Версия за печат

00479-2013-0017

BG-Балчик: 13 - Рекламни услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Балчик, пл. "21 ви септември" №6, За: Димитрин Димитров, Р България 9600, Балчик, Тел.: 0579 72070, E-mail: dimitrov@balchik.bg, Факс: 0579 74117

Място/места за контакт: Дирекция ТЕМСЕ

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.

Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Публичност по проект „Черноморски велосипед – Диверсифициране на туристическите услуги в трансграничния регион Констанца – Балчик чрез велосипеди – BSB“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 13
Място на изпълнение: територията на община Балчик
Код NUTS: BG332
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Обществената поръчка, изпълнима при условията, описани в настоящите Указания и документацията за участие в процедурата е с предмет: Публичност по проект „Черноморски велосипед – Диверсифициране на туристическите услуги в трансграничния регион Констанца – Балчик чрез велосипеди – BSB“. Предвиждат се изработка на табели, провеждане на събития, изработката и излъчване на видеоклип, изработка на брошури.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79341000

Описание:

Рекламни услуги

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Провеждане н а

Прогнозна стойност без ДДС
15600 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

26.10.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранцията за участие е в размер на 150,00 лв. (сто и петдесет лв.) Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът избира сам формата на гаранцията за участие. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: УникредитБулбанк АД Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR 9660 3324 0052 12 Ако участникът представя Банкова гаранция, то същата трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Балчик или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 120 календарни дни след датата, определена в Обявлението за обществена поръчка като краен срок за подаване на офертите. Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 3% (три процента) от стойността на сключения договор без ДДС. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Участникът, определен за Изпълнител представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на Възложителя: Банка: УникредитБулбанк АД Банков код (BIC): UNCRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR 9660 3324 0052 12 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на Възложителя и че е със срок на валидност най – малко 30 дни след изтичане на срока за изпълнение на договора. При представяне на гаранцията, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става по условията и реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Плащането ще се извършва поетапно, след цялостното извършване на съответният вид дейност, подписване на двустранно приемопредавателен протокол и издаване от страна на Изпълнителя надлежно оформена фактура в 30 дневен срок.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице, в случай, че избраният за Изпълнител участник е обединение от физически и/или юридически лица. В случай, че участникът участва като обединение, което не е регистрирано, като самостоятелно юридическо лице, тогава участниците в Обединението сключват споразумение. Споразумението за създаване на обединение за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представено в оригинал или в нотариално заверено копие, като в текста му задължително да се съдържа посочване на Възложителя и процедурата, за която се обединяват партньорите в него. Споразумението трябва да съдържа клаузи, които гарантират, че: 1. всички членове на обединението са отговорни солидарно - заедно и поотделно, за изпълнението на договора; 2. е определен водещ член на обединението, който е упълномощен да задължава, да получава указания за и от името на всеки член на обединението; 3. изпълнението на договора, включително плащанията, са отговорност на водещия член на обединението; 4. всички членове на обединението са задължени да останат в него за целия период на изпълнение на договора; 5. разпределение на дейностите, предмет на възлаганата обществена поръчка, между участниците в обединението и ресурсите, с които ще участва всеки един от участниците в обединението/консорциума; 6. участниците в обединението трябва задължително да определят едно лице, което да представлява обединението за целите на поръчката. Не се допускат промени в състава на обединението след подаването на офертата. В случай, че обединението не е създадено специално за участие в настоящата обществена поръчка, следва да бъде представен и анекс към първоначално сключения договор/споразумение, който анекс да съдържа горепосочените условия. Анексът следва да бъде представен в оригинал или в нотариално заверено копие. Когато не е приложено споразумение за създаването на обединение или в приложеното споразумение липсват клаузи, гарантиращи изпълнението на горепосочените условия или състава на обединението се е променил след подаването на офертата и участникът не отстрани тези пропуски при спазване на условията, разписани в чл. 68, ал.8 и ал.9 от ЗОП – участникът може да бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице: 1. документите по чл. 56, ал. 1, т. 1 и 6 от ЗОП се представят за всяко физическо или юридическо лице, включено в обединението; 2. документите по чл. 56, ал. 1, т. 4 и т. 5 от ЗОП се представят само за участниците, чрез които обединението доказва съответствието си с критериите за подбор по чл. 25, ал. 2, т. 6 от ЗОП; 3. декларация по чл. 56, ал. 1, т. 11 от зок се представят само за участниците в обединението, които ще изпълняват дейности, свързани с предоставянето на услуги.

ІІІ.1.4) Други особени условия

Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите по чл. 56, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 11 от ЗОП се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно вида и дела на тяхното участие.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват, като подават оферти, всички български или чуждестранни физически и/или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на изискванията, посочени в Закона за обществените поръчки и обявените изисквания от Възложителя в настоящите указания и документацията за участие. Не може да участва във възлагането на обществената поръчка лице, съответно Възложителят ще отстрани от участие в процедурата всеки участник, при който са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "б", т. 2 и 3 и ал. 5 от ЗОП, както и някое от следните обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП: 1. е в открито производство по несъстоятелност, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобна процедура съгласно националните закони и подзаконови актове, включително когато неговата дейност е под разпореждане на съда, или кандидатът или участникът е преустановил дейността си; 2. е виновен за неизпълнение на задължения по договор за обществена поръчка, доказано от възложителя с влязло в сила съдебно решение; 3. има задължения по смисъла на чл. 162, ал. 2, т. 1 от Данъчно-осигурителния процесуален кодекс към държавата и към община, установени с влязъл в сила акт на компетентен орган, освен ако е допуснато разсрочване или отсрочване на задълженията, или има задължения за данъци или вноски за социалното осигуряване съгласно законодателството на държавата, в която кандидатът или участникът е установен; 4. има наложено административно наказание за наемане на работа на незаконно пребиваващи чужденци през последните до 5 години; 5. е осъден с влязла в сила присъда за престъпление по чл. 313 от Наказателния кодекс във връзка с провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участника: 1. който не е представил някой от необходимите документи по чл. 56 от ЗОП; 2. за когото са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, б. "а" до "д", т. 2 и т. 3 и ал. 5 и описаните в настоящия раздел обстоятелства по чл. 47, ал. 2 от ЗОП; 3. е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия и изисквания на Възложителя; 4. е представил оферта, която не отговаря на изискванията на чл.57, ал.2 от ЗОП; 5. за когото по реда на чл. 68, ал. 11 от ЗОП е установено, че е представил невярна информация за доказване на съответствието му с обявените от възложителя критерии за подбор. Офертите, систематизирани съобразно посочените по-долу изисквания, се запечатват в три непрозрачни плика, както следва: Плик №1 който съдържа: 1.1. Списък на документите, съдържащи се в офертата, подписан и подпечатан от участника,1.2. Регистрационни документи на участника,1.3. Оферта по образец,1.4. Доказателства на икономическото и финансовото състояние на участниците; 1.5. Доказателства на техническите възможности и квалификацията на участниците 1.6. Декларация за приемане на условията в проекта на договор /Образец №4/.1.7. Декларация за липса на обстоятелствата по 47, ал. 1, т. 1 от ЗОП/Образец №5/.1.8. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 2 и 3 от ЗОП/Образец №5а/. 1.9. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 1 от ЗОП /Образец №6/. 1.10. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 5, т. 2 от ЗОП/Образец №6а/. 1.11. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 5 от ЗОП/Образец №7/ 1.12. Декларация за липса на обстоятелствата по чл. 47, ал. 2, т. 1, 3 и 4 от ЗОП/Образец №7а/1.13. Декларация за участие на подизпълнителите, ако участникът предвижда такива, както и вида на работите, които ще извършват и дела на тяхното участие/Образец №8/.1.14. Декларация за съгласие на подизпълнител /Образец №8а/. 1.15. Декларация по чл.56, ал.1, т.11 от Закона за обществените поръчки/ Образец №14,продължава в раздел VI.3.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на: 1.1 Декларация, съдържаща информация за общия оборот за последните три финансово приключили години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, и 1.2. Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансово приключени години (2010, 2011 и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три финансово приключени години (към датата на откриване на обществента поръчка) и не може да представи информация за общия оборот за посочените три финансово приключили години, същият посочва това обстоятелство в офертата и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността, като в този случай следва да е изпълнил изискването за общ оборот от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си; 2. Съответствието с поставеното изискване се доказва с представянето на: 2.1. Декларация съдържаща информация за оборота от услуги, сходни с предмета на обособената позиция, за която участникът представя оферта, реализиран през последните три финансово приключили години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, и 2.2. Отчет за приходите и разходите за последните 3 (три) финансово приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.) в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен или декларация (в свободен текст), че същите са обявени в Търговския регистър при Агенция по вписванията за ЮЛ и ЕТ. В случай, че участникът е учреден или е започнал дейност през последните три финансово приключили години (към датата на откриване на обществента поръчка) и не може да представи информация за оборота, сходен с предмета на поръчката, същият посочва това обстоятелство в офертата си и представя исканите документи от датата на учредяване, респективно на започване на дейността си, като в този случай следва да е изпълнил изискването за оборот, сходен с предмета на поръчката от датата на учредяването си, респективно на започване на дейността си. Забележка: Когато по обективни причини участникът не може да представи исканите от възложителя документи, той може да докаже икономическото и финансовото си съъстояние с всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи, се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП. Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, описаните в настоящия раздел документи се представят само от участника в обединението, чрез когото обединението доказва съответствието си с критериите за подбор, съгласно чл. 56, ал. 3, т. 2 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, описаните в настоящия раздел документи, се представят за всички подизпълнители, съгласно чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
Минимални изисквания: 1. Реализиран общ оборот за последните три финансово приключени години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си в размер на не по-малко от 45 000,00 лв. (четридесет и пет хиляди лв.) без вкл. ДДС 2. Реализиран оборот от предоставянето на услуги, сходни с предмета на настоящата поръчка общо за предходните 3 (три) финансово приключили години (2010 г., 2011 г. и 2012 г.), в зависимост от датата, на която е учреден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от15 000,00 ( петнадесет хиляди лв.) без вкл. ДДС (1)Под оборот, „сходен с предмета на поръчкта следва да се разбира услуги по изработване на печатни/презентационни материали и/или организиране и провеждане на събития, кампании или обществени мероприятия и/или изработка/заснемане на видеоклип; Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за икономическо и финансово състояние се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Съответствието с поставеното минимално изискване се доказва с представянето на декларация, съдържаща списък с изпълнени договори за предоставяне на услуги по изработване на информационни и/или рекламни материали и/или мероприятия и/или видеоклипове. Към всеки посочен в списъка договор трябва да има приложена референция/препоръка за добро изпълнение.
Минимални изисквания: 1. Участникът следва през последните 3 (три) години, считано от датата, определена като краен срок за представяне на офертите, да е изпълнил успешно най-малко два договора за предоставяне на услуги за изработване на информационни и/или рекламни материали и/или мероприятия и/или изработване на видеоклипове Забележка: При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискванията за технически възможност се прилагат към обединението участник, а не към всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение, съгласно чл. 25, ал. 8 от ЗОП. При посочване на участие с ползване на подизпълнители, изискването за икономическо и финансово състояние се отнася за подизпълнителите, съобразно вида и дела на тяхното участие, в съответствие с нормата на чл. 56, ал. 2 от ЗОП.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
21.08.2013 г.  Час: 16:00
Платими документи

ДА

Цена: 12 BGN
Условия и начин на плащане

Заинтересуваните лица могат да закупят документацията за участие в деловодството на Община Балчик, адрес: гр. Балчик - 9600, пл. 21 “Септември” № 6, всеки работен ден от 08:00 до 12:00 часа и от 13:00 часа до 16:00 часа, срещу заплащане в касата на Общината на цена в размер на 12 лв. (дванадесет лева) за всеки отделен комплект или срещу представяне на платежен документ за внесената сума по сметка Банка: УникредитБулбанк АД, Банков код (BIC): UNCRBGSF, Банкова сметка (IBAN): BG38 UNCR 9660 8497 5033 15, код 44 700, най-късно до часа и датата, посочени в Обявлението за обществената поръчка.

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
28.08.2013 г.  Час: 16:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

90

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 29.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

В сградата на община Балчик - гр. Балчик - 9600, пл. "21-ви септември" № 6

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни надлежно упълномощени представители, чиито оферти са приети и регистрирани, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Проект "Черноморски велосипед – Диверсифициране на туристическите услуги в трансграничния регион Констанца – Балчик чрез велосипеди – BSB“ финансиран по програма за трансгранично сътрудничество "Румъния - България" 2007-2013

VI.3) Допълнителна информация

I. Продължение от раздел III.2.1 1.16. Оригинален документ за гаранция за участие в процедурата; 1.17. Декларация, че участникът се е запознал с условията за участие в процедурата /Образец № 3/.1.18. Административни сведения за участника - точен адрес, лице и телефон /факс/ за контакти и банкови реквизити /Образец № 2/.1.19. Заверено от участника копие от документ (фактура) за закупена документация за участие. Плик № 2 който съдържа: 1. Проект на договор (непопълнен) – подписан и подпечатан на всяка страница, приложен към плик № 2 /предложение за изпълнение на поръчката/ Образец № 13/. 2. Техническо предложение – Образец № 11 поставен в Плик№2. Плик № 3 който съдържа: 1. образец на “Предлагана цена” - Образец №12

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 от ЗОП

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

31.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ