Версия за печат

01598-2013-0006

BG-Малко Търново: 13 - Рекламни услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Дирекция на природен парк "Странджа", ул. "Янко Маслинков" 1, За: Светла Младенова - Ръководител проект, България 8162, Малко Търново, Тел.: 05952 3635, E-mail: strandja_park@abv.bg, Факс: 05952 3635

Място/места за контакт: инж. Стефан Златаров - Директор

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.strandja.bg.

Адрес на профила на купувача: www.strandja.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Околна среда

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Избор на изпълнител за провеждане на предвидените мерки за публичност и информираност във връзка с проект „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Странджа””

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 13
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Природен Парк «Странджа», офиса на Изпълнителя, гр. Бургас и гр. Царево
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Конкретните дейности, които следва да бъдат реализирани с цел осигуряване на публичност и прозрачност във връзка с проект „Устойчиво управление и устройство на Природен парк „Странджа” са, както следва: Организиране и провеждане на Информационни дни – 3 броя; Организиране и провеждане на Пресконференции - 6 броя; Организиране и провеждане на кръгла маса – 3 броя; Организиране на Церемонии за стартиране на строителните обекти-10 броя; Организиране на Церемонии по приключване на строителните обекти- 10 броя; Отпечатване на рекламно информационни дипляни - 3000 броя; Отпечатване на информационни листовки - 5000 броя; Отпечатване на рекламно информационни плакати – 3000 броя; Изработване и доставка на Транспаранти - 6 броя; Подготовка на материали и Публикации в медиите и Интернет страници – 90 броя; Изработка, доставка и монтаж на Информационни табели – 40 броя; Изработка, доставка и монтаж на Билбордове – 10 броя; Поставяне на постоянни обяснителни табели за строителните обекти, които се предвижда да бъдат изградени - 10 броя; Дизайн, изработване и доставка на информационни стикери – 200 броя; Доставка на промоционални материали: Химикалки - 1000 бр.;Тефтери - 1000 бр.; Конферетни чанти - 90 бр.; Фланелки - 100 бр.; Раници - 100 бр.; Шапки - 100 бр.; USB - 100 бр.; Папки – 300 бр.; Хартиени торби – 3000 бр.; Елеци - 30 броя.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341400, 22150000, 22120000, 22140000

Описание:

Услуги, свързани с рекламни кампании
Брошури
Публикации
Диплянки

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
61178 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение; тежест: 70
Показател: Ценово предложение; тежест: 30
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 542359 от 22.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 13305-42-ОПОС 3 / Обособена позиция №: / Заглавие:Договор за провеждане на предвидените мерки за публичност и информираност във връзка с проект "Устойчиво управление и усторйство на ПП "Странджа""
V.1) Дата на сключване договора
07.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Имидж Едвъртайзинг" EООД, ЕИК 147080118, ул. Баба Ганка 4, България 8000, Бургас, Тел.: 056 896480

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 65000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 61178 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Оперативна програма "Околна среда 2007-2013 г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

09.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор