200, Разград, Тел.: 0892 236383, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Място/места за контакт: Ръководител проектИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.
Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: Милена Енчева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618304
Място/места за контакт: Фронт-офис на Община РазградАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: Райна Маринова; Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213
Място/места за контакт: Деловодство на Община РазградРегионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
Разпространение на информация и публичност по Договор за безвъзмездна финансова помощ по ОПРР № BG161PO001/1.4-09/2012/009 за проект "Създаване на зелена и достъпна градска среда в централна градска част на град Разград"
Възлагане на обществена поръчка
Разпространение на информация и публичност по проекта, включващо: •Провеждане на две пресконференции, една по повод стартирането на проекта – встъпителна и една за оповестяване резултатите от реализацията му – заключителна. •Изработване на 3 билборда, които ще бъдат монтирани по време на изпълнение на строително-ремонтните дейности. •Изработване и монтаж на 3 постоянни обяснителни табели за проекта, популяризиращи финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие. •Публикации, предоставящи текуща информация за различните етапи от изпълнението на проекта: -в национална медия – 2 публикации -в местна медия – 4 публикации •Телевизионен репортаж финализиране на проекта за представяне на постигнатите резултати и финансирането на проекта; •Изготвяне на Информационни материали: 100 броя дипляни за стартиране на проекта,които ще представят проекта, проектните цели, очакваните резултати и финансирането на проекта; 1 брой банер; 200 броя брошури за финализиране на проекта, които ще представят накратко проекта, изпълнените дейности и постигнатите цели и резултати, включително снимков материал; 100 броя CD с мултимедийна презентация на проекта, изпълнените дейности, постигнатите резултати и цели и финансирането;
79996000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
2 бр. пресконференции, 3 бр. билборда, 3 постоянни обяснителни табели, 6бр. публикации за проекта в местни и национални медии, Информационни дипляни 100 бр., рекламен банер - 1 бр., информационни брошури – 200 бр., CD с мултимедийна презентация – 100 бр.
НЕ
01.05.2015 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: „парична сума” или „банкова гаранция”. За банкови гаранции се изисква да отговарят на следните общи изисквания: -Да е изписано точно и пълно предмета на поръчката и обособената позиция, за която се отнася гаранцията; -Да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя; -Да са учредени в полза на Възложителя-Община Разград. -Да е посочен срок на валидност, съответстващ на обявения от Възложителя. - Да бъдат с подпис, печат на банката. Всички разходи по откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 100,00 лв. /сто лева/. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранция за участие под формата на парична сума, същата се внася: - по банкова сметка на община Разград IBAN:BG35IORT81163300900000, BIC:IORTBGSF, Банка:ТБ„Инвестбанк“ АД, клон Разград. В платежния документ се посочва наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията. - по касов път – на касата на Община Разград, със седалище и адрес: гр.Разград, 7200, бул.„Бели Лом” №37А, ет.4, стая403. В платежния документ се посочва наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде учредена при следните условия: а/с банковата гаранция избраната от участника банка се задължава да изплати на община Разград сума по гаранцията незабавно, при настъпване на който и да е от следните факти: участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; б/в нея трябва да бъде изрично посочено, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. в/ банковата гаранция трябва да бъде с подпис, печат на банката. Задържане и освобождаване гаранциите за участие–съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция за участие в процедурата не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и че е за настоящата обществена поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Участникът, определен за изпълнител,сам определя вида на гаранцията за изпълнение.При избрана форма на парична гаранция, същата се внася: - по банкова сметка на община Разград: IBAN:BG35IORT81163300900000, BIC:IORTBGSF, Банка: ТБ„Инвестбанк“ АД,клон Разград В платежния документ се посочва договорът,за който се представя гаранцията. -по касов път–на касата на Община Разград, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул.„Бели Лом” №37А, ет.4, стая403. В платежния документ се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Финансирането на обществената поръчка се осигурява по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. за проект «Създаване на зелена и достъпна градска среда в централна градска част на град Разград». Предложените от участниците цени за изпълнение на поръчката трябва да са съобразени с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури, а именно да са в рамките на допустимите разходи по горепосочения проект. Участник, чието ценово предложение надхвърля обявените прогнозни стойности за изпълнение на поръчката, се отстранява от участие в процедурата. Плащането ще се извършва поетапно, въз основа на изпълнена дейност от обхвата на услугите и представяне на следните документи: -Фактура; -Двустранно подписан приемо-предавателен протокол (по отношение на дейностите за изготвяне на информационните материали); -Одобрен от Ръководителя Отчет за извършена работа с приложен към него доказателствен материал (по отношение на дейностите за провеждане на пресконференции). Във всички разходооправдателни документи следва да се посочи, че плащането е по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Регионално развитие» № BG161PO001/1.4-09/2012/009 . Плащането ще се извършва в срок до 30 /тридесет/ работни дни след подписване на фактура.
Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не изисква създаване на юридическо лице. За сключване на договор се изисква представяне на ЕИК/Булстат на обединението, банкова сметка на обединението и документ за данъчна регистрация па обединението.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Върху цената на документацията се дължи ДДС.Място за закупуване – от Фронт офиса на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж. Работно време на фронт офиса във всеки работен ден е непрекъснато от 8:30 часа до 17:30 часа. Документацията за участие се предоставя на хартиен и електронен носител след заплащане. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят, или на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на документацията за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено по факс – 084 660 090, като в него следва да се съдържат следните данни: име на участника, БУЛСТАТ/ЕИК (което е приложимо), телефон, факс и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията с посочване на пощенския клон на населеното място, копие на документа, за внесена сума в размер, равен на определената цена на документацията за участие, по следната банкова сметка на Община Разград: IBAN: BG64IORT81168400900100 BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД, клон Разград Така поискана, документацията за участие се изпраща на заявителя за негова сметка по куриер на посочения в искането адрес заедно с издадената фактура за закупена документация.
Български
180
В сградата на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж, зала № 102
При отварянето на офертите може да присъстват лицето, представляващо участника или негов/и упълномощен/и представител/и, по смисъла на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.4-09/2012/009, проект „Създаване на зелена и достъпна градска среда в централна градска част на град Разград”
Срокът за представяне на оферти е определен в съответствие с чл.64 ал.3 от ЗОП съобазно следното: 1. Цялата документация за поръчката от датата на обявяването може да бъде намерена на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. 2. Обявлението и решението за настоящата общ.поръчка се изпращат до АОП по електронен път.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.
Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090
Интернет адрес/и:
URL: www.razgrad.bg.
15.08.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ