00864-2012-0005
Технически редакции | ||
01.08.2013 14:54 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
01.08.2013 14:54 ч. : | 2013 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.08.2013 14:54 ч. : | 01/08/2013 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.08.2013 14:54 ч. : | 01/08/2013 09:45 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
01.08.2013 14:55 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
BG-Исперих: 09 - Счетоводни и одиторски услуги
Услуги
Община Исперих, ул. "Дунав" № 2, За: Севим Адем, Република България 7400, Исперих, Тел.: 08431 2006, E-mail: isperih@isperih.bg, Факс: 08431 2184
Място/места за контакт: Община ИсперихИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган: http://www.isperih.bg.
Адрес на профила на купувача: http://www.isperih.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
НЕ
Извършване на одит по проект „Интегриран проект за водния цикъл на гр. Исперих“ по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни води в агломерация с над 10 000 екв. ж.“ на Оперативна програма „Околна Среда 2007 – 2013 г.“.
Обектът на тази обществена поръчка е предоставянето на услуга, изразяващи се в извършване на одит по проект „Интегриран проект за водния цикъл на град Исперих“. Одитът включва извършване на следните проверки: 1. Дали дейностите по проекта са осъществени в съответствие с принципите за добро финансово управление: одиторът следва да провери дали средствата са изразходени икономично, ефективно и ефикасно; 2. Дали проектът е реализиран с необходимите ресурси: одиторът следва да се увери, че при изпълнение на дейностите по проекта Възложителят е разполагал с административните, финансовите, техническите и физическите ресурси, необходими за изпълнението на проекта; 3. Дали изборът на изпълнител по договорите, чрез които се изпълнява проекта е проведен в съответствие с националното законодателство: одиторът следва да се увери, че Възложителят е избрал изпълнителите на отделните дейности в съответствие с изискванията на законодателството в областта на обществените поръчки; 4. Дали всички декларирани разходи са действително изпълнени и допустими, в съответствие с изискванията на европейското и националното законодателство относно допустимост на разходите по програми, съфинансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз, между които Постановление № 62 на МС от 21.3.2007 г за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативните програми, съфинансирани от Структурните фондове и Кохезионния фонд на Европейския съюз, за финансовата рамка 2007 - 2013 г.и Постановление № 249 на МС от 17.10.2007 г. за приемане на детайлни правила за допустимост на разходите по Оперативна програма "Околна среда" 2007-2013 г., съфинансирана от Кохезионния фонд и Европейския фонд за регионално развитие на Европейския съюз; 5. Дали първичните счетоводни документи и документите с еквивалентна доказателствена стойност са налични и валидни: одиторът следва да се увери, че всички документи, на база на които са извършени разходи, са налични в оригинал, съдържат всички необходими реквизити и действително се отнасят за разхода, който следва да оправдават; 6. Дали напредъкът по проекта, в т.ч. финансов и физически, е проверен от Възложителя, включително чрез проверка на реалното изпълнение на мястото на проекта (когато е необходимо): одиторът следва да се увери, че Възложителят действително проследява напредъка на проекта, в това число и съответствието между документите и действителното изпълнение на дейностите, както и че документира надлежно въпросните проверки; 7. Дали са спазени изискванията по отношение на поддържането на адекватна одитна пътека: одиторът следва да направи проверка дали Възложителят разполага с необходимите системи и организация за поддържане на адекватна одиторска следа; 8. Дали всички дейности по проекта са надлежно документирани като всички документи за разходите се съхраняват и са на разположение на националните и европейските контролни органи при поискване; 9. Проверка на докладваните нередности; 10. Дали слабостите, констатирани при извършени одити, са адресирани по подходящ начин; 11. Дали исканията за средства, подадени от Възложителя, са точни, пълни и са във формат, изискван от Управляващия орган; 12. Дали неправомерно изплатените суми са възстановени по надлежния ред; 13. Проверка на счетоводните системи и осчетоводяванията; 14. Проверка за двойно финансиране; 15. Проверка на мерките за информация и публичност.
79212000
Описание:
Открита
НЕ
ДА
27.07.2012 г.
3
"Одит консулт МД" ЕООД, ж.к. "Гео Милев" , ул. "Чар" № 2,, Република България 1301, София, Тел.: 02 4010438, Факс: 02 9859669
НЕ
ДА
„Интегриран проект за водния цикъл на гр. Исперих“ по процедура BG161PO005/10/1.11/02/16 „Подобряване и развитие на инфраструктурата за питейни води в агломерация с над 10 000 екв. ж.“ на Оперативна програма „Околна Среда 2007 – 2013 г.“.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
01.08.2013 г.