Версия за печат

00530-2013-0004

BG-София: 07 - Компютърни и свързаните с тях услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ВЪЗЛОЖЕНА ПОРЪЧКА
Директива 2004/18/ЕО

Услуги

РАЗДЕЛ I: ВЪЗЛАГАЩ ОРГАН

I.1) Наименование, адреси и място/места за контакт
Национален идентификационен No (ЕИК): 131063188

Национална агенция за приходите, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, За: Атанас Янев, директор на дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процеси", Република България 1000, София, Тел.: 02 98593014, E-mail: a.ianev@nra.bg

Място/места за контакт: ЦУ на НАП, дирекция "Информационни системи и моделиране на бизнес процеси"

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган: http://www.nap.bg/.

Адрес на профила на купувача: http://www.nap.bg/page?id=302.

I.2) Вид на възлагащия орган

Министерство или всякакъв друг държавен или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.3) Основна дейност

Обществени услуги
Икономическа и финансова дейност

I.4) Възлагане на поръчка от името на други възлагащи органи

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ПОРЪЧКАТА

II.1) Описание
II.1.1) Заглавие на поръчката, предоставено от възлагащия орган

Консултантска дейност в областта на изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление

II.1.2) Вид на поръчката и място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите
Услуги
Категория услуги: 7 (07 - Компютърни и свързаните с тях услуги)
Основна площадка или място на изпълнение на строителството, място на доставката или място на предоставяне на услугите:
гр.София, бул. "Княз Ал. Дондуков" № 52, ЦУ на НАП
Код NUTS: BG411
II.1.3) Информация относно рамковото споразумение
ІІ.1.4) Кратко описание на поръчката или покупката/ите

Предметът на поръчката е консултантска дейност в областта на изграждане на достъпна за гражданите и бизнеса интегрирана информационна система на НАП в съответствие с принципите на електронното управление и включва следните дейности: Дейност 1: ”Анализ на състоянието на информационните системи на НАП и електронните административни услуги, предоставяни от Агенцията, за съответствие с принципите за интегрираност и оперативна съвместимост” включваща: поддейност 1: „Идентифициране на изискванията на нормативната уредба и други стратегически документи в областта на оперативната съвместимост и за административното обслужване”; поддейност 2: „Идентифициране и анализ на съществуващите и планираните информационни системи и електронни услуги в НАП, както и на тези в процес на реализация, попадащи в обхвата на изискванията за оперативна съвместимост”; поддейност 3: „Изготвяне на цялостен подход за прилагане на принципите на оперативната съвместимост в НАП”; поддейност 4: „Изготвяне на Концепция и подход за развитие на приложната, технологичната и хардуерна платформа в НАП”; поддейност 5: „Актуализиране и развитие на ИТ Стратегията на НАП”; поддейност 6: „Съпътстващо обучение на служителите в НАП на изискванията и принципите за оперативна съвместимост и добри практики”; Дейност 2: „Подготовка за привеждане на наличните електронните услуги и информационни системи на НАП, съобразно принципите за интегрираност и оперативна съвместимост”, включваща: поддейност 1: „Изготвяне на препоръки за оптимизиране на използваните технологични формати и ред за предоста-вяне на електронните услуги на НАП, с оглед посрещане на изискванията за оперативна съвместимост и за подобряване на обслужването на клиентите на Агенцията”; поддейност 2 „Изготвяне на задание(я) за усъвършенстване на електронните услуги на НАП с оглед посрещане на изискванията за оперативна съвместимост”; поддейност 3 „Изготвяне на типово задание за усъвършенстване на информационните системи в НАП, попадащи в обхвата на оперативната съвместимост за посрещане на изискванията за оперативна съвместимост”; поддейност 4 „Сертифициране на заданията за усъвършенстване на електронните услуги и информационните системи на НАП за оперативна съвместимост, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта”; поддейност 5 „Идентифициране на регистрите, електронните услуги и информационни обекти, част от електронните услуги на НАП, които следва да бъдат регистрирани в регистрите във връзка с изискванията за ЗЕУ”; поддейност 6 „Подготовка на необходимата документация и попълване на формулярите за регистриране на електронните услуги, информационните обекти, част от електронните услуги, включително други услуги, подлежащи на регистрация в НАП”

ІІ.1.5) Общ терминологичен речник (CPV)

72246000, 72223000, 72222000, 80570000

Описание:

Консултантски услуги по компютърни системи
Услуги по анализ на изискванията на информационните технологии
Услуги по стратегически анализ и планиране на компютърни системи и информационни технологии
Услуги по обучение за повишаване квалификацията на персонала

II.2) Обща крайна стойност на поръчката/ите
ІІ.2.1) Обща крайна стойност на поръчката/ите
Стойност
411750 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV: ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за възлагане
ІV.2.1) Критерии за възлагане
Най-ниска цена
ІV.2.2) Информация относно електронен търг
Използван е електронен търг

НЕ

ІV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации относно същата поръчка

ДА

Обявление за предварителна информация
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2012/S 37 - 059952 от 23.03.2012 г. 
Обявление за поръчка
Номер на обявлението в ОВ на ЕС 2013/S 020 - 031080 от 29.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: ВЪЗЛАГАНЕ НА ПОРЪЧКАТА


Поръчка №: 78 / Обособена позиция №: / Заглавие на обособената позиция:
V.1) Дата на решението за възлагане на поръчката

20.06.2013 г. 

ІV.2) Информация относно офертите
Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адреси на икономическия оператор, в чиято полза е взето решението за възлагане на поръчката

"Сирма солюшънс" АД, ЕИК 040529004, бул. "Цариградско шосе" № 135, Република България 1784, София, Тел.: 02 9768310, E-mail: info@sirma.bg, Факс: 02 9743988

Интернет адрес/и:

URL: http://www.sirma.bg.

V.4) Информация относно стойността на поръчката
Първоначална обща прогнозна стойност на поръчката
Стойност: 455666.67 BGN без ДДС
Обща крайна стойност на поръчката
Стойност: 411750 BGN без ДДС
Брой месеци: 11
V.5) Информация относно възлагането на подизпълнители
Има възможност поръчката да бъде възложена на подизпълнител/и

ДА

Дял: 30%
Кратко описание на стойността/дела от поръчката, които ще бъдат възложени на подизпълнител/и:

При изпълнение на поръчката ще участват общо 2 подизпълнители: 1. "Ай Ти Управление и Анализ" ООД, ЕИК 201795062 - дружеството ще извърши следните поддейности от дейност 1: 1.1. Поддейност 1.1.: Идентифициране на изискванията на нормативната уредба и други стратегически документи в областта на оперативната съвместимост и за административното обслужване; 1.2. Поддейност 1.2.: Идентифициране и анализ на съществуващите и планираните информационни системи и електронни услуги в НАП, както и на тези в процес на реализация, попадащи в обхвата на изискванията за оперативна съвместимост; 1.3. Поддейност1.4.: Изготвяне на Концепция и подход за развитие на приложната, технологичната и хардуерна платформа в НАП. 2. "ПМБА" ЕООД, ЕИК 175263977 - дружеството ще извърши Бизнес анализ в следните поддейности на дейност2: 2.1. Поддейност 2.3.: Изготвяне на типово задание за усъвършенстване на информационните системи на НАП, попадащи в обхвата на оперативната съвместимост за посрещане на изискванията за оперативна съвместимост; 2.2. Поддейност 2.4.: Сертифициране на заданията за усъвършенстване на електронните услуги и информационните системи на НАП за оперативна съвместимост, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта; 2.3. Поддейност 2.5.: Идентифициране на регистрите, електронните услуги и информационни обекти, част от електронните услуги на НАП, които следва да бъдат регистрирани в регистрите във връзка с изискванията на ЗЕУ; 2.4. Поддейност 2.6.: Подготовка на необходимата документация и попълване на формулярите за регистриране на електронните услуги, информационните обекти, част от електронните услуги, включително други услуги, подлежащи на регистрация в НАП.


РАЗДЕЛ VI: ДОПЪЛНИТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Информация относно средства от Европейския съюз
Поръчката е във връзка с проект и/или програма, финансиран/а със средства от Европейския съюз

ДА

Проектът се осъществява в изпълнение на Договор № A11-31-9/16.02.2012 г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Софийски градски съд, бул. Витоша № 2, Република България 1000, София, Тел.: 02 921988

Интернет адрес/и:

URL: http://www.scc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2013 г.