00479-2013-0014
Технически редакции | ||
30.07.2013 14:26 ч. : | промяна преди публикуване | |
затвори |
Технически редакции | ||
30.07.2013 14:24 ч. : | 30/07/2013 14:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
Технически редакции | ||
30.07.2013 14:24 ч. : | 30/07/2013 14:07 | промяна преди публикуване |
затвори |
BG-БАЛЧИК:
РЕШЕНИЕ
чл. 3, ал. 1 от ЗОП
Б) за промяна
І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
чл. 7, т. 1-4 на ЗОП (класически)
ОБЩИНА БАЛЧИК, ПЛ. "21 СЕПТЕМВРИ" № 6, За: ДИМИТРИН ДИМИТРОВ, БЪЛГАРИЯ 9600, БАЛЧИК, Тел.: 0579 71053, E-mail: dimitrov@balchik.bg, Факс: 0579 71053
Място/места за контакт: ДИРЕКТОР "ТЕМСЕ"Интернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.balchik.bg.
Адрес на профила на купувача: www.balchik.bg.
Регионален или местен орган
Обществени услуги
Б) ЗА ПРОМЯНА
извършване на промяна/техническа редакция
ІI: ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
„Доставка на съоръжения, оборудване и обзавеждане с 2 обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на обзавеждане, Обособена позиция 2: Доставка на съоръжения и оборудване“, възлагана в изпълнение на проект „Подобряване на туристическите атракции и свързаните с тях инфраструктури на територията на община Балчик”, договор за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/3.1-03/2010/005, осъществяван с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007 – 2013 г., попадаща в обхвата на приоритетна ос 3 „Устойчиво развитие на туризма”, операция 3.1. „Подобряване на туристическите атракции и свързаната с тях инфраструктура"
Обект на настоящата обществена поръчка е „ доставки”, по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1 от ЗОП, свързани с предмета на настоящата обществена поръчка. Предмет на възлагане на настоящата поръчка е „Доставка на съоръжения, оборудване и обзавеждане с 2 обособени позиции: Обособена позиция 1: Доставка на обзавеждане, Обособена позиция 2: Доставка на съоръжения и оборудване“ Договорът за изпълнение на проекта между Община Балчик и Главна дирекция „Програмиране на регионалното развитие” към Министерство на регионалното развитие и благоустройството (МРРБ), в качеството на Управляващ орган на Оперативна програма „Регионално развитие” 2007-2013 г. е сключен на 19.07.2012-г. с № BG161РО001/3.1-03/2010/005, съобразно който Община Балчик е Бенефициент по проекта. Проектно предложение „Подобряване на туристическите атракции и свързаните с тях инфраструктури на територията на община Балчик” За обект „Мелницата „ ще бъде закупено следното оборудване: 1. Рецепционен плот - Фурнировани плоскости (50 мм) и стъкло (10 мм), модул 340/60/116 – 1 брой 2. Рецепционен плот - Фурнировани плоскости (50 мм) и стъкло (10 мм), модул 385/60/116 – 1 брой 3. Прожекционен екран - 480/300 см – 3 броя 4. Мултимедиен проектор - DLP, мин 2100 ANSI лумена, wi fi, LAN – 3 броя 5. Многофункционална преградна модулна конструкция за изграждане на изложбени пространства, сцени и др. и преграждане на зали За обект "Текето" ще бъде доставено следното оборудване: 1.Офис стол – 2, 2. Основно бюро право – 2, 3. Контейнер 3 чекмеджета с ключ – 2, 4. Етажерка открита – 4, 5. Етажерка с врати – 2, 6. Закачалка – 1, 7. Сейф – 1, 8. Компютър – 2, 9. Монитор – 2, 10. Принтер – 1, 11. Стелаж 1500х750х300 – 4, 12. Стелаж 1850х900х400 – 6, 13. Посетителски стол – 42, 14. Подвижен модул сцена – 18, 15. Миндер 300х42х45 – 8бр. За анимацията на трите обекта ще бъде закупена интерпратативна техника за вербално представяне на туристическите атракции – 100 броя. Ще бъде изготвен софтуеър и интерпретативни програми за вербално представяне на туристическите атракции на 5 езика - Изготвяне на софтуеър за интерпретативна техника за самостоятелно анимиране на атракциите, подготовка на интерпретативна програма за атракциите, Продължителност на интерпретативната програма 1 час, говор и местна музика, на български, английски, руски, немски и румънски
39200000, 30200000
Описание:
Открита процедура
ІII: АДМИНИСТРАТИВНА ИНФОРМАЦИЯ
26.07.2013 г.
ІV: ПРАВНО ОСНОВАНИЕ
V: ИНФОРМАЦИЯ ЗА КОРИГИРАНЕ ИЛИ ДОБАВЯНЕ
Промяна в първоначалната информация, подадена от възлагащия орган
И двете (за допълнителна информация моля направете справка със съответната документация за участие)
III.1.1) Изискуеми депозити и гаранции
Гаранцията за участие е в размер на: • За обособена позиция № 1 - 80 (осемдесет) лв. • За обособена позиция № 2 – 2 000 (две хиляди) лв. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: УниКредит Булбанк АД - клон Балчик Банков код (BIC): UNICRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR 9660 3324 00521 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Балчик или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: УниКредит Булбанк АД - клон Балчик Банков код (BIC): UNICRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR 9660 3324 00521 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 1 (един) месец след изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
Гаранцията за участие е в размер на: • За обособена позиция № 1 - 80 (осемдесет) лв. • За обособена позиция № 2 – 2 000 (две хиляди) лв. Гаранциите се представят в една от следните форми: а) депозит на парична сума по сметка на Възложителя; б) банкова гаранция в полза на Възложителя. Участникът сам избира формата на гаранцията за участие. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. При избор на гаранция за участие - парична сума, то тя следва да се внесе по банков път по следната сметка: Банка: УниКредит Булбанк АД - клон Балчик Банков код (BIC): UNICRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11UNCR 9660 3324 0052 12 Ако участникът избере да представи гаранцията за участие под формата на «парична сума», платена по банков път, документът, удостоверяващ платената гаранция, следва да бъде заверен с подпис и печат от съответната банка и да се представи в оригинал. Ако участникът е превел парите по електронен път (електронно банкиране), той следва да завери съответния документ с неговия подпис и печат. В гаранцията за участие следва да бъде посочен предмета на поръчката, за който участникът кандидатства. В случай, че участникът представя банкова гаранция, то същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция. Гаранцията трябва да бъде неотменима и безусловна, с възможност да се усвои изцяло или на части. Същата следва да съдържа задължение на банката-гарант да извърши безотказно и безусловно плащане при първо писмено искане на възложителя, подписано от кмета на Община Балчик или упълномощено от него длъжностно лице. Валидността на гаранцията за участие следва да бъде не по-малко от 30 календарни дни след изтичане на срока на валидност на офертата. Задържането и освобождаването на гаранцията за участие става при условията и по реда на чл. 61 и чл. 62 от ЗОП. Гаранция за изпълнение Задължение за представяне на гаранция за изпълнение възниква само за участника, определен за изпълнител на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение има обезпечителна и обезщетителна функция: от една страна, цели да стимулира изпълнителя към точно и качествено изпълнение на задълженията му по договора за обществена поръчка, а от друга страна - да послужи като обезщетение при недобросъвестно поведение от негова страна. Гаранцията за изпълнение е в размер на 3 % от (три на сто) от стойността на договора за изпълнение на обществената поръчка. Гаранцията за изпълнение може да се внесе по банков път или може да се представи под формата на банкова гаранция. Участникът сам избира формата на гаранцията за изпълнение. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, всеки от участниците в обединението може да бъде наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията. Участникът, определен за изпълнител на обществената поръчка, представя банковата гаранция или платежния документ за внесената по банков път гаранция за изпълнение на договора при неговото сключване. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума трябва да бъде внесена по следната сметка на възложителя: Банка: УниКредит Булбанк АД - клон Балчик Банков код (BIC): UNICRBGSF Банкова сметка (IBAN): BG11 UNCR 9660 3324 0052 12 Когато участникът избере гаранцията за изпълнение да бъде банкова гаранция, тогава в нея трябва да бъде изрично записано, че тя е безусловна и неотменима, че е в полза на възложителя и че е със срок на валидност – най-малко 1 (един) месец след изпълнение на договора. Същата трябва да бъде открита в съответствие с условията по приложения в документацията образец на банкова гаранция за изпълнение на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между възложителя и изпълнителя.
IV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие
Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Балчик- на адрес: 9600 гр. Балчик, площад "21 септември" №6, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Крайният срок за получаване на офертите е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Балчик- на адрес: 9600 гр. Балчик, площад "21 септември" №6, всеки работен ден от 09:00 до 17:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена • по бюджетна сметка на Община Балчик: Банка: УникредитБулбанк АД BIC: UNCRBGSF IBAN: BG11UNCR 9660 3324 005212, код за плащане 447000, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. или • на касата в Община Балчик. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Балчик (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.balchik.bg/
Документацията за участие може да бъде получена в деловодството на Община Балчик- на адрес: 9600 гр. Балчик, площад "21 септември" №6, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа до 7 дни преди изтичане на срока за получаване на офертите. Крайният срок за получаване на офертите е най-късно до часа и датата, посочени в обявлението за обществената поръчка. Лицата имат право да разгледат документацията преди да я закупят. Предварителният преглед на документацията се извършва в сградата на Община Балчик- на адрес: 9600 гр. Балчик, площад "21 септември" №6, всеки работен ден от 09:00 до 16:00 часа. Документация за участие се предоставя след представяне на платежен документ, удостоверяващ, че същата е заплатена • по бюджетна сметка на Община Балчик: Банка: УникредитБулбанк АД BIC: UNCRBGSF IBAN: BG38 UNCR 9660 8497 5033 15 , код за плащане 447000, като в платежното нареждане се посочва номера на решението на поръчката. или • на касата в Община Балчик. На основание чл. 64, ал. 3 от ЗОП, от датата на публикуването на обявлението се предоставя пълен достъп по електронен път до документацията за участие в процедурата на следния интернет адрес на Община Балчик (посочен и в обявлението за откриване на процедурата): http://www.balchik.bg/
VI: ОБЖАЛВАНЕ
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: www.cpc.bg.
VII: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
VIII: ДАТА НА ИЗПРАЩАНЕ НА НАСТОЯЩЕТО РЕШЕНИЕ
30.07.2013 г.
Възложител