Версия за печат

00530-2013-0021

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, За: Станислав Данчев, директор на дирекция ЦЗВ, Република България 1000, София, Тел.: 02 98593252, E-mail: s.danchev@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, Дирекция ЦЗВ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: www.nap.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=303.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Абонаментно поддържане на информационната система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
Гр. София, бул. "Княз Александър Дондуков" № 52, ЦУ на НАП
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Абонаментно поддържане на информационната система за обмен на информация по ДДС /Приложение VIES/, включващо: 1. Поддръжка на системния софтуер. 2. Оперативна поддръжка, изразяваща се в дейностите: - Управление на приложението; - Поддръжка на потребителите; - Поддръжка на приложението; - Актуализиране на системата VIES във връзка със законодателни или административни промени; - Поддържане на работоспособността, производителността и основните параметри на приложението с оглед заложените в техническата му документация изисквания, както и дефинираните такива в Споразумението за ниво на услугите (Service Level Agreement) между държавите-членки и ЕК. - Поддръжка, наблюдение и при необходимост оптимизация на процесите за обработка на съобщения без промяна на първоначално установената функционалност; - Поддръжка, наблюдение и управление на базите данни; - Преглед на документи на Подкомитета по ИТ (SCIT) към Постоянния комитет за административно сътрудничество на ЕК и при необходимост – проверка и отразяване (реализация) на съдържащите се в тях изисквания/промени, изготвяне на писмени становища относно евентуални бъдещи промени в спецификациите и развитие на приложението и др; - Услуги по поправка и възстановяване на място; 3. Профилактична поддръжка. 4. Предаване на знания на екипа на НАП.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

50324100

Описание:

Услуги по поддържане на компютърни системи

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
163692 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 045 - 072475 от 05.03.2013 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 079 - 133421 от 23.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 80 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

25.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

МУСАЛА СОФТ АД, ЕИК 202569949, бул. Драган Цанков № 36, ет. 5, ап. 505, Република България 1057, София, Тел.: 02 9695821, E-mail: bizdev@musala.com, Факс: 02 9695822

Интернет адрес/и:

URL: www.musala.com.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 180000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 163692 BGN без ДДС
Брой месеци: 36
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

НЕ

VI.2) Допълнителна информация

Цената за абонаментната поддръжка ще се заплаща на 6 равни шестмесечни вноски, в срок до 30 дни след представяне на двустранно подписан отчет за извършената работа за съответния шестмесечен период и фактура, подписана от координатора по договора.Извършването на последното плащане се осъществява в същия срок, след подписване между страните на приемо-предавателен протокол удостоверяващ окончателното изпълнение по договора и представен от Изпълнителя последен шестмесечен отчет за извършените дейности през съответния шестмесечен период, ведно с оригинална фактура подписана от координатора по договора.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 9219788

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

02.08.2013 г.