Версия за печат

00227-2013-0009

BG-Своге, област София: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Своге, ул. "Александър Стамболийски" № 7, За: Десислава Радкова - гл.експерт "Обществени поръчки", РБългария 2260, Своге, област София, Тел.: 0726 8537, E-mail: d.vutova@svoge.bg, Факс: 0726 23083

Място/места за контакт: Община Своге

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.svoge.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.svoge.bg/?page_id=877.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Подмяна на уличното осветление в 35 населени места в Община Своге"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: 35 населени места в Община Своге, а именно: гр. Своге, с. Владо Тричково, с. Церово, с. Искрец, с. Бов, с. Лакатник, с. Реброво, с. Свидня, с. Томпсън, с. Миланово, с. Осеновлаг, с. Заселе, с. Ромча, с. Луково, с. Желен, с. Дружево, с. Оплетня, с. Зимевица, с. Брезе, с. Батулия, с. Габровница, с. Еленовдол, с. Заноге, с. Бакьово, с. Огоя, с. Ябланица, с. Редина, с. Лесковдол, с. Добърчин, с. Церецел, с. Буковец, с. Брезовдол, с. Завидовци, с. Левище, с. Губислав.
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка е за строителство с предмет „Подмяна на уличното осветление в 35 населени места в Община Своге". Изпълнението на обектите, включени в предмета на поръчката ще бъде съгласно одобрени инвестиционни проекти. Категорията на обектите съгласно ЗУТ и издадените Разрешителни за строеж е: ІV (четвърта) - за обекта в гр.Своге и VІ (шеста) - за обектите в останалите населени места. Всички видове и количества СМР са подробно описани в количествени сметки, приложени към документацията за обществената поръчка. Срокът за изпълнение на поръчката следва да бъде не по-малък от 4 месеца и не по-дълъг от 15 месеца, считано от датата на издаване на Протокола/ите, обр.2а за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво на обекти от техническата инфраструктура до подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на обектите, образец 15 от Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Планувано е предаването на строителната площадка с протокол да се осъществи в срок до 10 дни след сключване на договора за възлагане на поръчката. Възлагането и изпълнението на поръчката е свързано с реализиране на проект „Подобряване на средата за живот в община Своге чрез подмяна на уличното осветление” по Договор № 23/322/00816 от 29.04.2013 г. сключен между Община Своге и Държавен фонд "Земеделие" за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Програма за развитие на селските райони 2007-2013 г., мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места".

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34928530 (IA10, IA13) , 45315600, 45311100, 45311200, 45316100

Описание:

Улични лампи (Модернизация , Реконструкция )
Строителни и монтажни работи на нисковолтови инсталации
Работи по изтегляне на кабели за електрически инсталации
Работи по свързване на електрически инсталации
Монтажни работи на осветители на пътища, летища и други

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

За обектите има изготвени количествени сметки с видовете и количества СМР, които подлежат на изпълнение. Количествените сметки са приложени към документацията за обществената поръчка. Технически параметри: - Демонтаж на стари осветителни тела - 4203 броя. - Доставка и монтаж на нови улични осветителни тела със светодиодни лампи (40W и 80W) – 5161 броя. - Доставка и монтаж на конзола за монтаж на уличен осветител – 5161 броя. - Доставка и монтаж на проводник СВТ 4x10 мм2 – 680 мл. - Доставка и монтаж на проводник ПВ-А1 16 мм2 – 2640 мл. - Доставка и монтаж на биметална клема за улично осветление – 10 006 броя. - Доставка и монтаж на табло TT1 по схема – 69 броя. - Направа защитно заземление – 69 броя. - Доставка и монтаж на интелигентна система за управление на уличното осветление съдържаща: сървър контрол център - 1бр.; управляващ концентратор - 44бр.; GSM антени - 44бр.; АСУ антена - 44 бр.

Прогнозна стойност без ДДС
1917546 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в месеци

15


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Определят се следните гаранции: А) Гаранции за участие в процедурата - в размер на 18 500 (осемнадесет хиляди и петстотин) лeва. Б) Гаранция за изпълнение на договора за обществената поръчка - в размер на 2% от стойността на обектите по КСС и договора без ДДС. Гаранциите по т.А и т.Б се представят в една от следните форми: 1) парична сума. 2) безусловни, неотменяеми банкови гаранции в полза на Възложителя, по примерни образци от документацията. Образците са препоръчителни, като се дава възможност участниците да представят и банкова гаранция по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на възложителя. Срок на валидност на банковите гаранциите: 1) при банкова гаранция за участие - със срок на валидност, не по кратък от срока на валидност на офертите, определен от възложителя, т.е не по-кратък от 180 (сто и осемдесет) дни, считано от крайния срок за получаване на оферти; 2) при банкова гаранция за изпълнение на договора за общ.поръчка - със срок на валидност минимум 2 (два) месеца след изтичане на срока за изпълнение на обектите по договор. Когато гаранциите са парични суми се внасят по следната банкова сметка на Община Своге: - IBAN - BG 65 SOMB 91303390000001, - ВIC код - SOMBBGSF, - при ОБЩИНСКА БАНКА AД, финансов център Своге. или в брой в касата на Общината. Освобождаването и задържането на гаранциите за участие става съгласно чл.61 и чл.62 от Закона за обществени поръчки и документацията, а на гаранцията за изпълнение - съгласно договор за обществената поръчка.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Поръчката се финансира със средства от Програма за развитие на селските райони 2007-2013, мярка 322 "Обновяване и развитие на населените места", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони съгласно сключен Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ между Община Своге и ДФ "Земеделие". Плащанията по Договора за настоящата обществена поръчка ще бъдат най-много три– авансово,междинно и окончателно. Авансовото и междинно плащане ще бъдат в рамките на предоставения финансов ресурс за авансово и междинно плащане на Възложителя от финансиращия орган. Авансовото плащане в размер на 30% от стойността на обектите по КСС към договора (без стойността на непредвидените разходи) се извършва в срок до 20 (двадесет) дни след издаване на Протокол/ите, обр.2а за откриване на строителна площадка и за определяне на строителна линия и ниво и представяне на фактура за стойността на аванса с начислено ДДС; Междинното плащане е в размер до 100% от стойността по договор на обектите от Етап І за изпълнение на проекта (Подмяна на уличното осветление с 31 населени места с Община Своге, както следва: с.Бов, с.Лакатник, с.Реброво, с.Свидня, с.Томпсън, с.Миланово, с.Осеновлаг, с.Заселе, с.Ромча, с.Луково, с.Желен, с.Дружево, с.Оплетня, с.Зимевица, с..Брезе, с.Батулия, с.Габровница, с.Еленовдол, с.Заноге, с.Бакьово, с.Огоя, с.Ябланица, с.Редина, с.Лесковдол, с.Добърчин, с.Церецел, с.Буковец, с.Брезовдол, с.Завидовци, с.Левище, с.Губислав), но не повече от 55% от общата стойност на обектите по КСС към договора (без стойността на непредвидените разходи), на база реално изпълнени СМР, удостоверено с подписване на протокол/и обр.19. Преди плащане Възложителят извършва 100% документална проверка и проверка на мястото на обектите от Етап І за изпълнение на проекта за удостоверяване извършването на заявените за плащане СМР, базирана на техническата спецификация и сключения договор между Възложителя и Изпълнителя, и всички приложими документи във връзка с верифициране разходите по изпълнението на проекта, изискващи се по Закона за устройство на територията /ЗУТ/ и Наредба № 24 от 29.07.2008г. Основание за извършването на междинно плащане е одобрен от Кмета на община Своге Констативен протокол, придружен от следните документи: - цялата налична към момента на искането документация за съответните дейности свързани с направените разходи на обекта; - приемо-предавателен протокол за действително извършената работа (акт, обр.19) на обектите от Етап І на изпълнение, подписани от оторизирани представители на Възложителя и Изпълнителя, включително и от строителния надзор на обектите и всички други актове и образци по ЗУТ, свързани с изпълненото строителство на този етап. - фактура за стойността на действително извършените СМР, издадена от Изпълнителя, в която е приспадната пропорционална част от дадения аванс; Окончателното плащане е в размер до 100% от стойността по договор на обектите от Етап ІІ за изпълнение на проекта (Подмяна на уличното осветление в гр.Своге, с.Владо Тричково, с.Церово, с.Искрец и внедряване на интелигентната система за управление на уличното осветление), но не повече от 45% от общата стойност на обектите по КСС към договора (без стойността на непредвидените разходи), на база реално изпълнени СМР, удостоверено с подписване на протокол/и обр.19.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът в процедурата, определен за изпълнител е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица. В този случай договорът за обществената поръчка се сключва, след като Изпълнителят представи пред Възложителя заверено копие от удостоверение за данъчна регистрация и регистрация по БУЛСТАТ на неперсонифицираното дружество. - В случай, че участникът участва като обединение (или консорциум), което не е регистрирано като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в обединението (или консорциума) подписват документ – споразумение или договор и на основание чл.56, ал.1, т.2 от ЗОП Възложителят изисква да бъде представен този документ в оригинал или нотариално заверено копие. Споразумението/договора трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че всички членове на обединението/консорциума ще са отговорни, заедно и поотделно по закон за изпълнението на договора; че водещият член на обединението/консорциума е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението/консорциума; че всички членове на обединението/консорциума са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора. Участниците в обединението/консорциума трябва да определят едно лице, което да представлява обединението/консорциума за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. - В случай, че обединението/консорциума не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка и в основното споразумение липсва някоя от горните клаузи, то следва липсващите текстове да бъдат добавени в допълнително споразумение/анекс, подписан между членовете на обединението/консорциума. Допълнителното споразумение, следва да отговаря на изискванията за форма на Възложителя , относими към основното споразумение. - Когато в офертата не е приложено споразумение за създаването на обединение/консорциум, или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата, комисията описва изчерпателно липсващия документ или констатираните нередности в протокола по чл. 68, ал. 7 от ЗОП. - Лице (юридическо и/или физическо), което участва в обединение не може да представя самостоятелна оферта. - Едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение. - Критериите за подбор, определени от Възложителя, ще се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата включено в него с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на дейностите при изпълнение на поръчката между лицата в състава на обединението, предвидено в договора за създаването му.

ІІІ.1.4) Други особени условия

1) В посочения по-горе в т.ІІ.2.1. финансов ресурс е включена и одобрената сума от 55 850,00 (петдесет и пет хиляди, осемстотин и петдесет) лева без ДДС за непредвидени разходи за СМР, които ще бъдат разходвани при необходимост, съгласно определения за това ред от Управляващия орган в съответствие със ЗОП и с посочения в проекто-договора (в последствие- договор за възлагане) механизъм. 2) Участник, за когото са налице някое или някои от обстоятелствата по чл.47, ал.1, букви от "а" до "д", т.2 и т.3, ал.2,т.1,2, 2а, 3, 4 и 5 и ал.5, т.1 и т.2 от ЗОП, не може да участва в настоящата процедура за възлагане на обществената поръчка и съответно такъв участник ще бъде отстранен от участие, при наличие на някое от посочените обстоятелства.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: Всяка оферта трябва да съдържа три отделни, запечатани непрозрачни плика със съответните надписи върху тях и следните документи, разпределени както следва: Плик №1 с надпис „Документи за подбор” 1.Оферта за участие; 2.Списък по чл.56,ал.1,т.14 от ЗОП на документите,съдържащи се в офертата; 3.Административни сведения; 4.Декларация, че участникът е запознат с всички обстоятелства и условия на общ. поръчка; 5.Декларация,че участникът се задължава да спазва условията на поръчката и да не разпространява данни, свързани с поръчката; 6.Регистрационни документи на участника, посочени в документацията;7.Документ за платена цена на документация за участие; 8.Документ за внесена/уредена гаранция за участие; 9.Декларация/и за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.1, букви от а) до д), ал.2,т.2 и 5 и ал.5,т.1 от ЗОП; 10.Декларация/и за липсата на обстоятелствата по чл.47, ал.1,т.2 и 3, ал.2,т.1,2а,3 и 4 и ал.5,т.2 от ЗОП; 11.Нотариално заверено пълномощно на лицето,упълномощено да представлява участника в процедурата, когато е приложимо; 12.Декларация/и за липсата на обстоятелствата по чл.93, ал.1, чл.94 и чл.96,буква "а" от Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета на ЕС; 13.Документ за регистрация по ЗДДС; 14.Доказателства за иконом. и финансово състояние на участниците по чл.50 от ЗОП (документи по т.ІІІ.2.2 от обявлението); 15.Доказателства за техн. възможности и квалификация по чл.51 от ЗОП (документи по т.ІІІ.2.3 от обявлението); 16.Декларация за неучастието на подизпълнители или 17.Декларация за участието на подизпълнители;18.Декларация от подизпълнителя/ите, когато е приложимо; 19.Документи за подизпълнителя/ите,когато е приложимо;20.Декларации от членовете на обединението/консорциума,когато е приложимо;21.Споразумение за създаване на обединение за участие в общ.поръчка,когато участникът е обединение; 22.Декларация за запознаване със стр.площадки и инвест.проекти за обектите;23.Декларация за приемане на условията в проекта на договор;24.Декларация по чл.56,ал.1,т.11 от ЗОП; Плик 2 с надпис "Предложение за изпълнение на поръчката" 1.Техн.предложение за изпълнение на поръчката с посочен срок за изпълнение;2.Техн.описание на стоките и услугите, предмет на ОП; 3.Документи и доказателства за всички основни елементи от ОП с прилож.опис;4.Организацията за изпълнение на строителството с Обяснителната записка и Линеен план–график. Плик 3 "Предлагана цена" 1.Ценова оферта; 2.Количествено-стойностни сметки; 3.Пълен набор анализи на ед.офертни цени; 4.Магнитен носител с КСС и ан.цени. Забележки: 1) Когато участникът в процедурата не е обединение, документите по т.20 и т.21 не се представят. 2) Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, документите от точки 3,4,5,6,9,10,11,12,13,20 и 22 се представят от всяко ФЛ и/или ЮЛ, включено в обединението; документите по т.14 и т.15 се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор; документите по точки 1,2,16 или 17 и 21 се подписват от лицето, което е упълномощено да представялва обединението съгласно споразумението по т.21 и декл. по т.20. Декл. по т.24 се представя само за тези членове, които ще изпълняват стр-во. 3) Когато се предвижда участие на подизпълнители, док-те по точки 3,4,5,6,9,10,12,13,14,15,18,19,22 и 24 задължително се представят за всеки от тях, а изискванията към подизпълнителите се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. 4) Документите по точки 17,18 и 19 се представят само, когато се предвижда участие на подизпълнител/и, независимо от вида участник – българско или чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техните обединения. 5) Когато участникът в процедура е чуждестранно ФЛ или ЮЛ или техни обединения, офертата се подава на български език, документът по т.6. се представя в официален превод, а документите по точки 9,10,11,12,13,14,15 и 21, които са на чужд език, се представят и в превод.Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко ФЛ или ЮЛ, включено в обединението.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Валидна застрахователна полица за сключена застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството по смисъла на чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ) - заверено копие. - Чуждестранните участници представят еквивалентен документ за наличие на еквивалентна застраховка. или декларация, че притежават еквивалентна застраховка. - Когато участникът е неперсонифицирано обединение, документа се представя за тези членове на обединението, които ще изпълняват строителна дейност 1.1.Декларация от участника в свободен текст (когато е приложимо), подписана от представляващия го, със задължението за осигуряване (подновяване) на такава застраховка за целия срок на договора, в случаите когато участникът е определен за изпълнител и представената валидна застраховка не покрива целия срок за изпълнение на поръчката - в оригинал. 2. Информация за оборота от дейността в строителството, сходно с предмета на поръчката за последните три приключени финансови години 2010, 2011 и 2012 г., в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си – в оригинал, по образец. 3. Ззаверени копия от съставните части на годишните финансови отчети за последните три приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен, оформени съгласно Закона за счетоводството и в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си: 3.1.заверени копия на балансите за трите финансови години (2010, 2011 и 2012 г.); 3.2. заверени копия на отчетите за приходите и разходите за трите финансови години (2010, 2011 и 2012 г.); 3.3. заверени копия на одитните доклади от експерт счетоводител, заверил финансовите отчети за трите финансови години (2010, 2011 и 2012 г.). Когато участникът не подлежи на финансов одит, следва да представи декларация за това обстоятелство в свободен текст. - Едноличните търговци представят само отчет за приходи и разходи - заверени копия. - Новорегистрираните фирми и физическите лица представят документи от тази година, от която са регистрирани в рамките на посочения период. Забележки: - Когато участникът в процедурата предвижда участие на подизпълнители, посочените по-горе документи се представят за всеки един от тях. - Когато участникът в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, посочените по-горе документи се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си със съответните критерии за подбор. - Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. - Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на Европейския съюз,при условие, че с представеното/-ите удостоверение/-я се покриват минималните изисквания на възложителя.
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания за икономическо и финансово състояние: 1.Да е застрахован и да има валидна застраховка за професионална отговорност в строителството по смисъла на чл.171, ал.1 от ЗУТ. Съгласно Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (обн. ДВ. Бр.17 от 2 март 2004 г.) изискването се доказва със застрахователната полица. Професионалната дейност от застрахователната полица да отговаря на предмета на поръчката и полицата да е валидна към крайната дата за получаване на оферти. Застрахователната сума по полицата да е съобразена с минималните посочени такива в Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството в съответствие с категорията строежи, за които участникът е вписан в ЦПРС или минимум с категорията на обектите, предмет на поръчката, т.е застрахователната сума по полицата следва да бъде не по-малка от 100 000 (сто хиляди) лева. За участник установен/регистриран извън РБългария, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалент на тази по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът. Чуждестранните участници представят документ, доказващ наличието на еквивалентна застраховка, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка или декларация, че чуждестранният участник притежава еквивалентна застраховка. Когато участникът е неперсонифицирано обединение, всеки негов член, който ще изпълнява строителни дейности следва да бъде застрахован и да има валидна застраховка за професионална отговорност на участниците в строителството. 2.Да има минимален документално доказан оборот от дейността в строителството, извършени строително- монтажни работи, сходни с предмета на поръчката през последните три приключени финансови години 2010, 2011 и 2012 г., в размер не по-малко от 4 793 865,00 (четири милиона, седемстотин деветдесет и три хиляди, осемстотин шестдесет и пет) лева без ДДС общо за трите години. Под предмет „сходен с предмета на поръчката” следва да се разбира извършване на СМР/СРР по изграждане, и/или реконструкция, и/или подмяна и/или ремонт на улично осветление. Забележки: - Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, изискванията за икономически и финансови възможности се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие. - Когато участникът в процедурата е обединение от физически и/или юридически лица, което не е юридическо лице, изискванията за финансови и икономически възможности се прилагат за обединението като цяло, съобразно разпределението на дейностите при изпълнение на поръчката между лицата в състава на обединението, предвидено в договора за създаването му,а не за всеки негов член поотделно, с изключение на случаите, в които са поставени конкретни условия към някое от изискванията.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация, съдържаща списък на договори за стр-тво (СМР), сходно с предмета на поръчката, изпълнени през последните 5 години и в съответствие изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и документацията за изпълнен мин.брой договори– в оригинал, по образец. 1.1.Препоръки за добро изпълнение за най-важните стр.обекти, включени в Списъка на договорите по предходната точка, минимум 3 (три) на брой - в оригинал или заверено копие. В препоръките да е посочена стойността на обекта, периода и мястото на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания. 2.Списък на ръководния състав и на екипа за управление, който ще е ангажиран в изпълнението на поръчката, съобразно мин.изисквания на Възложителя, посочени в обявлението и документацията–в оригинал, по образец. 3.Заверени копия на документи,доказващи образование (дипломи за образование), професионална квалификация (удостоверения, сертификати), стаж и опит (трудов/граждански договор) и др. за всеки един експерт от екипа за управление за изпълнение на поръчката.Прилагат се също проф.автобиография – в оригинал, по образец. 4.Заверени копия на валидни сертификати за внедрени системи за: - управление на качеството по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; - управление на здравето и безопасност при работа по международен стандарт OHSAS 18001: 2007 или еквивалентен. Обхватите на сертификациите следва да бъдат приложими към предмета на поръчката, т.е. изграждане (реконструкция, ремонт) на улично осветление. 5.Удостоверение по чл.17, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от същия за вписване на участника в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 и чл.5 от ПРВВЦПРС за исканата от възложителя група и категория строежи - заверени копия. 6.Заверени копия на описания, каталожни материали на фирмата производител и/или фотографски снимки, схеми на уличните осветителни тела с информация и за светлинните им параметри и други параметри, чиято автентичност трябва да бъде доказана най-малко чрез: Документ/ти удостоверяващи, че предлаганите свeтодиодни улични осветители 40W и 80W отговарят на изискванията на българските и международни стандарти и норми: БДС EN 55015:2007+А2:2009; БДС EN 61000-3-2: 2006; БДС EN 61000-4-2 +А1+А2:2004; БДС EN 61000-4-3:2006; БДС EN 61000-4-3/А1:2008; БДС EN 61000-4-4:2006; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-6:2007; БДС EN 61000-4-11:2006; БДС EN 61000-4-20:2006;БДС EN 61000-4-20/А1:2008;БДС EN 61547+А1:2003; БДС EN 60598-2-3:94+А1:97+А2:2001. Качествата им ще се доказват със сертификати за произход от фирмите производители. Забележки: - Когато участникът в процедурата предвижда участие на подизпълнители, посочените по-горе документи се представят за всеки един от тях. - Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, посочените по-горе документи се представят само за участниците в обединението, чрез които то доказва съответствието си със съответните критерии за подбор. - Участник може да представи удостоверение за регистрация в официален списък на одобрени стопански субекти на държава - членка на Европейския съюз, при условие, че с представеното/-ите удостоверение/-я се покриват минималните изисквания на възложителя.
Минимални изисквания: Всеки участник в процедурата трябва да отговаря на следните изисквания за техн. възможности и квалификация: 1.Да има и докаже опит в изпълнението на стр.обекти, сходни с предмета на поръчката,през последните 5 (пет) год., считано до крайната дата за получаване на оферти чрез изпълнени (самостоятелно или в обединение) и приети договори за СМР и по-конкретно минимум 3 изпълнени обекта за изграждане/реконструкция/подмяна/ремонт на улично осветление. 2.Да има на разположение минимум следния екип от експерти (екип за управление) за изпълнението на поръчката както следва: 2.1.Ръководителят на договора трябва да отговаря на следните изисквания: - Да има инженерно-техн.образование или еквивалентно – степен магистър; - Да има най-малко 5 години опит по специалността; -Да има опит в управлението и/или изпълнението на поне един инвестиционен проект, финансиран по Европейски и/или други международни програми и фондове. 2.2.Техн.ръководител на обекта трябва да отговаря на следните изисквания: -Да има минимум завършено образование – съгласно изискванията на чл.163а на ЗУТ; -Да има най-малко 5 години опит като техн. ръководител на строителни обекти. 2.3.Отговорник за контрола на качеството трябва да отговаря на следните изисквания: - Да има инженерно-техн.образование или еквивалентно – степен магистър; -Да има най-малко 2 години опит в стр-вото и удостоверение за контрол по качеството в областта на стр-вото. Заб.: Ръководителят на договора и Техн.ръководител не могат да бъдат едно и също лице. 3.Всички експерти от екипа за управление, които ще участват в изпълнението на стр-вото да притежават посоченото образование,стаж,опит и необходимата проф.квалификация,съобразно дейностите, които ще извършват. 4.Да е сертифициран за въведени системи за: - управление на качеството по международен стандарт ISO 9001:2008 или еквивалентен; - управление на здравето и безопасност при работа по международен стандарт OHSAS 18001:2007 или еквивалентен, с обхвати, съответстващи на предмета на поръчката, т.е. извършване на СМР за изграждане/ реконструкция/ремонт на улично осветление. - Когато участникът е неперсонифицирано обединение, всеки негов член, който ще изпълнява строителни дейности следва да бъде сертифициран по посочените серии стандарти или еквиваленти на тях. - При участие на подизпълнители, те също трябва да бъдат сертифицирани по посочените серии стандарти, в случай, че ще изпълняват стр.дейности. 5.Да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнението на строежи от Трета група, подгрупа-ІV категория или по-висока и да притежава необходимите документи за това. - Когато участникът е чуждестранно лице и няма регистрация в ЦПРС в РБългария - следва да притежава регистрация в съответен професионален или търговски регистър съгласно национален закон в държавата, в която е установен, с предмет строителство на еквивалентна категория обекти, което да докаже с документи или декларация от компетентните там органи. - Когато участникът е обединение,което не е ЮЛ, съгласно чл.3,ал.3 от ЗКС е достатъчно поне един от членовете му да е вписан в ЦПРС за исканата от възложителя група и категория строежи. 6. Предлаганите от участниците свeтодиодни улични осветители 40W и 80W, необходими при изпълнение на поръчката следва да отговарят на изискванията на българските и международни стандарти и норми БДС EN 55015:2007+А2:2009; БДС EN 61000-3-2: 2006; БДС EN 61000-4-2 +А1+А2:2004; БДС EN 61000-4-3:2006; БДС EN 61000-4-3/А1:2008; БДС EN 61000-4-4:2006; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-5:2007; БДС EN 61000-4-6:2007; БДС EN 61000-4-11:2006; БДС EN 61000-4-20:2006;БДС EN 61000-4-20/А1:2008;БДС EN 61547+А1:2003; БДС EN 60598-2-3:94+А1:97+А2:2001. Забележки: - Участниците могат да използват ресурсите на други ФЛ или ЮЛ при изпълнение,при условие че докажат,че ще имат на свое разположение тези ресурси за целия период на действие на договора за изпълнение на ОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: Срок за изпълнение на обекта; тежест: 5
Показател: Гаранционен срок на СМР; тежест: 5
Показател: Техн.ниво на оценка - Коефициент, определен от работните часове /живот/ на осветителя; тежест: 15
Показател: Техн.ниво на оценка - Коефициент, определен от енергоспестяване на осветителя чрез мощността; тежест: 15
Показател: Предложена крайна цена на поръчката; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
11.09.2013 г.  Час: 17:15
Платими документи

ДА

Цена: 15 BGN
Условия и начин на плащане

Всеки работен ден до посочената по-горе дата от 8,30 до 17,15 часа в Деловодството, ет.1 в административната сграда на Общината срещу представен документ за платена цена на документацията. При посещение на място лицата имат право да разглеждат документацията за ОП, преди да я закупят. Документацията може да бъде получена от заинтересованите лица по пощата (с куриер) за тяхна сметка след представяне на писмо-искане за това с посочен точен адрес и копие на документа за платена цена на документацията. Цената на документацията се плаща в касата на общината - ет.ІІІ в адм.сграда на Община Своге или по банков път на следната сметка: Банка – „Общинска банка, фин.център-Своге, IBAN – BG 75 SOMB 91308490023044, BIС - SOMBBGSF, Вид плащане - 448090. Цена на документацията-15лв.без ДДС.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
18.09.2013 г.  Час: 17:15
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 19.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала в административната сграда на Община Своге, ул."Ал.Стамболийски" № 7, ет.1.

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Участниците в процедурата или техни упълномощени представители, които се легитимират с документ за самоличност и нотариално заверено пълномощно, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Програма за развитие на селските райони 2007-2013, мярка 322 „Обновяване и развитие на населените места”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земеделски фонд за развитие на селските райони.

VI.3) Допълнителна информация

1) Процедурата за възлагане на настоящата ОП е открита с Решение № 1465 / 15.08.2013 г. на Кмета на Община Своге. 2) За датата и часа на отваряне на ценовите оферти, участниците, подали оферта, ще бъдат надлежно уведомени от комисията с писма или чрез съобщение, публикувано на официалната интернет страница на общината, раздел - Профил на купувача, а именно: http://www.svoge.bg/?page_id=877. 3) Инвестиционните (технически) проекти за обектите ще бъдат предоставяни само за разглеждане при закупуване на документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБългария 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Жалбите се подават едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието решение, действие или бездействие се обжалва, в сроковете посочени в чл.120, ал.5 и ал.7 от Закона за обществени поръчки.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

15.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ