Версия за печат

01123-2013-0004

BG-София: 17 - Услуги на хотели и ресторанти

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Проучване и добив на нефт и газ" АД, ул. "Стефан Караджа" №2, За: Румен Церянов, Република България 1080, София, Тел.: 064 880423; 064 880448, E-mail: office@pdng-bg.com, Факс: 064 880448

Място/места за контакт: град Долни Дъбник, ул. "Димчо Дебелянов" №12
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Проучване и добив на природен газ или нефт

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Приготвяне и ежедневно доставяне на храна за работниците и служителите на „Проучване и добив на нефт и газ” АД за обекти – сондажи в площ Искър-запад (блок 1-12 Кнежа), община Кнежа и община Искър, обл. Плевен 2013-2014”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 17
Публикуване на информацията: ДА
Място на изпълнение: обекти – сондажи в площ Искър-запад (блок 1-12 Кнежа), община Кнежа и община Искър, обл. Плевен
Код NUTS: BG314
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Поръчката включва приготвяне и ежедневно доставяне на готова за консумация храна от Изпълнителя за работниците и служителите на „Проучване и добив на нефт и газ” АД на обекти - сондажи в площ Искър-запад, община Кнежа и община Искър, обл. Плевен през 2013г. и 2014г. Предложената храна следва да включва дневно меню, състоящо се от закуска, обяд и вечеря, с подходящо количество хляб, а за работниците на редовна смяна само обедно меню с подходящо количество хляб. Транспортирането и доставянето на храната до обекта на Възложителя се осигурява от Изпълнителя. Изпълнителят осигурява съдове за транспортиране на храната до обекта и посуда за индивидуално сервиране за еднократна употреба.Срокът за изпълнение на договора е 550 (петстотин и петдесет) календарни дни, считано от датата на неговото подписване.Прогнозирано среднодневно количество на доставяната храна при пълно меню е за от 15 до 40 броя работници и служители;Прогнозирано среднодневно количество на доставяната храна при обедно меню е за от 5 до 10 броя работници и служители.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

55520000

Описание:

Услуги на заведения за приготвяне и доставяне на храна

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
177375 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 541798 от 18.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № ИсторияИстория / Обособена позиция №: / Заглавие:”Приготвяне и ежедневно доставяне на храна за работниците и служителите на „Проучване и добив на нефт и газ” АД за обекти – сондажи в площ Искър-запад /блок 1-12 Кнежа/, община Кнежа и община Искър, област Плевен 2013-2014”
V.1.1) Дата на сключване договора
08.08.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
22.07.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕТ „СТЕФАН ДИМИТРОВ СД“ ЕИК 114033171, гр. Плевен, ж.к. „Дружба“, бл. №211Б, вх. „г“, ап.9, Република България 5800, Плевен, Тел.: 088 7036603

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 177375 BGN без ДДС
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Настоящата поръчка е с идентификационен номер РОП на АОП №01123-2013-0004

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

По реда на глава единадесета от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

15.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП