Версия за печат

00530-2013-0048

BG-София: 01 - Услуги по поддържане и ремонт (вкл. инсталиране) на машини и съоръжения

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Национална агенция за приходите, ТД на НАП София, ул. Аксаков № 21, За: Биляна Пешева, България 1000, София, Тел.: 02 98593766, E-mail: b.pesheva@ro22.nra.bg, Факс: 02 9862061

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Министерство или друг държавен орган, включително техни регионални или местни подразделения

Основна/и дейност/и на възложителя

Икономическа и финансова дейност

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време, обслужващи административните сгради на ТД на НАП София с адреси: гр.София, ул.”Аксаков” № 21, гр.София, ул. „Аксаков” № 31, гр.София, бул. „Илиенско шосе” № 8, гр.София, ул. „Шести септември” № 10 и гр.Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2”.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 1
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Място на изпълнение на поръчката и предоставяне на услугите: гр. София и гр. Благоевград
Код NUTS: BG41
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време, обслужващи административните сгради на ТД на НАП София с адреси: гр.София, ул.”Аксаков” № 21, гр.София, ул. „Аксаков” № 31, гр.София, бул. „Илиенско шосе” № 8, гр.София, ул. „Шести септември” № 10 и гр.Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2”.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

72253200

Описание:

Поддържане на системи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
15000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 526411 от 28.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 546154 от 17.06.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 39 / Обособена позиция №: / Заглавие:„Услуги по ремонт и поддръжка на системи за контрол на достъп и работно време, обслужващи административните сгради на ТД на НАП София с адреси: гр.София, ул.”Аксаков” № 21, гр.София, ул. „Аксаков” № 31, гр.София, бул. „Илиенско шосе” № 8, гр.София, ул. „Шести септември” № 10 и гр.Благоевград, ул. „Гьорче Петров” № 2”.
V.1) Дата на сключване договора
02.08.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
19.07.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

1

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„ПОЛИМЕКС ХОЛДИНГ” ЕООД, ЕИК 175432830, бул. „Димитър Петков” № 128 А, България 1309, София, Тел.: 02 9208666

V.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 15000 BGN без ДДС
В Брой месеци 24
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

02.08.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор