Версия за печат

00613-2013-0008

BG-с. КРУШАРИ: Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА КРУШАРИ, УЛ." ДЕВЕТИ СЕПТЕМВРИ" 3 А, За: ДИМИТРИНА ЖЕЛЕВА, Р БЪЛГАРИЯ 9410, с. КРУШАРИ, Тел.: 05771 2024, E-mail: krushari@dobrich.net, Факс: 05771 2136

Място/места за контакт: ДИМИТРИНА ЖЕЛЕВА

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.krushari.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=166.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Крушари през 2013 година”, включващ 2 обособени позиции: • Обособена позиция 1: „Ремонт на улици в с. Крушари” • Обособена позиция 2: „Ремонт на път DОB 3173 /III-293/ Коритен – Абрит - /III-2932/”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изпълнение с каквито и да е средства на строителство съответстващо на изискванията, определени от възложителите 
Място на изпълнение: ОБЩИНА КРУШАРИ
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

„Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Крушари през 2013 година”, включваща 2 обособени позиции: • Обособена позиция 1: „Ремонт на улици в с. Крушари” • Обособена позиция 2: „Ремонт на път DОB 3173 /III-293/ Коритен – Абрит - /III-2932/” При изпълнение на поръчката се предвижда изпълнението на следните видове строително-монтажни работи: По обособена позиция 1 и 2 1. Отстравняване на повредите на настилката - мрежовидни пукнатини, дупки, кръпки, ускорено износване, коловози, напречни вълни. - Изкърпване на повредени участъци /дупки/, незначителни слягания и силно износен или напукан износващ пласт чрез машинно фрезоване и запълване с неплътна асфалтобетонова смес. - Единични напречни и надлъжни пукнатини, се ремонтират чрез запълване с битум или битумна паста по начин, зависещ от ширината им. - На участъци със значително пропадане, мрежовидни пукнатини и доказано занижена носимоспособност се извъшват локални ремонти по следната схема: 1) Разкъртване и изхвърляне на цялата настилка. 2) Уплътняване на земното легло. 3) Измерване на CBR на земната основа. Ако не отговаря на IC се изгребва почвата от зона А с дебелина 0,50 м и се изпълнява насип с подходяща почва. 4) Изпълнява се основата от трошенокаменни пластове съгласно конструкцията дадена в обяснителнато записка. 5) Изпълнява се основата от битумизирани асфалтови смеси съгласно конструкцията дадена в обяснителнато записка. 6) Асфалтовите пластове от неплcтна и плътна смес се полагат едновременно с останалата част от пътя. 2. Технологично фрезоване на съществуваща асфалтобетонова настилка, включително: натоварване, транспортиране на определено разстояние, разтоварване на депо и оформянето му, съгласно изискванията на настоящата техническа спецификация. 3. Почистване на пътната настилка и направа на първи (свързващ ) или втори битумен разлив за връзка , съгласно изискванията на техническата спецификация. 4. Доставка и машинно полагане на изравнителен пласт от неплътен асфалтобетон с различна дебелина и ширина, съгласно изискванията на техническата спецификация. 5. Почистване на отводнителни окопи от негодни почви. Насипване и преснемане на пътни банкети.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Прогнозната стойност е както следва: Пределната прогнозна стойност на поръчката по обособена позиция 1 е в размер на 82 000,00 /осемдесет и две хиляди лева/ лева без ДДС; Пределната прогнозна стойност на поръчката по обособена позиция 2 е в размер на 110 833,00 /сто и десет хиляди осемстотин тридесет и три лева/ лева без ДДС; Цената, предложена в офертата на Изпълнителя е окончателна и не подлежи на промяна при смяна на икономическите условия до довършване на възложените работи: СМР, доставка, монтаж, пуск и изтичане на срока за отстраняване на дефекти. Изменение на цената се допуска по изключение при условията на чл. 43 от ЗОП.

Прогнозна стойност без ДДС
192833 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

31.12.2013 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Размерите на гаранциите са определени съгласно чл.59 от ЗОП, а условията и сроковете за задържането и освобождаването им се уреждат съгласно чл.61 и чл.62 от ЗОП. Гаранцията за участие е задължителна за всеки участник и е в размер на: • за обособена позиция 1 - 800 лв. ( осемстотин лева). • за обособена позиция 2 – 1 100 лв. (хиляда и сто лева). Участникът сам избира формата на предоставяне на гаранцията за участие, като може да избира между следните опции: 1. Парична сума, неподлежаща на олихвяване, преведена или внесена по сметка на Възложителя, посочена в документацията - внесена по банков път чрез платежно нареждане, като в него задължително следва да бъде записано: "Гаранция за участие в обществена поръчка с предмет: "Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Крушари през 2013 година” – за обособена позиция ............... Tя трябва да бъде внесена по следната сметка на община Крушари: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303 BIC: IORTBGSF 2. Банкова гаранция - неотменима и безусловна банкова гаранция със срок на валидност 90 /деветдесет/ календарни дни, включително от крайния срок определен за получаване на офертите в полза на Община Крушари. Гаранция за изпълнение- избраният Изпълнител трябва да учреди преди датата на подписване на договора и да поддържа валидна за целия срок на договора, увеличен с 30 (тридесет) календарни дни, гаранция за изпълнение, съставляваща 2% / два процента/ от стойността на договора без включен ДДС под формата на банкова гаранция или парична сума, преведена по сметка на Възложителя: Банка: „ИНВЕСТБАНК” АД IBAN: BG 36 IORT 8088 3387 611303 BIC: IORTBGSF Задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение: Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка. Гаранцията се представя при подписване на договора и се освобождава 30 (тридесет) календарни дни след приемане на обекта с издаване на акт 19 за съответната обособена позиция. Възложителят освобождава гаранцията без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Обществената поръчка се финансира: • Обособена позиция 1: „Ремонт на улици в с. Крушари” - плащанията ще се извършват със средства от общинския бюджет. • Обособена позиция 2: „Ремонт на път DОB 3173 /III-293/ Коритен – Абрит - /III-2932/” - плащанията ще се извършват от целева субсидия от Републиканския бюджет за капиталови разходи. Плащанията по обществената поръчка и за двете обособени позиции ще се извършва на два етапа: аванс в размер на 50 % от стойността на договора в срок до 10 (десет) дни от датата на подписване на договора и след представяне от Изпълнителя на фактура (оригинал). Окончателно плащане, както следва: За обособена позиция 1 разплащане до размера на сумата по договора въз основа на заверени протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, по офертните му единични цени, съгласно КСС, се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след приемане на обекта с издаване на акт 19 и представяне на фактура от страна на Изпълнителя. За обособена позиция 2 окончателното разплащане до размера на сумата по договора въз основа на заверени протоколи за действително извършени и подлежащи на заплащане видове СМР, по офертните му единични цени, съгласно КСС, се извършва в 30 (тридесет) дневен срок след приемане на обекта с издаване на акт 19 и представяне на фактура от страна на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят няма изискване за създаване на юридическо лице за поръчката.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: 1. Писмо към оферта – Приложение №1 2. Списък на документите, които трябва да съдържа офертата, подписан от участника - Приложение№2 3. Административни сведения за участника - Образец №1 4. Декларация за запознаване с условията на поръчката и приемането им - Образец №2 5. Декларация по чл.47, ал.1, т.1, а)-д) и ал.5, т.1 от ЗОП – Образец №3, 6. Декларация по чл.47, ал.1, т.2 и т.3, ал.2, т.1 и т.3 и ал.5, т.2 от ЗОП Образец №4 от ЗОП; 7. Декларация за участието/неучастието на подизпълнители, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие - Образец №5 8. Декларация за съгласие за участие като подизпълнител /попълва се при наличие на такъв/ - Образец №6 9. Декларация по чл.56, ал.1 т.11 от ЗОП, че са спазени изискванията за закрила на заетостта, включително минимална цена на труда и условията на труд, определена съгласно §1, т. 12 от Допълнителната разпоредба на ЗОП - Образец №7 /попълва се от всеки член в обединението, който ще извършва строителна дейност, както и от подизпълнителя/ 10. Декларация за използване на чужденци – Образец №8 11. Регистрационни документи на участника Документ за регистрация на Участника съгласно чл.56 ал.1 т.1 от ЗОП: Копие от документа за регистрация или Единен идентификационен код, съгласно чл.23 от Закона за търговския регистър, когато участникът е юридическо лице или едноличен търговец (или удостоверение за актуално състояние); копие от документа за самоличност, когато участникът е физическо лице * Когато документите са копия, следва да бъдат заверени от участника. Когато участникът в откритата процедура или участник в обединението е чуждестранно физическо или юридическо лице указаните документи в т.11 трябва да са: • издадени от компетентния орган в страната на участника; • заверени от участника копия с официален превод на български език • да бъдат издадени/заверени не по-рано от 6 (шест) месеца преди датата на представяне на офертата. Чуждестранните юридически лица прилагат еквивалентен документ на съдебен или административен орган от държавата, в която са установени. Ако участникът е обединение, документите се представят от всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението. 12. Оригинал или нотариално заверено копие на Споразумение за създаване на обединение/консорциум за участие в обществената поръчка, ако участникът е такъв. В случай, че в споразумението не е посочено лице, което представлява участника, всеки от членовете на обединението/консорциума подписва нотариално заверено пълномощно, с което упълномощава физическото лице, което ще представлява обединението; 13. Пълномощно на лицето, упълномощено да представлява участника в процедурата (оригинал),в случай,че участника не се представлява от лицата,имащи представителна функция,според документите за регистрация 14. Документ за данъчна регистрация 15. Доказателства за икономически и финансови възможности, посочени в т. III.2.2) 16. Доказателства за технически възможности, посочени в т. III.2.3) 17. Декларация за приемане условията в проекта на договора – Образец № 12. 18. Декларация за оглед на обекта – Образец № 13. 19. Техническа оферта за изпълнение на поръчката – за всяка обособена позиция отделно- Приложение №3; 20. Предагана цена - за обособена позиция ….. - Приложение №4 21. Ценови показатели - за обособена позиция ….. - Приложение №4.1. 22. Остойностено КСС– Приложение №5, №5.1 - за обособена позиция ….. – на хартиен и на магнитен носител.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Справка – Декларация за оборота от строителство, сходно с обекта на настоящата поръчка, реализиран от Участника през последните 3 (три) счетоводно приключени финансови години (2010, 2011 и 2012 г.), в зависимост от датата, на която Участникът е учреден или е започнал дейността си – по образец на Възложителя. 2. Заверени от учатника копия на Счетоводен баланс и на Отчета за приходите и разходите от последните три счетоводно приключени финансови години (2010,2011,2012), когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата,в която участъникът е установен, ведно със справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство за българските юридически лица,съответно аналогични документи за чуждестранните юридически лица. * Ако Участникът е посочил ЕИК, Възложителят допуска непредставянето на тези изискуеми документи при позоваване от страна на Участника на вписването му в Търговския регистър и при условие, че тези документи са достъпни за Възложителя чрез него. 3.За Участник, установен/регистриран в Република България – Заверено копие на застрахователна полица от сключена застраховка „Професионална отговорност за вреди в строителството” по чл.171 от ЗУТ, валидна към датата на отваряне на офертите.За участник, установен/регистриран извън Република България – копие от застраховка „Професионална отговорност”, еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но изготвена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. * Когато по обективни причини Участникът не може да представи исканите от Възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Минимални изисквания: 1.През предходните три счетоводно приключени финансови години 2010, 2011, 2012г., в зависимост от датата на която е учреден/започнал дейността си/, участникът следва да е реализирал специализиран оборот от изпълнение на СМР на сходни обекти в общ размер от минимум: •за обособена позиция 1: 164 000,00 (сто шестдесет и четири хиляди) лева без включен ДДС; •за обособена позиция 2: 221 666,00 (двеста двадесет и една хиляди шестстотин шестдесет и шест) лева без включен ДДС. За сходни обекти и по двете обособени позиции се приемат: рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение и/или изграждане на пътища . *Когато участникът подава оферта за повече от една обособена позиция, минималните изисквания към оборота се прилагат сумарно. *Когато участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. 2.Участникът следва да е сключил задължителна застраховка „Професионална отговорност за вреди в строителството” по чл.171 от ЗУТ, която трябва да отговаря на изискуемата от Възложителя II-ра група, IV категория за обособена позиция 1 и II-ра група, III категория за обособена позиция 2, строежи и на Удостоверението за вписване на участника в ЦПРС, с минимален застрахователен лимит, регламентиран в чл.5, ал.2, т.4 за обособена позиция 1 и чл.5, ал.2, т.3 за обособена позиция 2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството. За участник, установен/регистриран извън Република България, вписването в съответен регистър на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. В този случай застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл.171 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен/регистриран. *Застраховка „Професионална отговорност в строителството” е задължителна за всеки участник в процедурата.В случай на участие на обединение/консорциум или подизпълнител в процедурата,горецитираната застраховка се представя само от тези,които ще изпълняват СМР.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1 Списък-декларация на успешно приключените през предходните пет години /считано до датата за подаване на офертата / договори за изпълнение на СМР на сходни обекти, по образец на Възложителя. 2.Референции (препоръки) от възложители за добро изпълнение на всички посочени в списъка по предходната точка договори, съдържащи стойност, дата и място на изпълнение, както и дали строителството е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните документи. 3.За българските юридически лица – заверено от участника копие от Удостоверение за регистрация в ЦПРС за II-ра група, IV категория за обособена позиция 1 и II-ра група, III категория за обособена позиция 2, съгласно чл.5, ал.1 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, ведно с Декларация, изготвена от участника относно неговата валидност към датата на отваряне на офертите. За чуждестранните юридически лица – еквивалентен документ, издаден от аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен участникът, съгласно националния му закон. Документ за вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. Съгласно чл.49, ал.1 от ЗОП е допустимо изискването да се докаже с декларация, ако националния закон на участникане предвижда такава регистрация. 4.Копия на валидни сертификати за внедрени „Система за управление на качеството”, сертифицирана по ISO : 9001 или еквивалентен документ,”Система за опазване на околната среда”,сертифицирана по екологичната или одиторската схема на ЕС (EMAS) или аналогични европейски или международни стандарти за опазване на околната среда, напр. ISO : 14001 или еквивалент. Сертификатите следва да са издадени по реда и при условията на чл.53,ал.3 и ал.4 от ЗОП. *Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда. **Участник може да използва ресурсите на едно или повече други физически или юридически лица (трето лице) при изпълнение на поръчката, при условия, че докаже, че ще има на свое разположение тези ресурси.
Минимални изисквания: 1.През предходните 5 /пет/ години, считано до датата на подаване на офертата, участникът следва да е изпълнил успешно поне един обект, сходен с обекта на настоящата поръчка. *Под сходен обект и за двете обособени позиции се разбира: рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение на пътища и/или изграждане на пътища. *Когато се подава оферта за повече от една обособена позиция, съответните минимални нива се прилагат сумарно. *В случай, че участникът е обединение/консорциум, изискването се отнася за обединението/консорциума като цяло. 2.Участникът следва да е регистриран в „Централен професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за II-ра група, IV категория за обособена позиция 1 и II-ра група, III категория за обособена позиция 2 или аналогичен професионален или търговски регистър на държавата, в която е установен. Вписването в съответен регистър на държава – членка на ЕС, или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство има силата на вписване в ЦПРС за обхвата на дейностите, за които е издадено. *Удостоверение за регистрация в ЦПРС или в аналогичен професионален или търговски регистър на държава членка на ЕС или на друга държава-страна по споразумението за Европейското икономическо пространство, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител. 3. Участникът следва да е сертифициран по европейски или международни стандарти, удостоверяващи съответствието му със: „Система за управление на качеството” и „Система за опазване на околната среда” с обхват на дейност: рехабилитация, и/или ремонт, и/или реконструкция и/или разширение и/или изграждане на пътища. Сертификатите следва да отговарят на изискванията на чл.53, ал.3 от ЗОП. *Сертификатите следва да се представят от всеки участник/член на обединени/консорциум или подизпълнител, за които е предвидено да извършват СМР в обхвата на сертификатите *Сертификати следва да се представят от участниците,независимо дали участват за една или за всяка от обособените позиции.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
04.09.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
14.09.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 17.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

стая 301 в сградата на общинска администрация Крушари

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

На отварянето могат да присъстват участниците или техни упълномощени с нотариално заверено пълномощно представители, както и представители на средствата за масова информация и юридически лица с нестопанска цел, които могат да се легитимират и да докажат това си качество. Присъстващите представители на участниците вписват имената си и се подписват в изготвен от комисията списък, удостоверяващ тяхното присъствие.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Допълнителна информация

Община Крушари предоставя пълен свободен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата, която може да бъде намерена и получена от интернет адреса на Възложителя: http://www.krushari.bg/, „Профил на купувача” - http://www.krushari.bg/pagelist.php?idd=432 . Със свободното изтегляне на документацията, заинтересованите лица приемат условието сами да се запознават от същото място за публикувани от Възложителя писмени разяснения и отговори на постъпили евентуални запитвания.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съглано член 120 и следващите от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

05.08.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на улици в с. Крушари”
1) Кратко описание

Описание на видовете работа: 1. Студено фрезоване на съществуващата асфалтобетонова настилка, включително изкопаване, натоварване, транспортиране на определено растояние, разтоварване на депо, съгласно изискванията на ТС. 2. Изпълнение на долен основен пласт от трошено каменни материали, съгласно ТС. 3. Направа на първи битумен разлив за връзка с различна ширина, съгласно изисквнията на ТС. 4. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, с дебелина 4 см в уплътнено състояние, съгласно ТС

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

3) Количество или обем

Прогнозната стойност е както следва: Пределната прогнозна стойност на поръчката по обособена позиция 1 е в размер на 82 000,00 /осемдесет и две хиляди лева/ лева без ДДС; Цената, предложена в офертата на Изпълнителя е окончателна и не подлежи на промяна при смяна на икономическите условия до довършване на възложените работи: СМР, доставка, монтаж, пуск и изтичане на срока за отстраняване на дефекти. Изменение на цената се допуска по изключение при условията на чл. 43 от ЗОП.

Прогнозна стойност, без ДДС
82000 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2013 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция „Ремонт на път DОB 3173 /III-293/ Коритен – Абрит - /III-2932/”
1) Кратко описание

Описание на видовете работа: 1. Студено фрезоване на съществуващата асфалтобетонова настилка, включително изкопаване, натоварване, транспортиране на определено растояние, разтоварване на депо, съгласно изискванията на ТС. 2. Изпълнение на долен основен пласт от трошено каменни материали, съгласно ТС. 3. Направа на първи битумен разлив за връзка с различна ширина, съгласно изисквнията на ТС. 4. Доставка и полагане на плътен асфалтобетон, с дебелина 4 см в уплътнено състояние, съгласно ТС

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45230000

Описание:

Строителни и монтажни работи по общо изграждане на проводи и на пътища, релсови пътища и самолетни писти

3) Количество или обем

Прогнозната стойност е както следва: Пределната прогнозна стойност на поръчката по обособена позиция 2 е в размер на 110 833,00 /сто и десет хиляди осемстотин тридесет и три лева/ лева без ДДС; Цената, предложена в офертата на Изпълнителя е окончателна и не подлежи на промяна при смяна на икономическите условия до довършване на възложените работи: СМР, доставка, монтаж, пуск и изтичане на срока за отстраняване на дефекти. Изменение на цената се допуска по изключение при условията на чл. 43 от ЗОП.

Прогнозна стойност, без ДДС
110833 валута BGN
4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 31.12.2013 г.