04147-2013-0003
BG-София: 08 - Научни изследвания и експериментални разработки
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА
Услуги
РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ
Институт по информационни и комуникационни технологии при Българска академия на науките, ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 25-A, За: доц. Румен Андреев, Република България 1113, София, Тел.: 02 8720132, E-mail: rumen@isdip.bas.bg, Факс: 02 8707273
Място/места за контакт: ул. ”Акад. Георги Бончев”, блок 25-AИнтернет адрес/и:
Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://www.iict.bas.bg/.
Адрес на профила на купувача: http://www.iict.bas.bg/.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.
Публичноправна организация
Друг: научна и научно-изследователска дейност
НЕ
РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА
„ Разработване на прототип на система за управление и наблюдение на климатични инсталации за регулиране на разхода на топлинна енергия и вентилация ”
Възлагане на обществена поръчка
Разработване на прототип на система за управление и наблюдение на климатични инсталации за регулиране на разхода на топлинна енергия и вентилация ”. Цел на разработката: Разработване на прототип на разпределена безжична система (програмно-техническа) за наблюдение и контрол на група от климатични инсталации (термични завеси) в отдалечени обекти с централизирано управление.
73100000
Описание:
НЕ
НЕ
НЕ
Разработване на прототип на система за управление и наблюдение на климатични инсталации за регулиране на разхода на топлинна енергия и вентилация ”.
НЕ
12
РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ
1. Гаранция за участие в процедурата - парична сума в размер на 500.00лв/петстотин лева/ платима по банкова сметка или под формата на неотменима банкова гаранция. Кандидатът сам избира формата на гаранцията. При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по набирателната сметка на ИИКТ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция. Банковата гаранция за участие следва да бъде на български език или в официален превод по смисъла на ДР на ЗОП, §1, т.16а, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за участие под формата на парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод на български език. Банковата гаранция за участие следва да бъде със срок на валидност 90 календарни дни, считано от крайния срок за представяне на офертите. ГАРАНЦИЯТА ЗА УЧАСТИЕ В ПРОЦЕДУРАТА СЕ ЗАДЪРЖА ПРИ УСЛОВИЯТА НА ЧЛ. 61 ОТ ЗАКОНА ЗА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ПОРЪЧКИ И СЕ ОСВОБОЖДАВА ПРИ УСЛОВИЯТА НА ЧЛ. 62 ОТ СЪЩИЯ. ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ ОСВОБОЖДАВА ГАРАНЦИИТЕ ЗА УЧАСТИЕ, БЕЗ ДА ДЪЛЖИ ЛИХВИ ЗА ПЕРИОДА, ПРЕЗ КОЙТО СРЕДСТВАТА ЗАКОННО СА ПРЕСТОЯЛИ ПРИ НЕГО. 2. Гаранция за изпълнение на договора – 3% от стойността на договора, парична сума, платима по банкова сметка или под формата на неотменима банкова гаранция. Кандидатът сам избира формата на гаранцията. При избрана форма на гаранция - парична сума, същата се превежда по набирателната сметка на ИИКТ-БАН в БНБ, гр. София 1000, пл. “Княз Александър І” № 1. Получател: БАН-ЦУ по сметка: IBAN: BG81BNBG 9661 3300 1321 01, BIC-BNBGBGSD или безусловна и неотменяема банкова гаранция за изпълнение на договора в оригинал, издадена от банка в полза на Възложителя. Банковата гаранция за изпълнение на договора следва да бъде на български език или в официален превод по смисъла на ДР на ЗОП, §1, т.16а, в случай, че е издадена от чуждестранна банка. Гаранцията за изпълнение под формата на парична сума следва да бъде на български език (платежно нареждане) или в официален превод на български език. Гаранцията за изпълнение трябва да е със срок на валидност по-дълъг с 1 месец от крайния срок на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за възлагане на общ.поръчка.
1. Авансово плащане на ....... % от стойността на договора, което се извършва посредством банков превод по сметката на изпълнителя в срок до 10 (десет) работни дни от подписването на договора и след представяне на фактура в оригинал за дължимата сума. В случай че Изпълнителят не предостави посочената фактура се счита че Изпълнителят не желае авансово плащане и такова по договора няма да бъде извършвано. 2. Междинно плащане в размер на ............... лева без ДДС. Възложителят ще заплати на Изпълнителя до 80% от стойността на договора по ал. 1 равно на ................................................... лева без ДДС след подписване на приемо-предавателен протокол за извършените дейности. Заплащането се извършва посредством банков превод по сметката на изпълнителя след представяне от Изпълнителя на фактура за дължимата сума. 3. Окончателно плащане в размер ......................................... лева без ДДС, след подписване на финален приемо-предавателен протокол за окончателно приемане на услугата от лицето, упражняващо технически контрол и след представяне на фактура за дължимата сума.
Когато участникът, определен за изпълнител, е неперсонифицирано обединение на физически и/или юридически лица, договорът се сключва след като участникът представи пред възложителя заверено копие от удостоверение за регистрация като юридическо лице. В удостоверението се посочват всички данни за новосъздаденото юридическо лице. Новосъздаденото юридическо лице е обвързано от офертата, подадена от обединението. Ако обединението се състои от чуждестранни физически и/или юридически лица, те представят еквивалентен документ за регистрация от държавата, в която са установени.
НЕ
НЕ
РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА
Договаряне
3
4
І. Критерии за подбор на кандидатите: Подборът на кандидатите се извършва от комисия, назначена от възложителя, чрез комплексна оценка. Показателите за оценка на кандидадтите и относителната им тежест е както следва: 1. Брой на изпълнените развойни проекти през последните 3 години, в това число иновационни проекти – с предимство ще се оценяват развойни проекти в областта на информационни и комуникационни технологии и в областта на климатичните инсталации. По-големият брой изпълнение проекти носи на кандидата по-голям брой точки - максималният брой точки, който може да се даде по този показател е 15 точки. Формулата, по която се оценва този критерий е следната: Т1 = Сn/Cmax х 15, където Cn е броя изпълнени проекти от участника, а Cmax е максимално предложения брой на изпълнени проекти, посочени от участник. 2. Брой на техническите лица с призната квалификация, доказана с изискуемите от възложителя документи, ангажирани с изпълнението на поръчката. По-големият брой на лицата с по-висока квалификация в съответната област носи на кандидата по-голям брой точки - максималният брой точки, който може да се даде по този показател е 15 точки. Т2 = Вn/Вmax х 15, където Вn е броя квалифицирани лица за n-тия участник, а Вmax е максимален брой квалифицирани лица , предложени от участник. Всички оценки на кандидатите се извършват на база сравнителен анализ от членовете на комисията. Комплексната оценка на всеки кандидат се получава след сумиране на оценките на кандидата по всички показатели. Възложителят ще покани в договарянето с обявление първите трима класирани, съобразно полученият брой точки. Когато броят на кандидатите, отговарящи на критериите за подбор и на минималните изисквания за технически и финансови възможности, е под посочения в обявлението минимум – 3-ма кандидати, Възложителят ще покани всички кандидати, които отговарят на критериите за подбор и притежават необходимите технически възможности. В този случай Възложителят не може да покани да подадат заявления други лица, които не са заявили участие, или кандидати, които не притежават необходимите технически и финансови възможности.
ДА
ДА
Документацията за участие в процедурата за възлагане на обществената поръчка се закупува, цена: 6.00 лева с ДДС или 5.00 лева без ДДС. Документацията за участие се получава на адрес: Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН, Република България, гр. София 1113, ул. ”Акад. Георги Бончев” бл. 25-А, стая № 215 – Канцелария, всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа, срещу представен документ за внесена сума от 6.00 лв. /шест лева/ по банкова сметка на Възложителя в Общинска банка, клон Слатина, IBAN: BG98SOMB 9130 3140 7387 01, на името на Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН. В нареждането за плащане задължително следва да бъде записано: “Закупуване на документация за общ. поръчка на ИИКТ-БАН за Разработване на прототип на система за управление и наблюдение на климатични инсталации за регулиране на разхода на топлинна енергия и вентилация ." Или ID номера на поръчката. Сумата от 6.00 лв. може да бъде внесена и на каса в счетоводството на ИИКТ-БАН на адрес: Република България, гр. София 1113, ул. ”Акад. Георги Бончев” бл. 2, стая № 109 всеки работен ден от 10.00 до 16.00 часа. Преди да получи документацията, участникът следва да представи своите данни - име на участника и адрес за кореспонденция, включително телефон и по възможност факс и електронна поща на длъжностното лице в стая № 215 – Канцелария, от което се получава документацията. Документацията за участие може да се закупува до 10 дни преди изтичането на срока за получаване на офертите (виж точната дата, до която може да се закупува документацията в обявлението за поръчката). Документацията за участие също така ще бъде на разположение в електронен вариант на Интернет страницата на Възложителя - http://www.iict.bas.bg/, рубрика „Обществени поръчки”. На посочения Интернет адрес ще бъдат публикувани необходимите файлове за попълване – образци - като документи с разширение doc. За да участвуват в процедурата обаче, лицата трябва да закупят документацията за участие при условията и по реда посочени в тези указания, както и в обявлението за обществената поръчка, като също трябва и да се регистрират в стая № 215 – Канцелария в сградата на ИИКТ-БАН, че са закупили документация. Възложителят не носи отговорност ако потенциален участник в процедурата не е получил разяснения по документацията за участие, в случай че потенциалният участник не е посочил адрес или данни за кореспонденция при закупуване на документацията. Разясненията по документацията за участие ще бъдат публикувани и на посочения Интернет адрес на Възложителя.
Български
Република България, гр. София, 4-ти км, Институт по информационни и комуникационни технологии при БАН, ул. ”Акад. Георги Бончев” бл. 25-А, зала № 218
Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.
РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ
НЕ
договор № BG 161PO0003-1.2.02-0001-С0001 с Оперативна Програма “Развитие на Конкурентноспособността на Българската Икономика” 2007-2013 г. за безвъзмездно финансиране на проект “СЪЗДАВАНЕ НА ОФИС ЗА ТЕХНОЛОГИЧЕН ТРАНСФЕР „ИНФОРМАЦИОННИ И КОМУНИКАЦИОННИ ТЕХНОЛОГИИ ЗА ЕНЕРГИЙНА ЕФЕКТИВНОСТ (ИКТЕЕ)”
Документацията за участие ще бъде на разположение в електронен вариант на Интернет страницата на Възложителя - http://www.iict.bas.bg/, рубрика „Обществени поръчки”. На посочения Интернет адрес ще бъдат публикувани необходимите файлове за попълване – образци - като документи с разширение doc. За да участвуват в процедурата обаче, лицата трябва да закупят документацията за участие при условията и по реда посочени в указанията към участниците, както и в настоящото обявление, като също трябва и да се регистрират в стая № 215 – Канцелария в сградата на ИИКТ-БАН, че са закупили документация.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
Подаване на жалби: съгласно чл. 120 и следващите от Глава единадесета "Обжалване" от Закона за обществените поръчки /ЗОП/. Сроковете за подаване на жалби са посочени по-долу. 1. На обжалване по реда на Глава единадесета от Закона за обществените поръчки подлежи всяко решение на възложителя по процедурата за възлагане на обществената поръчка; 2. На обжалване по реда на Глава единадесета от ЗОП подлежат и действия или бездействия на възложителя, с които се възпрепятства достъпът или участието на лица в процедурата. Не подлежат на самостоятелно обжалване действията на възложителя по издаване на решенията по т. 1; 3. Жалба може да се подава в 10-дневен срок от: 3.1. изтичането на срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за промяна; 3.2. получаване на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата; 3.3. публикуване на обявлението за доброволна прозрачност в Регистъра на обществените поръчки. 4. Срокът за обжалване на решението по т. 3.1 тече от получаването на документацията, ако са изпълнени едновременно следните условия: 4.1. жалбата е срещу изисквания, които не са посочени в обявлението; 4.2. документацията не е публикувана едновременно с обявлението; 4.3. документацията е получена след срока по чл. 27а, ал. 3 от ЗОП. 5. Жалбата по т. 2 се подава в 10-дневен срок от уведомяването за съответното действие, а ако лицето не е уведомено - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
Комисия за защита на конкуренцията, бул. "Витоша" № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315
Интернет адрес/и:
URL: http://www.cpc.bg.
26.07.2013 г.
ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ