Версия за печат

00145-2013-0123

BG-Сливен: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт - Районно управление"Социално осигуряване" гр.Сливен, бул."Ст.Караджа" 10, За: Стойка Господинова, Република България 8800, Сливен, Тел.: 044 615138, E-mail: sliven@nssi.bg, Факс: 044 615140

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.nssi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.nssi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

ДА

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на канцеларски материали, необходими за нуждите на РУСО Сливен”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: ТП на НОИ, гр.Сливен бул."Ст.Караджа" 10
Код NUTS: BG342
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка на фабрично нови канцеларски материали за дейността на РУ"СО" гр.Сливен описани по вид и предполагаеми количества в приложение №1, неразделна част от предложението и договора. Цената на договора не следва да надхвърля сумата от 9500,00 лв. без ДДС.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30192000

Описание:

Принадлежности за офиса


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9500 BGN без ДДС
Най-ниска оферта: 8641.85, Най-висока оферта: 9175.84 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 541922 от 20.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Дог-21 / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка на канцеларски материали необходими за нуждите на РУ"СО" гр.Сливен
V.1) Дата на сключване договора
12.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

Кооперация "Панда" гр.София, район "Младост" бул.Цариградско шосе" 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766896, E-mail: hristo.kostov@office1.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 9500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 9500 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Най-ниска цена 8641.85, Най-висока цена 9175.84 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор