I.1)
Наименование, адреси и лица за контакт
Многопрофилна болница за активно лечение "Национална кардиологична болница" ЕАД, гр. София, ул. "Коньовица" 65, За: Христо Захариев, България 1309, София, Тел.: 02 9217181, E-mail: chz@hearthospital.bg, Факс: 02 9217145
Място/места за контакт: гр. София, ул. "Коньовица" 65
Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.hearthospital.bg.
Адрес на профила на купувача: www.hearthospital.bg.
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
II.1)
Описание
II.1.1)
Наименование на поръчката, дадено от възложителя
доставка на консумативи за централна стерилизация
II.1.2)
Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка
Място на изпълнение:
гр. София, ул. "Коньовица" 65
Код NUTS:
BG411
ІІ.1.4)
Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество
доставка на консумативи за централна стерилизация по 64 броя номенклатурни единици
ІІ.1.5)
Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)
33141000
Описание:
Медицински консумативи, с изключение на химическите и хематологични консумативи, за еднократна употреба
ІІ.1.6)
Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация
II.2)
Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1)
Обща стойност на договора/ите
ІV.1)
Вид процедура
ІV.2)
Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1)
Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Цена ; тежест: 60
Показател: Качество; тежест: 35
Показател: Срок на доставка; тежест: 5
ІV.2.2)
Използван е електронен търг
IV.3)
Административна информация
ІV.3.2)
Предишни публикации, свързани със същата поръчка
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 535146 от 04.04.2013 г.
РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР
ДОГОВОР № 1 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
30.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.04.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
Медицинска техника инженеринг” ЕООД ЕИК 831641528, гр. София, ж.к "Младост 1", ул. "Димитър Моллов", България 1750, София, Тел.: 02 8701060, E-mail: info@mte-bg.com, Факс: 02 9712410
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12401.4 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 2 / Обособена позиция №:2 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
30.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.04.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Вакпак Медикал" ООД ЕИК 201611135, гр. Добрич, ул. "България" 1, офис 812, България 9300, Добрич, Тел.: 058 602612, E-mail: medical@vacpack.net, Факс: 058 602612
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 12645 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 3 / Обособена позиция №:3 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
30.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.04.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Екос Медика" ООД ЕИК 831029075, гр. София, ул. "Голям Братан" 8, България 1618, София, Тел.: 02 4914088, E-mail: ecosmedica@ecosmedica.com, Факс: 02 4914087
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 160087.2 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 4 / Обособена позиция №:4 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
30.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.04.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Медитех" ООД ЕИК 131392221, гр. София, ул. "Николай Шейков", България 1000, София, Тел.: 02 4914088, E-mail: meditech@meditech-bg.com, Факс: 02 4914087
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 57406.68 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 5 / Обособена позиция №:5 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
30.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.04.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Адванс Медикал" ЕООД ЕИК 201482893, гр. Дупница, ул. "Христо Бъчваров" 10, България 2600, Дупница, Тел.: 0701 99845, E-mail: amedical@abv.bg, Факс: 0701 99182
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40500 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
ДОГОВОР № 6 / Обособена позиция №:6 / Заглавие:доставка на консумативи за централна стерилизация
V.1)
Дата на сключване договора
30.07.2013 г.
V.1.1)
Дата на решението за възлагане на поръчката
04.07.2013 г.
V.2)
Брой на получените оферти
V.3)
Наименование и адрес на изпълнителя
"Сервизмед" ООД ЕИК 831546368, гр. София, ул. "Добротич" бл. 329А, България 1373, София, Тел.: 02 8105959, E-mail: info@servicemed-bg.com, Факс: 02 8105958
V.4)
Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 40668.6 BGN с ДДС 20%
Крайна обща стойност на договора
Стойност 0 BGN с ДДС 20%
V.5)
При изпълнение на договора ще участват подизпълнители
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VI.1)
Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС
VI.2)
Допълнителна информация
Съгласно разпоредбата на чл. 14, ал. 3, т. 2 от ЗОП процедурата се провежда по опростени правила.
VI.3)
Процедури по обжалване
VI.3.1)
Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
VI.3.2)
Подаване на жалби
Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на 14-дневен срок от публикуване на обявлението за откриване на процедурата - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна;
2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата;
3. уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие - срещу действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата.
VI.4)
Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор
Информация за сключен договор