Версия за печат

00145-2013-0135

BG-гр. Кюстендил: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национален осигурителен институт гр. София, ТП на НОИ гр. Кюстендил, бул."България" №46, За: Ралица Георгиева и Румен Атанасов, Република България 2500, гр. Кюстендил, Тел.: 078 559201, E-mail: ralica.georgieva@kyustendil.nssi.bg, Факс: 078 559240

Място/места за контакт: отдел "ЧРАПИО"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява ДООДруго (моля пояснете): Управлява ДОО

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за принтерна, копирна и друга офис техника"

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Административна сграда на ТП на НОИ гр. Кюстендил, бул. "България" №46; Архивохранилище с. Невестино, ул. "Струма №16; ИРМ гр. Дупница, ул. "Св. Ив. Рилски" №1
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

"Абонаментно поддържане и сервиз на офис техника, включително доставка на резервни части за притерна, копирна и друга офис техника"

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323000, 30124000, 30125000

Описание:

Услуги по поддържане и ремонт на периферни компютърни устройства
Части и аксесоари за офис техника
Части и принадлежности за фотокопирни машини

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
3200 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 17 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
05.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
27.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ЕЛКОМ СЕРВИЗ" ООД, УЛ. "ХРИСТО БОТЕВ"№29 БЛ.109, БЪЛГАРИЯ 2500, ГР. КЮСТЕНДИЛ, Тел.: 078 550600, E-mail: office@elcomis.com

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 3200 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

06.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор