04030-2013-0001
Технически редакции | ||
12.08.2013 15:15 ч. : | 12/08/2013 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
12.08.2013 15:15 ч. : | 12/08/2013 15:10 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-Разград: Покупка
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Доставки
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Професионална техническа гимназия "Шандор Петьофи", ул."Проф. Илия Петров" № 1, За: Георги Обретенов, Огнян Георгиев, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 660237, E-mail: ptgrz@ptgrz.org, Факс: 084 660235
Място/места за контакт: ръководител на проект и директор, зам. директорИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.ptgrz.org.
Адрес на профила на купувача: www.ptgrz.org.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие:
Професионална Техническа Гимназия „Шандор Петьофи“, ул. „Проф. Илия Петров“ №1, За: Петя Христова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 660237
Място/места за контакт: ДеловодствоАдреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие:
Професионална Техническа Гимназия „Шандор Петьофи“, ул. „Проф. Илия Петров“ №1, За: Петя Христова, Република България 7200, Разград, Тел.: 084 660237
Място/места за контакт: ДеловодствоПубличноправна организация
Образование
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
"ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ЧАСОВЕ ПО УЧЕБНА И ЛАБОРАТОРНА ПРАКТИКА ЗА СПЕЦИАЛНОСТИТЕ „КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИИ“, „КОМПЮТЪРНИ МРЕЖИ“, „СИСТЕМНО ПРОГРАМИРАНЕ“, „ЕЛЕКТРООБЗАВЕЖДАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО“, „ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИНСТАЛАЦИИ“, „ВЪЗОБНОВЯЕМИ ЕНЕРГИЙНИ ИЗТОЧНИЦИ“ В ПТГ „ШАНДОР ПЕТЬОФИ"
Възлагане на обществена поръчка
Предметът на настоящата обществена поръчка е "ДОСТАВКА И МОНТАЖ НА ОБОРУДВАНЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА ЧАСОВЕ ПО УЧЕБНА И ЛАБОРАТОРНА ПРАКТИКА ЗА СПЕЦИАЛНОСТИТЕ „КОМПЮТЪРНА ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИИ“, „КОМПЮТЪРНИ МРЕЖИ“, „СИСТЕМНО ПРОГРАМИРАНЕ“, „ЕЛЕКТРООБЗАВЕЖДАНЕ НА ПРОИЗВОДСТВОТО“, „ЕЛЕКТРИЧЕСКИ ИНСТАЛАЦИИ“, „ВЪЗОБНОВЯЕМИ ЕНЕРГИЙНИ ИЗТОЧНИЦИ“ В ПТГ „ШАНДОР ПЕТЬОФИ" . Описаните в настоящата поръчка дейности са предвидени за реализацията на Проект „Модернизиране на професионалното образование по специалностите „Компютърна техника и технологии“, „Компютърни мрежи“, „Системно програмиране“, „Електрообзавеждане на производството“, „Електрически инсталации“, „Възобновяеми енергийни източници“ в ПТГ „Шандор Петьофи” по национална програма „Модернизиране на системата за професионално образование“ приета с Решение № 203 на МС от 29.03.2013 г. и с осигурено съфинансиране.
30000000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
1. Тренировъчна маса + шкафове за инструменти – 6 бр. 2. Аналогова тренировъчна система – 7 бр. 3. Дигитална тренировъчна система – 7 бр. 4. Станция за горещ въздух – 2 бр. 5. Захранващ блок – 4 бр. 6. Тренировъчна маса – 7 бр. 7. Комплект за инсталиране на оптични мрежи – 1 бр. 8. Цифров мултицет – 3 бр. 9. Мрежов тестер – 6 бр. 10. Цифров мултицет – 10 бр. 11. Експерименталнa система за електрически инсталации – 1 бр. 12. Мегер – 1 бр. 13. Измерител на земно съпротивление – 1 бр. 14. Акумулатор /тягов/ - 10 бр. 15. Инвертор 24V/220V, 1000W – 1 бр. 16. Комплект инструменти – 1 бр. 17. Цифров мултимер – 7 бр. 18. Тестер за поредност на фазите – 2 бр. 19. Ватмер – 5 бр. 20. Уитсонов мост – 5 бр. 21. Комплект инструменти – 1 бр. 22. Честотен регулатор,инвертор 1,5кW,220V,SV015IC5-1F – 5 бр. 23. Захранващ блок – 9 бр. 24. Цифрови амперклещи – 2 бр. 25. Лъчев дистанциомер – 2 бр. 26. Тахометър – 2 бр. 27. Луксомер – 2 бр. 28. Шумомер – 1 бр. 29. Вятърен генератор 500W/24V – 1 бр. 30. Контролер 500V/24V – 1 бр. 31. Фотоволтаичен модул – 6 бр. 32. Соларен Контролер 10A 12/24V с LCD дисплей и заземяване "-" – 1 бр. 33. Конектор MC4 женски 4mm2 – 1 бр. 34. Конектор MC4 мъжки 4mm2– 1 бр. 35. Доставка и монтаж на централното изключване на ел. захранването на зала №8 – 1 бр. 36. Доставка и монтаж на ел.захранването на тренировъчните маси от поз.6 на техн.спецификация за необходимото оборудване – 7 бр. 37. Изграждане на компютърна мрежа + безжична (VPN) до всяка от тренировъчните маси по поз. 6 на техн.спецификация за необходимото оборудване – 1 бр. 38. Доставка и монтаж на ел. захранването на станциите за горещ въздух по поз. 4 на техническата спецификация за необходимото оборудване – 2 бр. 39. Доставка и монтаж на централното изключване на ел. захранването на лабораторията – 1 бр. 40. Доставка и монтаж на централното изключване на ел. захранването на дигиталните тренировъчни системи по поз.3 на техн.спецификация за необходимото оборудване – 1 бр. 41. Доставка и монтаж на ел.захранването на дигиталните тренировъчни системи от поз.3 на техн.спецификация за необходимото оборудване – 7 бр. 42. Доставка и монтаж на ел.захранването на захранващите блокове по позиция 5 от от техническата спецификация за необходимото оборудване – 4 бр. 43. Изграждане на компютърна мрежа до всяка от дигиталните тренировъчни системи по поз.3 на техн.спесификация за необходимото оборудване – 1 бр. 44. Доставка и монтаж на ел. захранването на захранващи блокове от позиция 23 от техническата спецификация за необходимото оборудване – 2 бр. 45. Доставка и монтаж на централното изключване на ел. захранването на лабораторията – 1 бр. 46. Доставка и монтаж на централното изключване на ел. захранването на аналоговите тренировъчни системи по поз.2 на техн.спецификация за необходимото оборудване – 1 бр. 47. Доставка и монтаж на ел.захранването на аналоговите тренировъчни системи от поз.2 на техн.спецификация за необходимото оборудване – 7 бр. 48. Доставка и монтаж на ел. захранването на три захранващи блока по позиция 23 на техническата спецификация за необходимото оборудване – 3 бр. 49. Изграждане на компютърна мрежа до всяка от аналоговите тренировъчни системи по поз.2 на техн.спецификация за необходимото оборудване – 1 бр. 50. Доставка и монтаж на ел.захранването на захранващите блокове по позиция 23 от техническата спецификация за необходимото оборудване – 9 бр. 51. Доставка и монтаж на централното изключване на ел. захранването на работилницата – 1 бр. 52. Доставка и монтаж на мачта за вятърния генератор – 1 бр. 53. Доставка и монтаж на ел.захранването на контролера от поз.30 от техническата спецификация за необходимото оборудване – 1 бр. 54. Доставка и монтаж на стойки за фотоволтаичните модули – 6 бр. 55. Доставка и монтаж на ел.захранването на контролера от поз.32 от техническата спецификация за необходимото оборудване – 1 бр.
НЕ
31.12.2013 г.
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
Гаранцията за участие е в размер на 832.87 /осемстотин тридесет и два лева и осемдесет и седем стотинки/ лева. Гаранцията за участие може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. Когато участникът избере гаранцията за участие да бъде банкова гаранция, тогава това трябва да бъде безусловна и неотменима банкова гаранция със срок на валидност 120 (сто и двадесет) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите. Когато участникът избере да внесе гаранцията за участие по банков път, това следва да стане по следната сметка: SOCIETE GENERALE „ЕКСПРЕСБАНК“ – клон Разград INAN BG28TTBB94003119023630 BIC TTBBBG22 При представяне на гаранция в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на настоящата обществена поръчка, за която се представя гаранцията. Когато участника е обединение, гаранцията може да се представи от обединението или от участник в него. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за участие в процедурата се задържа от Възложителя, когато участникът в процедурата за възлагане на обществената поръчка обжалва решението за определяне на изпълнител до решаване на спора. Гаранцията за участие в процедурата се усвоява от Възложителя, независимо от нейната форма в следните случаи: Участникът оттегли офертата си след изтичане на срока за получаване на офертите; Участникът е определен за изпълнител, но не изпълни задължението си да сключи договор за обществената поръчка. Възложителят освобождава гаранциите за участие на: Отстранените участници в срок от 5 работни дни след изтичането на срока за обжалване на решението на възложителя за определяне на изпълнител Класираните на първо и второ място участници – след сключване на договора за обществена поръчка, а на останалите класирани участници – в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за определяне на изпълнител. Възложителят освобождава гаранциите без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него. При прекратяване на процедурата за възлагане на обществената поръчка, гаранциите на всички участници се освобождават в срок от 5 работни дни след изтичане на срока за обжалване на решението за прекратяване. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер 3% от посечената обща цена за изпълнение на поръчката в Ценовото предложение на участника избран за изпълнител без вкл. ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път по следната сметка: SOCIETE GENERALE „ЕКСПРЕСБАНК“ – клон Разград INAN BG28TTBB94003119023630 BIC TTBBBG22 или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция за изпълнение на договора – ОБРАЗЕЦ №15 или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. При представяне на гаранцията за изпълнение в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на договора, за който се представя. Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най-малко 30 календарни дни от изтичане на гаранционния срок. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя. Договорът за възлагане на обществената поръчка не се сключва преди определеният за изпълнител участник да представи гаранция за изпълнение.
Финансирането на поръчката се осъществява със средства, предвидени за реализацията на Проект „Модернизиране на професионалното образование по специалностите „Компютърна техника и технологии“, „Компютърни мрежи“, „Системно програмиране“, „Електрообзавеждане на производството“, „Електрически инсталации“, „Възобновяеми енергийни източници“ в ПТГ „Шандор Петьофи” по национална програма „Модернизиране на системата за професионално образование“ приета с Решение № 203 на МС от 29.03.2013 г. и с осигурено съфинансиране. Условия и начин на плащане са подробно уредени в Проект на договора за изпълнение на обществената поръчка. Авансово плащане в размер на 65 % от общата цената за изпълнение на поръчката, посочена в Ценовото предложение на участника, избран за изпълнител, а именно ………….(…………), в срок до 30 календарни дни от датата на представяне на оформена фактура. Окончателно плащане в размер на 35 %, в срок от 30 календарни дни от датата на представяне на оформена фактура, след извършената доставка и монтаж на оборудването, приети без възражения с приемо-предавателен протокол. Във фактурите по всички плащания и приемо-предавателните протоколи трябва да е указано, че „Разходът е по Проект „Модернизиране на професионалното образование по специалностите „Компютърна техника и технологии“, „Компютърни мрежи“, „Системно програмиране“, „Електрообзавеждане на производството“, „Електрически инсталации“, „Възобновяеми енергийни източници“ в ПТГ „Шандор Петьофи”. Фактурите за извършване на плащания се изготвят на български език, в съответствие със Закона за счетоводството и Указания на Министерство на финансите изх. № 91-00-502/27.08.2007 г. относно третиране на ДДС.
Възложителят, с оглед предоставената му правна възможност по чл.25, ал.3, т.2 от ЗОП не поставя и не изисква създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица.
Участник, който не отговаря на изискванията на чл. 47, ал. 2, т.1, т.2, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП ще бъде отстранен от процедурата.
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
ДА
Документацията за участие се предоставя на хартиен и електронен носител след заплащане. Желаещите да закупят документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да направят това на адрес: гр. Разград, 7200, ул. „Проф. Илия Петров“ №1, сградата на ПТГ „Шандор Петьофи“, етаж 2., „Деловодство“, с работно време: всеки работен ден, непрекъснато от 08:00 часа до 16:00 часа. Заинтересовани лица могат да поискат изпращане на документацията за участие чрез куриер за тяхна сметка. Искането следва да бъде направено по факс – 084 660235, като в него следва да се съдържат следните данни: име на участника, БУЛСТАТ/ЕИК (което е приложимо), телефон, факс и е-адрес, данни за издаване на фактура, административен адрес за изпращане на документацията с посочване на пощенски клон на населеното място, копие на документа, в който да бъде посочен предмета за внесена сума в размер, равен на определената цена на документацията за участие по посочената по – долу банкова сметка. Така поискана документацията се изпраща на заявителя за негова сметка по куриер на посочения в искането адрес заедно с издадената фактура за закупена документация. Документацията за участие може да се закупува до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят, като за това подписват нарочно изготвена декларация. Предварителния преглед на документацията се извършва на мястото на закупуването й, а именно: гр. Разград 7200, ул. „Проф. Илия Петров“ №1, сградата на ПТГ „Шандор Петьофи“, етаж 2, „Деловодство“ Цената на документацията за участие е посочена в обявлението за обществената поръчка. Стойността за документацията за участие може да бъде внесена по следната банкова сметка на ПТГ „Шандор Петьофи“ гр. Разград: SOCIETE GENERALE „ЕКСПРЕСБАНК“ – клон Разград INAN BG28TTBB94003119023630 BIC TTBBBG22 или заплатена в брой, на каса при получаването й.
Български
120
гр. Разград, 7200, ул. „Проф. Илия Петров“ №1, сградата на ПТГ „Шандор Петьофи“, етаж 3, стая 311
Право да присъстват при отварянето на офертите имат участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
НЕ
ОБРАЗЕЦ №6 – Декларация за липсата на обстоятелства по чл.47, ал.5 от ЗОП;Когато участникът предвижда участие на подизпълнители декларациите по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП се представят за всеки от тях.Когато участникът в процедурата е обединение, което не е ЮЛ, декларациите по чл.47, ал.1, 2 и 5 от ЗОП, се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението.ОБРАЗЕЦ №7 – Декларация за приемане на условията в проекта на договора;Доказателства за икономическо и финансово състояние на участника. Доказателства за техническите възможности на участника.ОБРАЗЕЦ №13 – Декларация за участието на подизпълнители - делът на тяхното участие и вида на работите, които ще извършат, ако участникът предвижда участието на подизпълнители;ОБРАЗЕЦ №14 – Декларация от всеки подизпълнител за съгласие за участие в поръчката;Изрично нотариално заверено Пълномощно (оригинал или нотариално заверено копие) относно лицето/цата, в случай че офертата не е подписана от законния представител на участника;Договор за постигане на обща цел/споразумение в оригинал или нотариално заверен препис - при участие на обединение;Всички документи в офертите на участниците, които не са на български език, се представят в превод; ПЛИК 2: ПРЕДЛОЖЕНИЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА трябва да попълнен:ОБРАЗЕЦ №16 – Техническо предложение за изпълнение на поръчката ПЛИК 3: ПРЕДЛАГАНА ЦЕНА трябва да съдържа информация за предлагана цена и попълнени образци:ОБРАЗЕЦ №17 – Ценово предложение с приложена Подробна количествено – стойностна сметка, попълнена в пълно съответствие с ОБРАЗЕЦ №17.1 Комисията предлага за отстраняване от процедурата участник: Който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; За когото са налице обстоятелствата по чл.47, ал.1 и ал.5 и посочените в обявлението обстоятелства по чл.47, ал.2 от ЗОП; Който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия от възложителя; Който е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; За когото по реда на чл.68, ал.11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
Всяко решение на Възложителя по процедура за възлагане на обществена поръчка подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или всеки друг документ свързан с процедурата пред Комисията за защита на конкуренцията по реда на Глава 11 от ЗОП. Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП, срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна, както и от получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата, съгласно условията на чл.120, ал.5 от ЗОП. Жалбата се подава едновременно до Комисията за защита на конкуренцията и до Възложителя, чието действие или бездействие, с което се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата, или решение се обжалва. За всички неуредени в тази документация условия за обжалване се прилагат правилата на Глава 11 от ЗОП „Обжалване”.
12.08.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ