Версия за печат

00145-2013-0139

BG-Кърджали: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

НОИ - Районно управление "Социално осигуряване" град Кърджали, ул. "Булаир" № 35, За: Дария Йорданова Кръпова, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 66400, E-mail: kardzhali@nssi.bg, Факс: 0361 66440

Място/места за контакт: НОИ - РУ "Социално осигуряване" - Кърджали

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.noi.bg.

Адрес на профила на купувача: www.noi.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Публичноправна организация

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Управлява държавното обществено осигуряванеДруго (моля пояснете): Управлява държавното обществено осигуряване

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Извънгаранционно поддържане, сервиз и доставка на резервни части за офис техника в РУ "СО" – Кърджали”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 7
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр. Кърджали, ул."Булаир" № 35.
Код NUTS: BG425
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Изпълнението на поръчката представлява отстраняване на възникнали повреди в посочената офис техника в Приложение №1 към документацията и доставка на необходимите за подмяна резервни части и модули за същата техника, индивидуализирани по видове и параметри в техническата спецификация, при условия описани в документацията.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

50323200, 30124000

Описание:

Услуги по ремонт на периферни компютърни устройства
Части и аксесоари за офис техника

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
2000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526935 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 543522 от 30.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 8 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Извънгаранционно поддържане, сервиз и доставка на резервни части за офис техника в РУ "СО" – Кърджали”.
V.1) Дата на сключване договора
02.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

2

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„Глобал нет консулт” ЕООД – гр. Кърджали, с ЕИК 108685240, ул. „Булаир” № 27, България 6600, Кърджали, Тел.: 0361 82320, E-mail: lazone_bg@yahoo.com

URL: www.globalnet-bg.com.

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 2000 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

05.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор