Версия за печат

00007-2013-0005

BG-Мездра: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Мездра, ул."Хр.Ботев" №27, За: Диана Павлова, РБългария 3100, Мездра, Тел.: 0910 92016, E-mail: mezdra@mail.bg, Факс: 0910 92523

Място/места за контакт: гр.Мездра, ул."Хр.Ботев" №27

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www mezdra.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Външна техническа помощ за управление на проект „Доизграждане на канализационната мрежа и изграждане на ПСОВ – гр. Мездра”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Мездра, община Мездра, област Враца
Код NUTS: BG313
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Финансирането на поръчката е осигурено от BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. (ОПОС). В рамките на инвестиционния проект са предвидени следните дейности, чието осъществяване предстои по Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C038: 1. Инженеринг – работно проектиране, строителство - изпълнение на СМР, доставка на оборудване, авторски надзор, обучение на персонала и пуск в експлоатация на ПСОВ – гр. Мездра, вкл.довеждаща инфраструктура –водопровод, път и електропровод. 2. Инженеринг - работно проектиране и строителство – изпълнение на СМР за реконструкция и рехабилитация на ВиК мрежа и авторски надзор – централна градска част. 3. Изпълнение на СМР за изграждане на довеждащ колектор до ПСОВ– гр. Мездра. 4. Изпълнение на СМР за изграждане на вътрешна канализационна мрежа – кв. „Лещака” 5. Изпълнение на СМР за изграждане на вътрешна канализационна мрежа – в района до р. Боденска бара”. 6. Строителен надзор в процеса на проектиране и строителство. 7. Одит на проекта. 8. Дейности по информация и публичност. 9. Дейности по управление на проекта. В рамките на настоящата обществена поръчка, избраният изпълнител ще осъществява следните основни дейности: 1. Актуализация/Разработване на детайлна система за финансово управление и контрол (СФУК) на дейностите в рамките на проекта. 2. Текущи дейности за реализацията на проекта. 3. Осъществяване на периодични срещи с членовете на ЗИП за обсъждане на напредъка по изпълнение на проекта и проблеми, свързани с извършване на услугите, доставките и строителството, както и подготовка на експертни становища за тяхното преодоляване и решаването им 4. Осъществяване на редовни срещи с екипите на другите избрани изпълнители по реализиране на проекта и изготвяне на доклади за изпълнение на възложените на изпълнителите задачи 5. Докладване за отчитане дейността на консултанта 6. Изготвяне на окончателен доклад за изпълнението на проекта, съгласно изискванията на ДБФП 7. Изготвяне на окончателно искане за средства по проекта.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

71541000

Описание:

Услуги по управление на проекти, свързани със строителството

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
309000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение за изпълнение на поръчката (П1); тежест: 30
Показател: Предложена цена за изпълнение на поръчката (П2); тежест: 10
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 524743 от 20.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № U-102-4 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Външна техническа помощ за управление на проект „Доизграждане на канализационната мрежа и изграждане на ПСОВ – гр. Мездра”
V.1) Дата на сключване договора
05.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
28.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

10

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Интеладвайзърс" ЕООД София ЕИК 200012741, "Ботевградско шосе" №229, ет.3, РБългария 1517, София, Тел.: 02 8412977

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 309000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Финансирането на поръчката е по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни и отпадъчни води в агломерации над 10 000 е.ж.” Приоритетна ос 1 на Оперативна програма „Околна среда” 2007-2013 г. (ОПОС), Договор за безвъзмездна финансова помощ № DIR-51011116-C038.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор