Версия за печат

00738-2013-0002

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000695121

Патентно ведомство на Република България, бул. "Г.М.Димитров" №52 Б, За: М.Михайлова, България 1040, София, Тел.: 02 9701940, E-mail: mmihaylova@bpo.bg, Факс: 02 8708325

Място/места за контакт: Дирекция "АОФСД"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.bpo.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www1.bpo.bg/index.php?option=com_content&task=view&id=694&Itemid=420.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

„Аналитични дейности, изготвяне на спецификации и изграждане на единна информационно-комуникационна среда, подготовка на нормативни документи и практически ръководства и провеждане на съпътстващи обучения в Патентно ведомство на Република България” по проект осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд по договор № 12-32-4/23.11.2012г.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Патентно ведомство на Република България
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на изпълнение на настоящия договор включва следните основни дейности, подробно описани в Техническото задание: 1. Дейност 1. „Аналитични дейности и изготвяне на спецификации” ; 2. Дейност 2 „Изграждане на единна информационно-комуникационна среда”; 3. Дейност 3 „Изготвяне на нормативни документи и практически ръководства”; 4. Дейност 4 ”Провеждане на съпътстващи обучения”. Дейност 1: 1 бр.цялостен доклад от анализите, в три екземпляра който да включва : Доклад от юридическия анализ съгласно дефинирания обхват;Доклад от бизнес анализ, включващ анализ на процесите, анализ на технологичната среда, анализ на нуждите и комбиниран GAP-анализ; Техническа спецификация за настройка и/или надграждане на системите, които ще се внедряват в рамките на този проект;План за внедряване и миграция на данни. Дейност2:1 бр. внедрена специализирана система „IPAS”;1 бр. надградена специализирана система IPAS;1 бр. интегриран към IPAS специализиран модул за предоставяне на електронни административни услуги, безвъзмездно предоставени от и внедрени със съдействието на OHIM;1 бр. разработен и внедрен модул за електронно заявяване на изобретения и полезни модели по национален ред към специализираната система e-OLF;1 бр. интегриран към IPAS новоразработен модул за електронно заявяване на изобретения и полезни модели по национален ред;1 бр. разработен софтуерен модул за поддържане на държавните регистри на обектите на ИС;1 бр. създадена единна потребителска среда за електронно заявяване на обекти на ИС чрез внедряване и интеграция на софтуер за Единен портал („Common Gateway”), безвъзмездно предоставен от OHIM;Разработени и внедрени 3 бр. електронни административни услуги, вписани в регистрите съгласно ЗЕУ . Дейност 3:Разработени утвърдени и внедрени вътрешно-служебни актове и при необходимост - проекти за изменение и допълнение на нормативни актове. Три броя процедурни наръчници структурирани по видове обекти на индустриалната собственост и по видове дейности, за служителите на Патентно ведомство, предоставени и на електронен носител и да бъдат отпечатани 100 бр. от всеки наръчник под формата на книжка.; Печатното издание трябва да отговаря на следните минимални изисквания:Формат :А5 (146/210 мм след обрязване);Хартия за тяло: 90 гр.;Хартия за корица – 200 гр. мат ламинат;Печат на тяло – 4+4;Печат на корица 4 + 0;Един брой подробни указания за използване на внедрените средства за електронно заявяване и реализираните електронни регистри на електронен носител и да бъдат отпечатани 1000 бр. под формата на цветна брошура подходящо изготвени за външни потребители. Печатното издание на брошурата трябва да отговаря на следните минимални изисквания:формат А5; 4 страници; 115 гр. гланц;пълноцветен печат 4+4; Дейност 4:Обучени и подготвени най-малко 30 служители за работа с всички компоненти на новоизградената информационно-комуникационна среда и две проведени обучения на служителите.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72200000, 72261000, 72263000, 72266000, 80533100

Описание:

Програмиране и софтуерни консултантски услуги
Услуги по оказване на помощ, свързана със софтуерните продукти
Услуги по инсталиране на софтуерни продукти
Консултантски услуги, свързани със софтуерни продукти
Услуги по компютърно обучение

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
405000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Показател 1: “Техническа оценка” (ОТ) – с относителна тежест в комплексната оценка 70% и следните под-показатели: ОТ.1Аналитични дейности и изготвяне на спецификации. ОТ.1.1Методика за извършване на юридически преглед и анализ.ОТ.1.2Методика за извършване на бизнес анализ. ОТ.1.3 Методика за извършване на дейността по планиране и изготвяне на технически спецификации; ОТ.2 Изграждане на единна информационно-комуникационна средаОТ.2.1 Оценка на предложението за първоначално инсталиране, конфигуриране и настройка на Администрираща система IPAS.ОТ.2.2 Оценка на предложението за интегриране на Администрираща система IPAS със съществуващи във ведомството модули и външни за него системи.ОТ.2.3 Оценка на предложението за миграция на данни от съществуващи системи в Администрираща система IPAS.ОТ.2.4 Оценка на предложението за създаване на обща интеграционна среда.ОТ.2.5 Оценка на предложението за реализация на софтуерни модули за поддържане на държавните регистри на обектите на ИС в електронен вид и предоставяне на публичен достъп до тях.ОТ.2.6 Оценка на предложението за реализация на софтуерни модули за поддържане на пространствени данни.ОТ.2.7 Оценка на предложението за реализация на вътрешна функционалност на портала.;ОТ.3 Подготовка на нормативни документи, практически ръководства и обучение. ОТ.3.1 Оценка на предложението за Подготовка на нормативни документи и практически ръководства.ОТ.3.2 Оценка на предложението за Провеждане на съпътстващи обучения.;ОТ.4 Организация и методология.ОТ.4.1 Оценка на предложените методология за управление на проекта и подход за софтуерна разработка.ОТ.4.2 Оценка на предложения обхват и метод на изпълнение на гаранционната поддръжка. ; тежест: 70
Критерий: Показател 2: „Финансова оценка” (ОЦ) – с относителна тежест в комплексната оценка; тежест: 30
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 067 - 111899 от 05.04.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 120 - 205845 от 22.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 69-00-2001 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

26.07.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

Консорциум "Ай Пи Девелопмент" ДЗЗД, ул. "Златовръх" №32, България 1164, София, Тел.: 02 9627977, E-mail: info@abbaty.com

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 406000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 405000 BGN без ДДС
Брой месеци: 10
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

по проект осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд по договор № 12-32-4/23.11.2012г. сключен между Патентно ведомство и ОУ на ОПАК

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

09.08.2013 г.