Версия за печат

00864-2012-0005

BG-Исперих: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 000505821

Община Исперих, ул. "Дунав" № 2, За: Севим Адем, Република България 7400, Исперих, Тел.: 08431 2006, E-mail: isperih@isperih.bg, Факс: 08431 2184

Място/места за контакт: Община Исперих

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.isperih.bg.

Адрес на профила на купувача: http://www.isperih.bg.

I.2) Вид на възлагащия орган

Регионален или местен орган

I.3) Основна дейност

Обществени услуги

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Извършване на одит по проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Исперих“ по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни води в агломерация с над 10 000 екв. ж.“ на Оперативна програма „Околна Среда 2007 – 2013 г.“.

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 9 (09 - Счетоводни и одиторски услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр. Исперих.
Код NUTS: BG324
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Обектът на тази обществена поръчка е предоставянето на услуга, изразяващи се в извършване на одит по проект „Интегриран проект за водния цикъл на град Исперих“. Одитът включва извършване на следните проверки: 1. Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление: одиторът следва да провери дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно; 2. Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта Възложителят е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта; 3. Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с националното законодателство: одиторът следва да се увери, че Възложителят е избрал изпълнителите на отделните дейности в съответствие с изискванията на законодателството в областта на обществените поръчки; 4. Дали всички декларирани разходи са действително изпълнени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз, между които Постановление № 62 на МС от 21.3.2007 г за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007 - 2013 г.и Постановление № 249 на МС от 17.10.2007 г. за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013 г., съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз; 5. Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; 6. Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо): одиторът следва да се увери, че Възложителят действително проследява напредъка на проекта, в това число и съответствието между документите и действителното изпълнение на дейностите, както и че документира надлежно въпросните проверки; 7. Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека: одиторът следва да направи проверка дали Възложителят разполага с необходимите системи и организация за поддържане на адекватна одиторска следа; 8. Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; 9. Проверка на докладваните нередности; 10. Дали слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин; 11. Дали исканията за средства, подадени от Възложителя, са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган; 12. Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; 13. Проверка на счетоводните системи и осчетоводяванията; 14. Проверка за двойно финансиране; 15. Проверка на мерките за информация и публичност.

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

79212000

Описание:

Одиторски услуги

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
118000 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Критерий: Техническа оценка; тежест: 60
Критерий: Финансова оценка; тежест: 40
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 145 - 242795 от 31.07.2012 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 55 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

27.07.2012 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Одит консулт МД" ЕООД, ж.к. "Гео Милев" , ул. "Чар" № 2,, Република България 1301, София, Тел.: 02 4010438, Факс: 02 9859669

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 120000 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 118000 BGN без ДДС
Брой месеци: 17
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

„Интегриран проект за водния цикъл на гр. Исперих“ по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни води в агломерация с над 10 000 екв. ж.“ на Оперативна програма „Околна Среда 2007 – 2013 г.“.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

01.08.2013 г.