Версия за печат

02711-2013-0113

BG-гр. Тервел: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен, обл. Добрич, общ. Тервел, гр. Тервел, ул. Св.Св. Кирил и Методий № 10, За: инж. Димчо Стефанов - зам. Директор, Република България 9450, гр. Тервел, Тел.: 05751 2271, E-mail: dgs.tervel@dpshumen.bg, Факс: 05751 2024

Място/места за контакт: ТП "ДЪРЖАВНО ЛОВНО СТОПАНСТВО ТЕРВЕЛ" към ДП" СЕВЕРОИЗТОЧНО ДЪРЖАВНО ПРЕДПРИЯТИЕ" Шумен

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://dpshumen.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://dpshumen.bg/.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: ловно и горско стопанствоДруго (моля пояснете): ловно и горско стопанство

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г., за първа обособена позиция с предмет:: “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС марка ”ВАЗ”, „ЗИЛ” и „УАЗ”” с № на рама и двигател, кубатура на двигател, година на производство и брой врати съгласно техническа спецификация и параметри на поръчката, както следва: Прогнозна стойност за доставка по обособена позиция № 1 в размер на 25000.00лв. без вкл. ДДС франко място на доставката. Доставките ще се изпълняват по поръчка от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ според нуждите му в момента на заявката. Сключването на договор не обвързва Възложителя със задължителни поръчки за доставка за прогнозната му стойност, ако нуждите му не изискват такава. Срок на доставка- до 7 дни, считано от дата на заявката Място на доставка: „Ремонтна работилница” представляваща складова база на Възложителя, находяща се в гр. Тервел, обл. Добрич. Условия за плащане: стойността на доставката се заплаща в левове по банков път или в брой в 15 ( петнадесет ) дневен срок след издаване на данъчна фактура. Данъчна фактура се издава след съставяне на двустранен- приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) за извършената доставка.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Ремонтна работилница на Възложителя, находяща се в гр. Тервел, общ. Тервел, обл. Добрич
Код NUTS: BG332
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнителят се задължава да достави на Възложителя фабрично нови резервни части за МПС, собственост на ТП " ДЛС Тервел" при "СИДП" ДП гр. Шумен “, съгласно Приложение № 1 и оферта, които са неразделна част от този договор, а Възложителят заплаща цената им. Прогнозната стойност за доставка на стоките по договора не е задължителна за усвояване и зависи изцяло от нуждите на Възложителя. Уговорените в този договор условия се прилагат автоматично за конкретната доставка , след като Възложителят изпрати до Изпълнителя писмена поръчка по тел, или факс, или сканирана по eл. поща. Предаването на доставката ще се осъществи в обект на Възложителя – Ремонтна работилница, находяща се на адрес: общ. Тервел, гр. Тервел, обл.Добрич. Приемането и предаването на доставката по конкретната поръчка се извършва по вид и количество с приемо-предавателен протокол (стокова разписка или еквивалентен документ) подписан от двете страни в два екземпляра. За дата на доставката се счита датата на съставяне на приемо-предавателния протокол. Срок за изпълнение на договора: (1). Страните приемат срок за изпълнение на всяка отделна доставка от 2 ( два) календарни дни, считано от датата на подаване на заявка от Възложителя. (2). Краен срок за поръчки – 30.12.2013г. (3). Крайна дата за изпълнение на договора- 31.12.2012г.. Прогнозната стойност на настоящия договор е в размер на 25000.00лв. без вкл. ДДС франко място на доставката. Стойността на всяка поръчка се определя въз основа на единични продажни цени съгласно представен каталог на Изпълнителя, неразделна част от настоящия договор, намалена с 30% ( тридесет процента) фиксиран за целият период на изпълнение на договора, представляващи търговска отстъпка . В цената са включени всички разходи за опаковка, такси, транспорт и други съпътстващи доставката разходи, в лева без ДДС и са определени франко обекта на Възложителя. Рекламации по отношение на количествата и видими дефекти на доставените стоки се правят в 7 дневен срок от момента на получаването им, за което се съставя констативен протокол.Резервните части предмет на доставката са фабрично нови, неупотребявани, съответстващи на изискванията на производителя на МПС подробно изброени в приложение № 1. Търговската гаранция, дадена от Изпълнителя, за доставените от него резервни части предмет на този договор – 180 ( сто и осемдесет ) дни, считано от датата на подписване на приемо-предавателния протокол за доставката им.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34913000

Описание:

Различни видове резервни части


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
25000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Предлагана отстъпка от единична продажна цена ; тежест: 70
Показател: Срок на доставка след заявка ; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

02711-2013-0113

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 527444 от 04.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 045-ВДД-035 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Договор за “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС марка ”ВАЗ”, „ЗИЛ” и „УАЗ”” - обособена позиция № 1
V.1) Дата на сключване договора
07.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
05.08.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791, общ. Шумен, гр. Шумен , ул. „ Хан Крум” № 6а, адрес за кореспонденция общ. Шумен, гр. Шумен, ул. „ Симеон Велики” № 16а,, Република България 9700, Шумен, Тел.: 0886 226666, E-mail: mm66georgiev@abv.bg, Факс: 054 830401

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 25000 BGN без ДДС
В Брой месеци 5
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Процедурата е организирана и проведена в изпълнение на делегираните правомощия със Заповед № 320/07.12.2012г. на Директора на ДП " СИДП" гр. Шумен.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл. 120 и сл. от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

14.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- открита процедура,

С оглед задоволяване нуждите на Възложителя с фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г. с Решение № РД-11-35 от 04.03.2013 г. е обявена открита процедура с предмет : “Периодична доставка чрез покупка на фабрично нови резервни части за МПС и селскостопанска техника собственост на ТП "Държавно ловно стопанство Тервел” при „СИДП” ДП Шумен за 2013г.” в четири обособени позиции с уникален регистрационен номер в регистъра на АОП 02711-2013-0053. С Решение № РД-11-35-2 от 22.04.2013 г. процедурата е частично прекратена за обособени позиции № 1, № 2 и № 4. С Решение № РД-11-68-1/25.06.2013г е открита процедура по реда на чл. 90, ал.1 т.1 от ЗОП, като ведно с приложената към него документация са поканени за участие в процедурата ООД „ АГРОМА – 08” с EИК 200096159 и ЕООД „ПЕНЕВ КАР” с ЕИК 200251741. До крайната дата за подаване на документи за участие поканените участници не са депозирали оферта, респективно техни представители не са се явили, но трето лице- непоканен кандидат ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791 е депозирало оферта за участие. Съгласно чл. 16, ал. 7, т. 2 от ЗОП процедурата на договаряне без обявление е процедура, при която възложителят провежда преговори за определяне клаузите на договора с едно или повече точно определени лица. В чл. 93, ал. 3 от ЗОП е регламентирано, че договарянето се провежда с кандидатите за определяне на условията на договора при спазване условията на възложителя, посочени в поканата за участие. Наличието на депозирана оферта от заинтересовано лице, което не е поканено е индикация, че неуспешното провеждане на процедурата е въпрос на неправилен избор на изпълнител. Изложеното обуславя извод, че липсата на интерес към обществена поръчка 02711-2013-0094 се дължи на неправилно проучване на потенциалните изпълнители и избора на лицата, до които е била отправена покана за участие, поради което на осн. чл. 39, ал.1 т.1 от ЗОП с Решение № РД-11-68-2/27.06.2013г. е прекратена обществената поръчка чрез договаряне без обявление. Решението е връчено на двамата поканени кандидати, като в сроковете по чл. 120 от ЗОП срещу същото не е депозирана жалба. Съгласно Методически указания на Директора на АОП от дата 16.08.2011г. в конкретната хипотеза пред Възложителя има две възможности: да открие нова процедура на договаряне на същото основание, без да променя първоначалните условия на поръчката, като покани нови лица; или да промени условията на поръчката и да открие процедура, която е приложима на общо основание (открита или ограничена). При наличие на интерес от страна на непоканен участник в процедурата очевидно не са налице основания за промяна в условията на поръчката, а прекратяването и е плод на неправилен избор на изпълнител в резултат на неправилно проучване на потенциалните изпълнители и избора на лицата, до които е била отправена първоначално покана за участие. Отделно от изложеното при извършена справка в регистъра на АОП е установено, че ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791 е определен за изпълнител по обществена поръчка чрез открита процедура с уникален идентификационен код 02711-2012-0050, което е индикация, че същия отговаря на критериите за подбор, поставени от Възложителя на същата, респективно на изискванията по ЗОП. Мотивиран от изложеното Възложителят е решил, че са налице условията за откриване и провеждане на повторна процедура по чл. 90, ал. 1, т. 1 от ЗОП за обособена позиция №1, за договаряне по която да бъде поканен ЕООД ” ММ66”с ЕИК 127575791. Прие провеждане на процедурата е установено, че поканеният участник е представил всички необходими и изискуеми документи, обявени в Решението за откриване на процедурата и поканата и не са налице обстоятелствата по чл.69 от ЗОП, като в резултат е определен за изпълнител.