Версия за печат

01564-2013-0001

BG-с.Чупрене: Изграждане

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА ЧУПРЕНЕ, ул. "Асен Балкански" № 55, За: Асен Емилов Джунински - секретар на община, Република България 3950, с.Чупрене, Тел.: 09327 2580, E-mail: ob_chuprene@abv.bg, Факс: 09327 2402

Място/места за контакт: Ваньо Костадинов Костин - кмет

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.chuprene.com.

Адрес на профила на купувача: www.chuprene.com.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: орган на местно самоуправлениеДруго (моля пояснете): орган на местно самоуправление

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„СТРОИТЕЛНО - МОТАЖНИ РАБОТИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПОСЕТИТЕЛСКИ ЦЕНТЪР В ОБЩИНА ЧУПРЕНЕ И ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Изграждане 
Място на изпълнение: с.Долни Лом, община Чупрене
Код NUTS: BG311
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Предмет на поръчката е изпълнение на строително - монтажни работи за изграждане на туристически посетителски център и и доставка на оборудване. Предвидените за изпълнение работи са съгласно одобрен инвестиционен проект, пълно описание, технически спецификации и количествена сметка. Предвидено е изграждане на нова сграда със застроена площ 236,22 кв. м., които включват в себе си следните помещения: 1.Зала - информация със светла застроена площ от 58.55 кв.м кв.м., 2. Изложбена зала със застроена площ от 117.95 кв.м.; 3. Канцелария със застроена площ от 12.45 кв.м.; 4. Склад със застроена площ от 13.30 кв.м Основни видове СМР, подлежащи на изпълнение са: груб строеж, вътрешни инсталации (ОВиК, ВиК и Ел.),довършители работи, вертикала планировка, озеленяване и паркоустройство, както и водопроводни и канализационни работи извън сградата. В предмета на поръчката е включена доставка на обзавеждане и оборудване за туристически посетителски център, които са отразени като част " Архитектура - обзавеждане и оборудване" на одобрения инвестиционен проект, като е предвидена доставка на: компютърно и софтуерно оборудване, офис обзавеждане и оборудване.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000, 30000000, 39000000

Описание:

Строителни и монтажни работи
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Обзавеждане (включително офис обзавеждане), мебелировка, електродомакински уреди (с изключение на осветителни тела) и продукти за почистване


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
274474.24 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана цена; тежест: 50
Показател: Срок на изпълнение; тежест: 50
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 531277 от 25.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № ПРСР-" / Обособена позиция №: / Заглавие:"СТРОИТЕЛНО-МОНТАЖНИ РАБОТИ ЗА ИЗГРАЖДАНЕ НА НА ТУРИСТИЧЕСКИ ПОСЕТИТЕЛСКИ ЦЕНТЪР В ОБЩИНА ЧУПРЕНЕ И ДОСТАВКА НА ОБОРУДВАНЕ"
V.1) Дата на сключване договора
29.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.03.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"АБАК ДС" ООД ЕИК 130197330, ул. "Стоил Войвода" № 17, ет.4, ап.7, Република България 1111, София, Тел.: 02 9628460, E-mail: abak_ds@abv.bg, Факс: 02 9628460

URL: www.abak-ds-ood.911.bg.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 324366 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 274474.24 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 266331.23, Най-висока цена 313003.09 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна Програма "Развитие на селските райони" мярка 313

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Подадена жалба до Комисия за защита на конкуренцията с вх. № ВХР -1597 от 09.07.2013г. По жалбата има издадено Разпореждане на Председателя на КЗК с което е отказано да баде образувано производство - писмо с изх. № УВРз-451 от 24.07.2013г. на КЗК

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор