Версия за печат

00010-2013-0013

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

УСБАЛССЗ "СВЕТА ЕКАТЕРИНА" ЕАД, бул. "Пенчо Славейков" 52 А, За: Юлия Добрева, България 1431, София, Тел.: 02 9159454, Факс: 02 9159443

Място/места за контакт: отдел "Пазарни проучвания и доставки"
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Здравеопазване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части /консумативи за Рентгенов апарат "Duodiagnost" и Система ангиографска Philips Alura FD 10 с хемодинамична система Шварцер, производство на PHILIPS намиращи се в Клиника по кардиология към УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: услугите по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части /консумативи за медицинско оборудване е в «Клиника по кардиология» към УСБАЛССЗ “Света Екатерина” ЕАД, гр. София, бул. “Пенчо Славейков” № 52А .
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части /консумативи за Рентгенов апарат "Duodiagnost" и Система ангиографска Philips Alura FD 10 с хемодинамична система Шварцер, производство на PHILIPS намиращи се в Клиника по кардиология към УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50400000

Описание:

Услуги по ремонт и поддържане на медицинско оборудване и прецизни апарати


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
32000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № РД-25-107 / Обособена позиция №: / Заглавие:“Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части /консумативи за Рентгенов апарат "Duodiagnost" и Система ангиографска Philips Alura FD 10 с хемодинамична система Шварцер, производство на PHILIPS намиращи се в Клиника по кардиология към УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД.
V.1) Дата на сключване договора
07.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
29.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„С&Т България” ЕООД ЕИК 831131023, бул. „Искърско шосе” № 7, Европа парк, сграда 6, ет.3, България 1528, София, Тел.: 02 9651710, Факс: 02 9751600

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 32000 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Срокът за изпълнение на поръчката 16 /шестнадесет/ месеца, считано от датата на сключване на договора, а в а в случаите, когато договора изтече преди завършване на нова процедура за услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване, неговия срок се удължава до сключване на договор с определения за изпълнител участник, в случай, че е открита нова процедура в срок до 6 месеца преди изтичане срока на договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

07.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

- свързани със защитата на изключителни права.

Съгласно разпоредбата на чл. 90, ал. 1, т. 3 ЗОП, в случаите, когато възлагането на обществената поръчка на друго лице би довело до нарушаване на авторски или други права на интелектуалната собственост или на изключителни права придобити по силата на закон или административен акт, възложителите могат да възлагат обществени поръчки, чрез процедура на договаряне без обявление. Настоящата ОП е свързана с необходимостта от поддръжка и сервизно обслужване на медицинско оборудване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части /консумативи за медицинско оборудване за Рентгенов апарат "Duodiagnost" и Система ангиографска Philips Alura FD 10 с хемодинамична система Шварцер, производство на PHILIPS намиращи се в Клиника по кардиология към УСБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД. С Решение № РД-25-355/05.06.2012г. на Изпълнителният директор на СБАЛССЗ”Света Екатерина” ЕАД, в качеството си на възложител по см. на чл. 7, т. 3 от ЗОП открива открита по вид процедура с предмет: “Услуги по абонаментна поддръжка и сервизно обслужване и при необходимост доставка и подмяна на резервни части/консумативи за медицинско оборудване за нуждите на СБАЛССЗ „Света Екатерина” ЕАД”.С Решение № РД-25-390/31.08.2012г. на възложителя, за класиране на участниците в процедурата, по обособени позиции №№ 56 и 58 на първо място е класиран участника “Смарт Ко” ЕООД, с когото е сключен договор № РД-25-420/29.09.2012г. със стойност в размер на 48 000лв. без ДДС и със срок на изпълнение от 24 месеца. Събраните от Възложителя доказателства налагат избора на процедура на договаряне без обявление, на основание чл. 90, ал. 1, т. 3. Доказателствата за избора на процедура са подробно описани в решение №РД-25-65/31.05.2013 г. Изразено е и становище за законосъобразност на процедурата от изпълн. директор на АОП, поканен е участника „С&Т България” ЕООД и същия е определен за изпълнител на ОП.