Версия за печат

00212-2013-0015

BG-Петрич: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Петрич, ул."Цар Борис III" 24, За: инж.Мариела Качулева, Република България 2850, Петрич, Тел.: 0745 69119, E-mail: oa_petrich@mbox.contact.bg, Факс: 0745 62090

Място/места за контакт: ул."Цар Борис III" 24, гр. Петрич, стая 209

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.petrich.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по два проекта изпълнявани от Община Петрич по следните обособени позиции: Обособена позиция №1- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Promo Safe Driving” по Програмата за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013г. и Обособена позиция №2- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома” по проект “Помощ в дома”, Договор № BG051PO001-5.1.04-0200-С0001.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: - по Обособена позиция №1- стая 312, етаж 3 от сградата на Общинска администрация, находяща се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” 24; - по Обособена позиция №2- стая 209, етаж 2 от сградата на Общинска администрация, находяща се в град Петрич, ул.”Цар Борис III” 24.
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

По Обособена позиция 1: ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни Обособена позиция №1- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Promo Safe Driving” по Програмата за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013г. от обществена поръчка с предмет Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по два проекта изпълнявани от Община Петрич по следните обособени позиции: Обособена позиция №1- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Promo Safe Driving” по Програмата за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013г. и Обособена позиция №2- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома” по проект “Помощ в дома”, Договор № BG051PO001-5.1.04-0200-С0001. Количество съгласно техническа спецификация: Тонер касета за принтер black-Brother -15 бр.;Барабанен модул за принтер black- Brother DCP 7010-3 бр.; Барабанен модул за Samsung SLX 3300 серия-10бр.;Копирна хартия-150 кашона;Класьор-400бр.;Папка-70 опаковки;Тонер касета black-15 бр.;Тонер касета cyan-5 бр.;Тонер касета magenta-5 бр.; Тонер касета yellow-5 бр.; Flash памет-3 бр. По Обособена позиция 2:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ възлага, а ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ приема да изпълни Обособена позиция №2- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома” по проект “Помощ в дома”, Договор № BG051PO001-5.1.04-0200-С0001 от обществена поръчка с предмет Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по два проекта изпълнявани от Община Петрич по следните обособени позиции: Обособена позиция №1- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Promo Safe Driving” по Програмата за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013г. и Обособена позиция №2- Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома” по проект “Помощ в дома”, Договор № BG051PO001-5.1.04-0200-С0001. Количество съгласно техническа спецификация: Копирна хартия-9 кашона; Автоматичен молив-10 бр.;Телбод машинка-2 бр.;Химикал-110 бр.;Тава за документи-10 бр.;Кламери-20 опаковки;Перфоратор-2 бр.;Тонер касета за принтер HP 1010-2 бр.;Тонер касета за копирна машина – Кyosera Мita KM 1530-2 бр.;Флаш памет-5 бр.; Калкулатор-1 бр.;Тефтер-4 бр.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

30197642, 30125100, 30125110, 22852100

Описание:

Фотокопирна хартия и ксерографска хартия
Касети с тонер
Тонер за лазерни принтери/факс машини
Папки за досиета

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
9340.83 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 537600 от 18.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № B1.13.04-07 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по проект „Promo Safe Driving” по Програмата за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013г.
V.1) Дата на сключване договора
06.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

КООПЕРАЦИЯ „ПАНДА“, с ЕИК 000885099, община Столична(столица), район «Младост», бул. «Цариградско шосе» 139, Република България 1784, София, Тел.: 02 9766869, E-mail: hristo.kostov@officel.bg, Факс: 02 9766879

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 11692 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 8679.13 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

ДОГОВОР № D-01 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:Доставка на канцеларски материали и консумативи за офис техника по Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ : BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома” по проект “Помощ в дома”, Договор № BG051PO001-5.1.04-0200-С0001
V.1) Дата на сключване договора
07.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
11.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

5

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПЕРУН ККБ“ ЕООД с ЕИК BG 101729823, ул.“Д-р Христо Тататрчев“ 22, Република България 2700, Благоевград, Тел.: 073 884101, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 073 884101

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 1393 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 661.7 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

По Обособена позиция 1- проект „Promo Safe Driving” по Програмата за европейско териториално сътрудничество „Гърция- България 2007-2013г.; По Обособена позици 2- Схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ: BG051PO001-5.1.04 “Помощ в дома” по проект „Помощ в дома”, Договор № BG051PO001-5.1.04-0200-С0001.

VI.2) Допълнителна информация

По Обособена позиция 2, цялята сигнатура на номера на договора е както следва:BG051PO001-5.1.04-0200-С0001-D-01.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120, ал.5, т.1 и ал.6 от ЗОП Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 1.изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; Срокът за обжалване на решението по чл. 120 , ал. 5, т. 1 от ЗОП тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор