Версия за печат

00338-2013-0018

BG-Разград: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, За: Ивайло Ганев, Република България 7200, Разград, Тел.: 0892 236383, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Място/места за контакт: Ръководител проект

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.razgrad.bg.

Адрес на профила на купувача: www.razgrad.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: Милена Енчева, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618304

Място/места за контакт: Фронт-офис на Община Разград

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:

Община Разград, бул. "Бели Лом" №37А, За: Райна Маринова; Пламена Тодорова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618213

Място/места за контакт: Деловодство на Община Разград

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Разпространение на информация и публичност по Договор за безвъзмездна финансова помощ по ОПРР № BG161PO001/1.4-09/2012/009 за проект "Създаване на зелена и достъпна градска среда в централна градска част на град Разград"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: Мястото за изпълнение на поръчката е централна градска част на град Разград, зали за провеждане на информационни събития в гр. Разград.
Код NUTS: BG324
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Разпространение на информация и публичност по проекта, включващо: •Провеждане на две пресконференции, една по повод стартирането на проекта – встъпителна и една за оповестяване резултатите от реализацията му – заключителна. •Изработване на 3 билборда, които ще бъдат монтирани по време на изпълнение на строително-ремонтните дейности. •Изработване и монтаж на 3 постоянни обяснителни табели за проекта, популяризиращи финансовия принос на Европейския фонд за регионално развитие. •Публикации, предоставящи текуща информация за различните етапи от изпълнението на проекта: -в национална медия – 2 публикации -в местна медия – 4 публикации •Телевизионен репортаж финализиране на проекта за представяне на постигнатите резултати и финансирането на проекта; •Изготвяне на Информационни материали: ­100 броя дипляни за стартиране на проекта,които ще представят проекта, проектните цели, очакваните резултати и финансирането на проекта; ­1 брой банер; ­200 броя брошури за финализиране на проекта, които ще представят накратко проекта, изпълнените дейности и постигнатите цели и резултати, включително снимков материал; ­100 броя CD с мултимедийна презентация на проекта, изпълнените дейности, постигнатите резултати и цели и финансирането;

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79996000

Описание:

Услуги по организиране на бизнес събития

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

2 бр. пресконференции, 3 бр. билборда, 3 постоянни обяснителни табели, 6бр. публикации за проекта в местни и национални медии, Информационни дипляни 100 бр., рекламен банер - 1 бр., информационни брошури – 200 бр., CD с мултимедийна презентация – 100 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
11800 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

01.05.2015 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Участникът представя гаранция за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. Гаранциите се представят в една от следните форми: „парична сума” или „банкова гаранция”. За банкови гаранции се изисква да отговарят на следните общи изисквания: -Да е изписано точно и пълно предмета на поръчката и обособената позиция, за която се отнася гаранцията; -Да бъде неотменяема и безусловна и да съдържа задължение на Банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя; -Да са учредени в полза на Възложителя-Община Разград. -Да е посочен срок на валидност, съответстващ на обявения от Възложителя. - Да бъдат с подпис, печат на банката. Всички разходи по откриване и обслужване на гаранциите са за сметка на Участника. Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който те законно са престояли при него. Гаранцията за участие в настоящата обществена поръчка е в размер на 100,00 лв. /сто лева/. Всеки участник сам определя вида на гаранцията за участие. Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в него може да е наредител по банковата гаранция за участие, съответно вносител на сумата по гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранция за участие под формата на парична сума, същата се внася: - по банкова сметка на община Разград IBAN:BG35IORT81163300900000, BIC:IORTBGSF, Банка:ТБ„Инвестбанк“ АД, клон Разград. В платежния документ се посочва наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията. - по касов път – на касата на Община Разград, със седалище и адрес: гр.Разград, 7200, бул.„Бели Лом” №37А, ет.4, стая403. В платежния документ се посочва наименованието на поръчката, за която се представя гаранцията. Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на банкова гаранция, тя трябва да бъде учредена при следните условия: а/с банковата гаранция избраната от участника банка се задължава да изплати на община Разград сума по гаранцията незабавно, при настъпване на който и да е от следните факти: участникът оттегли офертата си след изтичането на срока за получаване на офертите; участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка; б/в нея трябва да бъде изрично посочено, че е със срок на валидност 180 (сто и осемдесет) календарни дни включително, считано от крайния срок за получаване на офертите. в/ банковата гаранция трябва да бъде с подпис, печат на банката. Задържане и освобождаване гаранциите за участие–съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. Участникът ще бъде отстранен от участие от процедурата, ако в банковата гаранция за участие в процедурата не е изрично посочено, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и със срок на валидност минимум 180 (сто и осемдесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите и че е за настоящата обществена поръчка. Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка.Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 1% от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка без ДДС. Участникът, определен за изпълнител,сам определя вида на гаранцията за изпълнение.При избрана форма на парична гаранция, същата се внася: - по банкова сметка на община Разград: IBAN:BG35IORT81163300900000, BIC:IORTBGSF, Банка: ТБ„Инвестбанк“ АД,клон Разград В платежния документ се посочва договорът,за който се представя гаранцията. -по касов път–на касата на Община Разград, със седалище и адрес: гр. Разград, 7200, бул.„Бели Лом” №37А, ет.4, стая403. В платежния документ се посочва договорът, за който се представя гаранцията. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Финансирането на обществената поръчка се осигурява по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.4-09/2012/009 по Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. за проект «Създаване на зелена и достъпна градска среда в централна градска част на град Разград». Предложените от участниците цени за изпълнение на поръчката трябва да са съобразени с финансовия ресурс, който възложителят може да осигури, а именно да са в рамките на допустимите разходи по горепосочения проект. Участник, чието ценово предложение надхвърля обявените прогнозни стойности за изпълнение на поръчката, се отстранява от участие в процедурата. Плащането ще се извършва поетапно, въз основа на изпълнена дейност от обхвата на услугите и представяне на следните документи: -Фактура; -Двустранно подписан приемо-предавателен протокол (по отношение на дейностите за изготвяне на информационните материали); -Одобрен от Ръководителя Отчет за извършена работа с приложен към него доказателствен материал (по отношение на дейностите за провеждане на пресконференции). Във всички разходооправдателни документи следва да се посочи, че плащането е по Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма «Регионално развитие» № BG161PO001/1.4-09/2012/009 . Плащането ще се извършва в срок до 30 /тридесет/ работни дни след подписване на фактура.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, Възложителят не изисква създаване на юридическо лице. За сключване на договор се изисква представяне на ЕИК/Булстат на обединението, банкова сметка на обединението и документ за данъчна регистрация па обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Плик № 1 съдържа:1.Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан от участника–/обр/; 2. Оферта /обр/; 3. Регистрационни документи на участника:а/ копие от документа за регистрация, заверено с подпис и печат на лицето, определено по регистрация да представлява дружеството или ЕИК съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е ЮЛ или ЕТ; Ако участникът е обединение, което не е ЮЛ, се представят от всяко физическо или ЮЛ, включени в обединението. Представят се и от всеки подизпълнител. б/ копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице; в/ ако участникът е обединение, което не е ЮЛ-документ подписан от лицата в обединението, в който задължително се посочва представляващия; г/ чуждестранните лица представят еквивалентен документ, съобразно националното си законодателство в официален превод на български език. Официален превод съгласно т.16а от §1 от ДР на ЗОП е: "превод, извършен от преводач, който има сключен договор с Министерството на външните работи за извършване на официални преводи”. 4. Когато участн. не се представлява от лицата, които имат право на това, съгласно документа за регистрация-нот. заверено пълномощно–оригинал или нот.заверено копие-на лицето, упълномощено да подпише офертата и да представлява участника в процедурата. Декл. в офертата не могат да бъдат подписани от упълномощено лице. 5. Декл.за участието на подизп., вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие /обр/; 6. Декл. от всеки подизп. поотделно, че е съгласен да участва в процедурата като такъв /обр. /. 7. Декларации за липсата на обстоятелствата: а/ по чл. 47,ал. 1,т.1,букви а,б,в,г,д, чл.47 ал.2,т.5 от ЗОП /обр./, б/по чл.47,ал.1,т.2 и т.3, чл.47,ал.2,т.1 и т.3 и чл.47ал.5,т.2 от ЗОП /обр./, в/по чл. 47,ал.5,т.1 от ЗОП /обр.//Забележка:Декл.се представят и от всеки подизпълнител,както и от всеки партньор в обединение което не е ЮЛ/ 8. Декл. от участника за приемане на условията в проекто- договора /обр./; 9. Декл. за спазване изискванията на Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност от бенефициентите по ОПРР , съответно Регламент No. 1828/2006 /образец/; 10. Документ за внесена гаранция за участие–представя се оригинал или заверено копие на платежния документ или оригинал на банковата гаранция за участие.; 11. Доказ. за икономическото и финансовото състояние по чл.50 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за общ.поръчка и в настоящата документация.; 12. Доказ. за техн. възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП, посочени от възложителя в обявлението за обществена поръчка и в документацията плик № 2 съдържа: Техническо предложение за изпълнение на поръчката /обр. /.Срокът за изпълнение на поръчката, съгласно чл.56 ал.1 т.9 от ЗОП, се съдържа в Техн. предложение. плик № 3 съдържа: Ценово предложение на участника /обр./. Отстранява се участник:Който не е представил някой от необх. документи по чл. 56 от ЗОП; за когото са налице обстоят. по чл. 47, ал. 1 и 5 от ЗОП ; по чл.47, ал.2, т.1, т.3 и т.5 от ЗОП;който е представил оферта, която не отговаря на предв. обявените условия на възложителя, който е представил оферта, която не отговаря на изискв. на чл. 57, ал. 2 от ЗОП, за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна инф.за доказване на съотв.му с обявените от възложителя критерии за подбор. Който е представил самостоятелна оферта и същевременно е декларирал съгласие да участва като подизпълнител в офертата на друг Участник и/или участва като партньор/член в обединение. Не може да участва в процедурата за възлагане на обществена поръчка чуждестранно лице физическо или юридическо лице, за което в държавата в която е установено е налице посочените по-горе обстоятелства.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Декларация с информация за общия оборот и специфичен оборот от услуги сходни с предмета на поръчката за последните 3 /три/ финансови години, /2010, 2011 и 2012 год./, в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си /образец /. Сходни с предмета на поръчката са: изработване на рекламни и инф. дипляни,брошури,плакати,банери и др.подобни печатни и рекламни изделия; изработка на мултимедийни материали в електронен вид.;изработка на рекламни билбордове и табели; организиране на публични мероприятия -пресконференции,семинари,работни срещи и др.подобни;медийни публикации и изяви - в печатни и/или електронни медии. При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението ,чрез които се покрива минималното изискване.
Минимални изисквания: а/ Участниците трябва да са реализирали специфичен оборот от услуги, сходни с предмета на поръчката в размер общо за последните 3 (три) финансови години, /2010, 2011 и 2012 год./ в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на 12 000, 00 лева без ДДС. При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: а/ Списък на основните договори за услуги, сходни с предмета на поръчката, за която участникът подава оферта, изпълнени през последните три години /считано към обявената крайна дата за подаване на оферти/, включително стойностите, датите и получателите, придружен от препоръки за добро изпълнение. /образец / При подизпълнители- документите се представят от всеки подизпълнител. При обединения – документите се представят само от партньорите в обединението, чрез които се покрива минималното изискване.
Минимални изисквания: а/ Участникът да има успешно и качествено изпълнени за последните три години, считано към обявената крайна дата за подаване на офертите договори, включващи услуги, сходни с предмета на поръчката, доказани с препоръки за добро изпълнение от възложители-най-малко 1 брой. Сходни са долуописаните услуги: - изработка на билбордове,табели и др.подобни; - изработване на рекламни и инф. дипляни, брошури, плакати, банери и др.подобни печатни и рекламни изделия; - изработка на мултимедийни материали в електронен вид и телевизионни и др.репортажи; -организиране и провеждане на пресконференции и др.публични събития При подизпълнители – изискванията се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. При обединения – изискването се покрива съвместно от партньорите в обединението
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
05.09.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Върху цената на документацията се дължи ДДС.Място за закупуване – от Фронт офиса на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж. Работно време на фронт офиса във всеки работен ден е непрекъснато от 8:30 часа до 17:30 часа. Документацията за участие се предоставя на хартиен и електронен носител след заплащане. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят, или на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. Заинтересованите лица могат да поискат изпращане на документацията за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено по факс – 084 660 090, като в него следва да се съдържат следните данни: име на участника, БУЛСТАТ/ЕИК (което е приложимо), телефон, факс и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията с посочване на пощенския клон на населеното място, копие на документа, за внесена сума в размер, равен на определената цена на документацията за участие, по следната банкова сметка на Община Разград: IBAN: BG64IORT81168400900100 BIC: IORTBGSF Име на банка: ТБ „ИНВЕСТБАНК” АД, клон Разград Така поискана, документацията за участие се изпраща на заявителя за негова сметка по куриер на посочения в искането адрес заедно с издадената фактура за закупена документация.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
12.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 13.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на Община Разград, 7200, гр. Разград, бул. „Бели Лом” № 37А, партерен етаж, зала № 102

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

При отварянето на офертите може да присъстват лицето, представляващо участника или негов/и упълномощен/и представител/и, по смисъла на чл. 68, ал. 3 от ЗОП, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридическите лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Оперативна програма "Регионално развитие" 2007-2013, Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ №BG161PO001/1.4-09/2012/009, проект „Създаване на зелена и достъпна градска среда в централна градска част на град Разград”

VI.3) Допълнителна информация

Срокът за представяне на оферти е определен в съответствие с чл.64 ал.3 от ЗОП съобазно следното: 1. Цялата документация за поръчката от датата на обявяването може да бъде намерена на сайта на община Разград в профила на купувача на адрес www.razgrad.bg - обществени поръчки. 2. Обявлението и решението за настоящата общ.поръчка се изпращат до АОП по електронен път.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки.

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Разград, бул. "Бели Лом" № 37А, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 618171, E-mail: kmet@razgrad.bg, Факс: 084 660090

Интернет адрес/и:

URL: www.razgrad.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ