Версия за печат

00426-2013-0015

BG-Кюстендил: Проектиране и изпълнение

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл."Велбъжд" №1, За: Ганка Рублева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob-porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kustendil.bg..

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община КюстендилДруго (моля пояснете): Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Непредвидени допълнително проектиране и изпълнение на необходими СМР

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Тип строителство: Проектиране и изпълнение 
Място на изпълнение: град Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Непредвидени допълнително проектиране и изпълнение на необходими СМР на обект за изграждане на част от Медико-балнеологичен комплекс "Св. Иван Рилски" - гр. Кюстендил

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45000000

Описание:

Строителни и монтажни работи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
370169.32 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Договаряне без обявление

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

НЕ


РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № Д-00-666 / Обособена позиция №: / Заглавие:Непредвидени допълнително проектиране и изпълнение на необходими СМР на обект за изграждане на част от Медико-балнеологичен комплекс "Св. Иван Рилски" - гр. Кюстендил.
V.1) Дата на сключване договора
05.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
17.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"КОНСОРЦИУМ ПСГ И ПАРТНЬОРИ"ДЗЗД, ул."Цар Борис ІІІ"№136Б, РБ 1618, София, Тел.: 02 9533542

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 370816.53 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 370169.32 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, Факс: 02 9807315

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор
Основание за избор на процедура на договаряне без обявление

д) Възлагат се допълнителни строителство/доставки/услуги съгласно условията, указани в ЗОП.

През 2011 год., на основание Решение № 21 от 01.08.2011 г. на Кмета на Община Кюстендил, е проведена обществена поръчка на договаряне без обявление по чл. 90 ал. 1, т. 1 от ЗОП с предмет: „Извършване на инженеринг на следните обекти за изграждане на част от Медико - балнеологичен комплекс "Св. Иван Рилски" - град Кюстендил: 1. "Център за долекуване, продължително лечение и рехабилитация" - проектиране и комплексно извършване на строително - монтажни работи, включв. реконструкция и преустройство; 2."Център за долекуване на инсултно болни и обучение на специалисти" - проектиране, комплексно изпълнение на строително - монтажни работи, включващо реконструкция, ремонт и преустройство. 3. Хотел "Кюстендил" - проектиране, комплексно изпълнение на строително - монтажни работи, включващо ремонт на хотелски комплекс и доставка на обзавеждане. Информацията е публикувана в РОП под уникален номер. 00426-2011-0008. С Решение № 22/ 30.08.2011 г. на Кмета на Община Кюстендил „Консорциум ПСГ и партньори” ДЗЗД е определено за изпълнител на поръчката и е сключен договор № Д-00-1044/19.09.2011 г. с предмет: „Инженеринг на обект за изграждане на част от Медико-балнеологичен комплекс "Св. Иван Рилски" - град Кюстендил, представляващ самостоятелно обособена позиция /група/ 3. Хотел "Кюстендил", включващ: Първи етап – „Изработване на работна документация във фаза "Технически проект" за извършване на строително-монтажни работи, съгласно Техническо задание на Възложителя, и Втори етап - Извършване на строително – монтажни работи /СМР/, в съответствие с изготвения и одобрен Технически проект с приложени към него количествени сметки, упражняване на авторски надзор в процеса на строит-то, както и доставка на обзавеждане на обекта. За обекта е одобрен ивестиционен проект и е издадено Разрешение за строеж №151/19.10.2011 г. Строителството е започнало със съставяне на Протокол обр. 2 за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на 01.06.2012 г. Обектът е спрян на 30.08.2012 г. с Акт обр. 10 от Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството, поради настъпило обстоятелство по чл. 7, ал.3, т. 10 от Наредба №3/2003 г. След отстраняване на причините за спирането, строителството е продължено след съставяне на Акт обр. 11 от 26.11.2012 г. Срокът на сключения договор към момента не е изтекъл, тъй като обектът отново е спрян с Акт обр. 10 /съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г./ за установяване състоянието на строежа при спиране на строителството считано от 06.12.2012 г., поради това, че в хода на изпълнение на строителството възникнаха факти и обстоятелства, които не са могли да бъдат предвидени, независимо от волята на страните, които правят невъзможно изпълнението на дейностите при договорените условия, както следва:При изпълнение на СМР е установено липса на необходимото бетоново покритие и корозия на армировката на щурцове и стенни панели при отвори за врати от първи до шести етаж, както и частично прекъсване на стремена и надлъжна армировка на същите елементи. Тези обстоятелства е било невъзможно да се узнаят, преди изпълнение на СМР и правят невъзможно изпълнението на дейностите.След консултация с инженер-конструктор е предписано да се изпълни укрепване на съществуващите отвори на вратите посредством карбонизация, с оглед подобряване и поддържане в изправност на сградата, съгласно приложеното конструктивно становище и детайлите към него.В тази връзка е изяснено, че допълнителното проектиране и строителството е съществено необходимо за изпълнението на основната поръчката и без него основната поръчка не може да бъде завършена в пълна степен. Поради невъзможност от разделяне на работата, гаранционните срокове за изпълнение и последващото въвеждане на обекта в експлоатация, се налага да бъде извършено договаряне с изпълнителя на основния договор.