00007-2013-0005
BG-Мездра: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност
ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Община Мездра, ул."Хр.Ботев" №27, За: Диана Павлова, РБългария 3100, Мездра, Тел.: 0910 92016, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523
Място/места за контакт: гр.Мездра, ул."Хр.Ботев" №27Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www mezdra.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„Външна техническа помощ за управление на проект „Доизграждане на канализационната мрежа и изграждане на ПСОВ – гр. Мездра”
Финансирането на поръчката е осигурено от BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. (ОПОС). В рамките на инвестиционния проект са предвидени следните дейности, чието осъществяване предстои по Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C038: 1. Инженеринг – работно проектиране, строителство - изпълнение на СМР, доставка на оборудване, авторски надзор, обучение на персонала и пуск в експлоатация на ПСОВ – гр. Мездра, вкл.довеждаща инфраструктура –водопровод, път и електропровод. 2. Инженеринг - работно проектиране и строителство – изпълнение на СМР за реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа и авторски надзор – централна градска част. 3. Изпълнение на СМР за изграждане на довеждащ колектор до ПСОВ– гр. Мездра. 4. Изпълнение на СМР за изграждане на вътрешна канализационна мрежа – кв. „Лещака” 5. Изпълнение на СМР за изграждане на вътрешна канализационна мрежа – в района до р. Боденска бара”. 6. Строителен надзор в процеса на проектиране и строителство. 7. Одит на проекта. 8. Дейности по информация и публичност. 9. Дейности по управление на проекта. В рамките на настоящата обществена поръчка, избраният изпълнител ще осъществява следните основни дейности: 1. Актуализация/Разработване на детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите в рамките на проекта. 2. Текущи дейности за реализацията на проекта. 3. Осъществяване на периодични срещи с членовете на ЗИП за обсъждане на напредъка по изпълнение на проекта и проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството, както и подготовка на експертни становища за тяхното преодоляване и решаването им 4. Осъществяване на редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта и изготвяне на доклади за изпълнение на възложените на изпълнителите задачи 5. Докладване за отчитане дейността на консултанта 6. Изготвяне на окончателен доклад за изпълнението на проекта, съгласно изискванията на ДБФП 7. Изготвяне на окончателно искане за средства по проекта.
71541000
Описание:
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Открита
НЕ
ДА
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
10
"Интеладвайзърс" ЕООД София ЕИК 200012741, "Ботевградско шосе" №229, ет.3, РБългария 1517, София, Тел.: 02 8412977
НЕ
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
Финансирането на поръчката е по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. (ОПОС), Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C038.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Съгласно чл.120 от ЗОП
07.08.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Г