Версия за печат

00842-2013-0007

BG-Златица: Изграждане

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Строителство

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Златица, пл. "Македония" № 1, За: Антоанета Герджикова, Република България 2080, Златица, Тел.: 0728 60201, E-mail: a.gerdjikova@zlatitsa.bg, Факс: 0728 60202

Място/места за контакт: гр. Златица, пл. "Македония" № 1

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.zlatitsa.bg.

Адрес на профила на купувача: www.zlatitsa.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

"Реконструкция на водопроводна мрежа с. Карлиево, с. Църквище и с. Петрич, община Златица" по Договор за отпускане на финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” № 23/321/01301/ 27.11.2012

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Строителство
Изграждане 
Място на изпълнение: с. Карлиево, с. Църквище и с. Петрич, община Златица, област Софийска
Код NUTS: BG412
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Осигуряване на ефикасно и ефективно водоснабдяване на застроените територии чрез подмяна на съществуващата водопроводна мрежа и доизграждане на нови за местата, които не са водоснабдени посредством водопроводна мрежа. Средствата са осигурени по “Програма за развитие на селските райони” (ПРСР) за период 2007-2013, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския земедески фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР) и от държавния бюджет на Република България. Схема за безвъзмездна финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” Договор №23/321/01301/ 27.11.2012

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

45332200

Описание:

Строителни и монтажни работи на водоснабдителни инсталации

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

НЕ

ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Обект: с. Църквище: СМР:Ряз.на асф.наст.–m 11981.16;Разкъртв.на асф. наст.-m2 6548.50; Натов.и изв.на стр. отп.- m3 589.36;Изкоп,механизиран с дълб. 0-2 метра в скални почви– m3 10830.72;Изкоп,ръчен с дълб.0-2 метра в скални почви-m3 4641.74;Разриване на депо на почви и стр.отп.- m3 16061.82;Дост. и пол. на пясък или скален м-л с едрина на зърната до 6,3мм за подложка- m3 734.48;Дост. и пол.на пясък или скален м-л с едрина на зърната до 6,3мм за засипка - m3 2415.38;Нат. от депо, трансп. и обр. засипка от изкопани почви- m3 10257.04;Дост.на трошен камък и пол. за пътна основа- m3 2619.40;Упл.на пясък, стр. почви и трошен камък-m3 16061.82;Пол.на ББ-t 785.82;Пол. на ПАБ -t 628.66;Заливане на фуги–m 11981.16;Плътно укр.и разкрепв.на изкоп до 2м - m2 20035.21; МОНТ. РАБОТИ ПО ТРАСЕ:Дост.и пол.на тр.PE100 DN90 PN10 m 5323.52;Дост. и пол.на тр.PE100 DN50 PN10–m 629.56;Дост.и пол.на сигн.лента– m 5953.08;Дост. и пол.на детект. лента за трасе с 2 медни проводника или детект.кабел–m 5953.08;Изпитв. тръбопр. на плът.и дезинф.–m 5953.08;Премин. през река-бр.5;Изгр. на откл. и надз. ПХ DN70/80 комплект - бр. 19;Дост. и монт. на СК, DN80 - бр.24;III. СВО:Чугун.Водовз. скоба 110/1"-бр. 147;Изгр.на СВО DN25, L=7m–m 1029;Дост.и монтаж на ТСК-бр. 148; "Обект с.Карлиево”: СМР:Ряз.на асф. наст.–m 8895.92;Разкъртв.на асф. наст.-m2 4863.72;Натов.на изв. на стр.отп.-m3 447.58;Изкоп, механизиран с дълб.0-2 метра в скални почви-m3 8312.10;Изкоп, ръчен с дълбочина 0-2 метра в скални почви - m3 3562.32;Разриване на депо на почви и стр.отп.-m3 12322.01;Дост.и пол. на пясък или скален м-л с едрина на зърната до 6,3мм за подложка-m3 553.38;Дост. и пол. на пясък или скален м-л с едрина на зърната до 6,3мм за засипка - m3 1816.90;Нат. от депо, трансп. и обр. засипка от изкопани почви - m3 7706.04;Дост. на трошен камък и пол. за пътна основа - m3 1945.49;Уплътн. на пясък, стр.почви и трошен камък - m3 12322.01;Пол.на ББ-t 583.65;Пол. на ПАБ-t 466.92;Заливане на фуги-m 8895.92;Плътно укрп.и разкрепване на изкоп до 2м - m2 15033.30;МОНТ. РАБОТИ ПО ТРАСЕ:Дост.и пол. на тр.PE100 DN110 PN10 - m 338.22;Дост.и пол. на тр.PE100 DN90 PN10 m 3834.32;Дост. и по. на тр. PE100 DN63 PN10–m 384.34;Дост.и пол.на сигнална лента-m 4556.88;Дост.и пол. на детект.лента за трасе с 2 медни проводника или детект.кабел–m 4556.88; Изпитв. тръбопр. на плът. и дезинф.–m 4556.88;Премин. през река-бр.5;Изгр. на шахта с въздушник 63 - бр. 2;Изгр.на откл. и надземен ПХ DN70/80 комплект-бр. 15;Дост.и монтаж на СК, DN100 - бр. 1;Дост.и монтаж на СК, DN80 - бр. 17;СВО: Чугун. водовземна скоба 110/1"-бр. 146;Изгр. на СВО DN25, L=7m - m 1022;Дост.и монтаж на ТСК - бр. 148; "Обект:с. Петрич”: I. СМР: Рязане на асф. наст.–m 14626.34;Разкъртване на асф.наст.-m2 7999.72; Натоварв.на изв. на стр. отпадъци - m3 719.97;Изкоп, механизиран с дълб.0-2 метра в скални почви- m3 14939.47;Изкоп,ръчен с дълб.0-2 метра в скални почви–m3 5652.63;Разриване на депо на почви и стр.отп.–m3 19562.07;Дост.и пол. на пясък или скален м-л с едрина на зърната до 6,3мм за подложка-m3 910.93;Дост.и пол.на пясък или скален м-л с едрина на зърната до 6,3 мм за засипка-m3 2986.70;Нат.от депо, трансп.и обр.засипка от изкопани почви - m3 12419.38;Дост.на трошен камък и пол.за пътна основа-m3 3199.89;Упл. на пясък, стр. почви и трошен камък-m3 19562.07;Пол. на ББ–t 959.97;Пол.на ПАБ-t 767.97;Заливане на фуги–m 14626.34;Плътно укрпв.и разкрепв.на изкоп до 2м-m2 24726.40;МОНТ. РАБОТИ ПО ТРАСЕ: Дост.и пол.на тр.PE100 DN90 PN10 m 7287.82;Дост. и пол. на сигн.лента m 7287.82;Дост.и пол.на детект.лента за трасе с 2 медни провод.или детект. кабел–m 7287.82;Изпитване тръбопр.на плът.и дезинф.–m 7287.82;Премин.през река-бр. 5; Изгр.на шахта с редуцир.винтил 90 - бр. 1;Изгр. на шахта с въздушник -бр.1;Изгр.на откл.и надз. ПХ DN70/80 компл.-бр.24;Дост.и монт.на СК, DN80 - бр. 35;СВО:Чугун. Водовз.скоба 110/1"-бр. 250;Изгр.на СВО DN25,L=7m–m 1750;Дост.и монт.на ТСК-бр. 250.ЛЕГЕНДА: ББ-битумизирана баластра; ПАБ–плътен асфалтобетон

Прогнозна стойност без ДДС
3694846 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Продължителност в дни

330


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Всеки участник е длъжен да представи гаранция за участие в процедурата, а определеният изпълнител представя гаранция за изпълнение при подписването на договора. 1.1. Гаранцията за участие в процедурата се определя от Възложителя в твърда сума и възлиза на 30 000 лв. /тридесет хиляди лева/. 1.2. Гаранция за участие се превежда от участника по банкова сметка на Община Златица – IBAN: BG43UNCR75273359158939; BIC: UNCRBGSF; Банка УниКредит Булбанк или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност до минимум 180 дни след крайната дата за подаване на офертите. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Златица или упълномощено от него длъжностно лице. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал при подаването на офертата за участие в настоящата процедура. 1.3. Гаранцията за участие в процедурата се задържа по реда на чл. 61 от ЗОП и се освобождава, съгласно изискванията на чл. 62 от ЗОП. 2.1. Гаранция за изпълнение на договора е в размер на 3 % от стойността на договора. 2.2. Гаранция за изпълнение на договора се превежда в парична сума от участника по банкова сметка на Община Златица – IBAN: BG43UNCR75273359158939; BIC: UNCRBGSF; Банка УниКредит Булбанк или се представя безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена от банка в полза на Възложителя със срок на валидност до минимум 60 дни след крайната дата за изпълнение на договора. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на Възложителя, подписано от Кмета на Община Златица или упълномощено от него длъжностно лице. 2.3. Банковата гаранция или съответния платежен документ, доказващ внасянето на гаранцията, се представят в оригинал към момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. 2.4. При внасяне на гаранция, в платежното нареждане изрично се посочва процедурата, за която се внася. 2.5. Гаранцията за изпълнение се задържа и/или усвоява в случаите, предвидени в договора за възлагане на обществената поръчка. 2.6. Възложителят освобождава гаранциите по настоящия раздел, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.Гаранцията за добро изпълнение се освобождава в седемдневен срок от подписване на Акт образец № 16 за установяване на годноста за ползване на строежа, без забележки и покрива всички щети по време на строителството, настъпили във връзка с него и причинени виновно от Изпълнителя, както и поправяне на некачествено изпълнени работи, които не са отстранени своевременно от Изпълнителя. В случай на удължаване срока за изпълнение на договора, Изпълнителят се задължава съответно да удължи срока на валидност на гаранцията. 2.7. Банковите разходи по откриването на гаранциите са за сметка на участниците. Те трябва да предвидят и заплатят своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

1. Финансирането на обекта на обществената поръчка ще се осигури във основа на Договори за безвъзмездна финансова помощ (ДБФП) по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони 2007 – 2013 г. Участник, който не се е съобразил с общия бюджет на поръчката, като е предложил по-висока цена от прогнозната стойност на поръчката, а именно 3 694 846.00 лв. без ДДС, ще бъде остранен от участие в процедурата. 2. Възложителят предвижда плащанията да се извършват по следния начин: 2.1. Плащането се извършва на части, както следва: 2.1.1. АВАНСОВО ПЛАЩАНЕ в размер на 40 % (четиридесет процента) от стойността на договора, платими в 3-дневен срок от изготвянето на строителна линия и ниво с Протоколи Образец № 2, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. Авансовата сума се приспада пропорционално при всеки акт за действително извършени работи. 2.1.2. МЕЖДИННИ ПЛАЩАНИЯ с общ размер до 10 % се извършват в 14-дневен срок от приемане на работата и издаване на данъчна фактура, на база реално изпълнени СМР, установени с констативен протокол за установяване на действително извършени работи по образец (на Възложителя) респ. съответния Акт образец 19, съгласно Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 2.1.3. ОКОНЧАТЕЛНО ПЛАЩАНЕ в размер на 50 % се извършва в срок до 30 дни след подписване на Акт образец № 15 и издаване на данъчна фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на окончателното плащане се изчислява като от цената на договора се приспаднат авансовото и междинните плащания. 2.2. Сборът от стойностите на авансовото плащане по т. 2.1.1., междинните плащания по т. 2.1.2. и окончателното плащане по т. 2.1.3. не може да надхвърля общата стойност на договора. 2.3. Спецификите в начина и условията за плащане се определят от договора за отпускане на финансова помощ по Мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от Програмата за развитие на селските райони (ПРСР) за периода 2007-2013 г., подкрепена от ЕЗФРСР, Наредба № 25 от 29 юли 2008 г. за условията и реда за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони " от ПРСР за периода 2007-2013 г. и са посочени в проектодоговора - част от документацията за участие в настоящата процедура. Строително-монтажните работи следва да се изпълняват съгласно условията на договора, проект на който представлява неразделна част от настоящата документация. Възложителят отказва плащане на некачествено извършени СМР или други дейности по договора. Възложителят може да приспадне всички неустойки по договора при междинните и при окончателното плащане едностранно и без съгласието на Изпълнителя.

ІІІ.1.3) Изискване за създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител, е обединение на физически и/или юридически лица

Възложителят не поставя и няма изискване за създаване на юридическо лице. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, към офертата се представя и оригинал или нотариално заверено копие на документа, с който е създадено обединението.

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: В процедурата за възлагане на обществената поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица, включително техни обединения, които отговарят на условията, посочени в Закона за обществените поръчки (ЗОП) и документацията за участие. По отношение на участника трябва да не са налице обстоятелствата по чл. 47, ал. 1, т. 1, букви „а”, „б”, „в”, „г” и „д”, т. 2, т. 3, ал. 2, т. 1, т.2, т. 2а предл. първо, т. 3, т. 4 и т. 5 и ал. 5 от ЗОП и не е лишен от правото да упражнява строителна професия или дейност, съгласно законодателството на държавата, в която е извършено нарушението. По отношение на участника трябва да не са налице обстоятелствата по чл. 106, ал. 1, чл. 107, ал. 1 и чл. 109, ал. 2, буква "а" от Регламент (ЕО, Евратом) № 966/2012 на Европейския парламент и на Съвета на ЕС, относно финансовите правила, приложими за общия бюджет на Съюза и за отмяна на Регламент (ЕО, Евратом) № 1605/2002 на Съвета. Участникът ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка, ако са налице някое от горните обстоятелства. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите за изпълнение на строежи ІV група, І категория, съгласно ЗКС и ПРВВЦПРС, за което представя съответно удостоверение от КСБ. Съгласно чл.3, ал.2 от ЗКС вписването в съответния регистър на държава-членка на Европейския съюз, или на друга държава-страна по Споразумението на Европейското икономическо пространство, има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издадено. Участник от чужда държава представя документ – декларация или удостоверние за регистрацията в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, като декларацията или удостоверението следва да са издадени от компетентните орган на съответната държава съгласно националния му закон. Когато участникът е обединение, с регистрацията за тази група и категория строежи трябва да разполагат онези съдружници, които съгласно разпределението на дейностите в договора за обединение ще изпълняват дейности в строителството. Съгласно изискванията на ЗОП и обявените от възложителя условия, офертите на участниците задължително съдържат три отделни запечатани, непрозрачни и надписани плика, както следва: ПЛИК № 1 - „Документи за подбор”, в който се поставят документите, изисквани от възложителя съгласно чл. 56, ал. 1, т. 1 - 6, 8, 11 – 14 на ЗОП, отнасящи се до критериите за подбор на участниците, подробно описани в документацията по настоящата обществена поръчка, ПЛИК № 2 – „Предложение за изпълнение на поръчката” в който се поставят документите по чл. 56, ал. 1, т. 7 и т. 9, свързани с изпълнението на поръчката, съобразно посочените в документацията изисквания; ПЛИК № 3 – „Предлагана цена”. Участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагана цена” елементи, свързани с предлаганата цена (или части от нея), ще бъде отстранен от участие в процедурата.
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверено от участника копие на валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума, определена с Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строеж от обект на поръчката. За участниците, които са чуждестранни лица, се представя застрахователна полица, съобразена с изискванията на националния му закон. 2. Справка-декларация за оборота от строителство с предмета на поръчката за последните три години, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Копие на справка за приходите на строителните предприятия по видове строителство (приложение към Годишния отчет за дейността на нефинансовите предприятия) на участника за последните три години - 2010, 2011 и 2012г., оформени съгласно ЗС, в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си; Чуждестранните лица представят части от годишните финансови отчети, в които е описан оборота от строителство, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
Минимални изисквания: 1.Участникът трябва да притежава валидна застраховка за професионална отговорност, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за строителство, а за чуждестранните лица, които участват в процедурата - застраховка за професионална отговорност в строителството, съгласно националния му закон. 2. Участникът (сумарно обединението) трябва да докаже оборот от строителство с предмета на поръчката (изграждане на нова или реконструкция на ВиК мрежа в рамките на населени места) общо за последните 3 (три) години - 2010, 2011 и 2012г., не по-малко от размера на прогнозната стойност на поръчката, която възлиза на 3 694 846.00 лв
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1.Декларация-съдържаща списък на минимално изискуемия технически персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка; Професионални автобиографии на минимално изискуемия състав на техническия персонал, който ще бъде ангажирани с обекта на обществената поръчка, придружена от Декларация и дипломи за придобита образователна степен, и/или удостоверения за квалификация, или сертификати за придобита квалификация, и копия от трудови книжки или еквивалентни документи, от които е видно по недвусмислен начин, че лицето има изискуемия минимален стаж по специалността; - за специалиста отговарящ по безопасност и здраве се представя копие от документ за придобита квалификация (сертификат), съгласно Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности; лицата, които притежават съответната квалификация по чуждестранен закон, представят удостоверение, издадено съгласно съответния чуждестранен нормативен акт. 2. Декларация - съдържаща списък на най-важните договори за строителство, изпълнени през последните 5 (пет) години, придружена с препоръки (референции) за изпълнение на договорите, посочени в декларацията. Тези препоръки (референции) трябва да съдържат стойност, дата и място на строителството, както и дали то е изпълнено професионално и в съответствие с нормативните изисквания; 3. Заверени от участника копия на сертификатити или документите, доказващи приложение на следните мерки: 3.1. ISO 9001:2008 (или еквивалентен сертификат) - с обхват ВиК строителство и/или реконструкции, и/или ремонтни работи на пътища; 3.2. ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат) за опазване на околната среда; Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят ще приеме и еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и за опазване на околната среда.Удостоверения, че участникът е в процес на въвеждане на съответния стандарт, няма да бъдат считани за валидни сертификати и участникът ще бъде отстранен от участие. 4. Участникът следва да докаже разполагаемост с минимално изискуемата техника посредством представянето на описание на техническото оборудване, като описанието трябва да включва и документи, от които е видно по безспорен начин, че техниката е собствена или се ползва на основание договор за лизниг, договор за наем от собственик или лизингополучател, или ще се използва на друго формално основание, с което техниката е предоставена от собственика й на участника. Собствеността или лизинга на техниката се доказват чрез талон, фактура, заверена от участника инвентарна книга, договор за лизинг или друг безспорен документ, удостоверяващ, че машината е собственост на дадено лице или организация, които я предоставят на участника. При участие на подизпълнители, изискванията важат и за подизпълнителите, съобразно вида на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Участникът (сумарно обединението) да разполага с необходимия технически и ръководен персонал (собствен или нает), който ще бъде ангажиран с изпълнението на поръчката, включващ минимум следните служители: - Ръководител на обекта – строителен инженер с висше образование, със специалност ВиК и/или Хидротехническо строителство, с минимум 5 години професионален опит по специалността. - Технически ръководител - строителен инженер или строителен техник (с придобита квалификация в област ”ВиК”) с професионален опит не по-малко от 5 години, - Координатор по ЗБУТ - съгласно изискванията на ЗБУТ и Наредба №2/22.03.2004г. за минималните изисквания за ЗБУТ при извършване на строителни дейности; - Инженер-геодезист - с професионален опит не по-малко от 3 години; 2. Участникът (сумарно обединението) да е изпълнил успешно през последните 5 (пет) години до датата на подаване на офертата минимум 2 (два) договора за строителство с предмета на поръчката (изграждане на нова или реконструкция на ВиК мрежа в рамките на населени места). 3. Участникът да е сертифициран за приложение на следните стандарти: 3.1. ISO 9001:2008 (или еквивалентен сертификат) - с обхват ВиК строителство и/или реконструкции, и/или ремонтни работи на пътища; 3.2. ISO 14001:2004 (или еквивалентен сертификат) за опазване на околната среда; Когато участникът е обединение, на изискванията за приложените мерки трябва да отговарят онези съдружници в обединението, които съгласно разпределението на дейностите в договора за обединение ще изпълняват дейности по строителството. 4. Участникът трябва да разполага със следното минимално строително оборудване: Багери - 2 бр. Комбиниран багер с челен товарач и чук - 2 бр. Транспортна техника за извозване на земни маси - 4 бр. Асфалтополагаща машина - 1 бр. Машина за челно заваряване - 1 бр. Мини челен товарач - 2 бр. Ел агрегат за ток - 2 бр. Електрически водни помпи - 2 бр. Автокран - 1 бр. Водоноска - 1 бр. Валяк - 1 бр. Виброплоча - 1 бр. Фугорез - 2 бр. Фреза за асфалт - 2 бр.
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги


РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта при:
Посочените по-долу показатели:
Показател: П1: Организационно-техническо решение - обща тежест 40 с подпоказатели, както следва: Подпоказател "Стратегия за изпълнение на договора" - 5 или 10т.; Подпоказател "Анализ на рисковете" - 5 или 15т.; Подпоказател "Организационен план и Технология за изпълнение на строителството" - 5 или 15 т.; тежест: 40
Показател: П2: Предлагана цена; тежест: 60

IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП

Номер на обявлението в РОП/ДВ 521657 от 01.02.2013 г. 
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
30.08.2013 г.  Час: 17:00
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
09.09.2013 г.  Час: 17:00
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

180

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 10.09.2013 г.  Час: 10:00
Място

гр. Златица, пл. „Македония” № 1 - административна сграда на община Златица, първи етаж

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Имат право да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

Финансова помощ по мярка 321 „Основни услуги за населението и икономиката в селските райони” от програмата за развитие на селските райони за периода 2007 – 2013 г. (ПРСР)

VI.3) Допълнителна информация

Настоящото обявление е изпратено до Регистъра на Агенцията по обществени поръчки по електронен път - с електронен подпис, възложителят е предоставил пълен достъп до документацията за участие в настоящата обществена поръчка по електронен път на посочения в обявлението интернет адрес: www.zlatitsa.bg, и съгласно чл. 64, ал. 3 от ЗОП възложителят се възползва от съкратен срок при провеждане на настоящата открита процедура. Възложителят НЕ ИЗИСКВА заплащане на документацията за участие, като до същата е предоставен пълен достъп на участниците В ЕЛЕКТРОНЕН ФОРМАТ на интернет адрес: www.zlatitsa.bg, раздел „Профил на купувача”. Образците се изтеглят от сайта на община Златица с интернет адрес: www.zlatitsa.bg, раздел „Профил на купувача”. В случай, че участник поиска да получи документацията за участие, същата се изпраща от възложителя на посочения от лицето, отправило искането, адрес за негова сметка САМО В ЕЛЕТРОНЕН ФОРМАТ /CD/. Възложителят посочва информацията по отношение на документацията в настоящото поле, без да я пренася в поле IV.3.3), поради НЕВЪЗМОЖНОСТТА НАСТОЯЩАТА БЛАНКА ДА БЪДЕ ВАЛИДИРАНА с оглед изискването при избрана опция "НЕ" в поле IV.3.3) за платими документи, полето "Условия и начин на плащане" да бъде празно /непопълнено/. Подробната методика за оценка на офертите се съдържа в документацията за участие. Участници, предложили крайна цена за изпълнение на поръчката, която е по-висока от прогнозната стойност, посочена от Възложителя, ще бъдат отстранени от участие в процедурата.!!! При оценка на всеки един от показателите (технически показатели и предлагана цена), Комисията изчислява точките с точност до втория знак след десетичната запетая. За оферираната цена закръглявания се допускат до втория знак след десетичната запетая. Участници, които не са се съобразили с това изискване, се отстраняват от участие в процедурата. При разминаване в изчисленията по КСС в ценовите оферти на участниците, същите ще бъдат отстранявани от участие. При несъответствие между цифровото изражение на предложена стойност и изписването й словом, комисията ще приема за меродавно изписването с думи, като при разминаване между изчисленията в представените количествено-стойностни сметки и изписаната крайна цена с думи, участникът ще бъде отстранен от участие.

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120, ал. 5, т. 1 и ал. 6 ЗОП.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

30.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ