Версия за печат

01008-2013-0008

BG-гр. Камено: 02 - Услуги на сухопътния транспорт, вкл. услуги с бронирани автомобили и куриерски услуги

ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ОБЩЕСТВЕНА ПОРЪЧКА

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Камено, ул. Освобождение №101, За: Димитър Петров, Р България 8120, гр. Камено, Тел.: 05515 3103, E-mail: obshtina@kameno.bg, Факс: 05515 2480

Място/места за контакт: нач. отдел Просвета

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.kameno.bg.

Адрес на профила на купувача: www.kameno.bg.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи допълнителна информация: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, от които може да се получи документация за участие: На горепосочения адрес за контакти.

Адреси и лица за контакт, на които трябва да бъдат изпратени офертите или заявленията за участие: На горепосочения адрес за контакти.

I.2) Вид на възложителя и основна дейност/и

Регионален или местен орган

Основна дейност на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

Извършване на специализиран превоз през учебната 2013/2014 година по утвърдени маршрутни разписания на територията на община Камено по обособени позиции, както следва: обособена позиция 1-специализиран превоз на деца 5 и 6 год., ученици до 16 годишна възраст и педагогически персонал на ОУ "Иван Вазов" с. Русокастро, ЦДГ с. Русокастро през учебната 2013/2014 год. по разписание и обособена позиция 2 - специализиран превоз на ученици до 16 год. възраст на СОУ "Христо Ботев" гр. Камено, НУ "Братя Миладинови" с. Кръстина, ОУ "Христо Ботев" с. Трояново и на педагогическия персонал на НУ с. Кръстина, ОУ с. Трояново, ЦДГ с. Кръстина, ЦДГ с. Винарско и ЦДГ с. Трояново през учебната 2013/2014 г. по разписание

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуги: 2
Място на изпълнение: община Камено
Код NUTS: BG34
ІІ.1.3) Настоящото обявление е за

Възлагане на обществена поръчка

ІІ.1.5) Кратко описание на поръчката

Специализирания превоз ще се извършва през учебно време на ученици и учители по маршрутни разписания посочени в документацията.

ІІ.1.6) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

ІІ.1.7) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ

ІІ.1.8) Обособени позиции

ДА

Оферти трябва да бъдат подадени:
За една или повече обособени позиции
ІІ.1.9) Ще бъдат приемани варианти

НЕ


II.2) Количество или обем на поръчката
ІІ.2.1) Общо количество или обем

Специализирания превоз ще се извършва по маршрутни разписания посочени в документацията

Прогнозна стойност без ДДС
92000 BGN
ІІ.2.2) Опции

НЕ

ІІ.3) Срок на договора или краен срок за изпълнение на поръчката
Завършване

30.06.2014 г. 


РАЗДЕЛ ІII ЮРИДИЧЕСКА, ИКОНОМИЧЕСКА, ФИНАНСОВА И ТЕХНИЧЕСКА ИНФОРМАЦИЯ

III.1) Условия, свързани с изпълнението на поръчката
ІІІ.1.1) Изискуеми депозити и гаранции

Гаранция за изпълнение на договора в размер на 1% от стойността на договора, внесена под формата на: а) парична сума в касата на общината, всеки работен ден от 9.00 часа до 16,30 часа или по банкова сметка на община Камено IBAN: BG.................................., или б) банкова гаранция - със срок на валидност не помалко от 60 дни след приключване изпълнението на договора

ІІІ.1.2) Условия и начин финансиране и плащане и/или препратка към съответните разпоредбите, които ги уреждат

Разплащането ще се извършва по банков път всеки месец в срокове, определени в Наредба №2/31.03.2006 г., срещу представяне на фактура за реално извършените километри

ІІІ.2) Условия за участие
ІІІ.2.1) Изисквания към кандидатите или участниците, включително за вписването им в професионални или търговски регистри
Изискуеми документи и информация: - Участник в процедурата може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, както и техни обединения (консорциум или дружество по ЗЗД). - Участниците са длъжни да спазват стриктно всички срокове и условия, установени в документацията за участие, както и тези, предвидени в указанията в хода по осъществяване на процедурата. - Участниците са длъжни да представят всички изискуеми документи и гаранции, предвидени в процедурата. - Участниците могат да участват в процедурата лично или чрез изрично упълномощено лице с нотариално заверено пълномощно. Правилото се прилага и за лицата, на които е възложено или по закон представляват участник. Един пълномощник не може да представлява повече от един участник. Участника следва да отговаря на условията определени от Наредба №33 от 3 Ноември 1999 г. за обществен превоз на пътници и товари на територията на Република България (изм. и доп. ДВ. бр. 52 от 10 Юли 2012 год.) - да има издаден валиден лиценз за извършване на обществен превоз на пътници. За доказване на тези изисквания участникът следва да представи: - Заверено копие на лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България. Участникът да разполага със собствени и/или наети и/или на лизинг превозни средства с до и над 22 места, отговарящи на необходимите изисквания, качество, комфорт, изправност и надеждност в съответствие с нормите на ДАИ за превоз на пътници. За доказване на тези изисквания участникът следва да представи: - Декларация за основните транспортни средства, които ще бъдат използвани при изпълнение на договора - /Приложение № 12/, в оригинал съдържащ задължително следните данни за всеки автобус: регистрационен номер, номер на рамата, марка, модел, година на производство, брой пътникоместа, собственост (собствен, нает, лизинг) придружена с заверени копия на: 1. Свидетелство за регистрация на МПС; 2. Конролен талон за преминат годишен технически преглед; 3. Удостоверение за преминат допълнителен преглед за проверка на оборудването автобусите за превоз на пътници; 4. Удостоверение за техническа изправност, част I, буква А и част II и знак за периодичен преглед за проверка на техническата изправност на ППС; 5. Документ за сключена застраховка „Гражданска отговорност” за МПС; 6. Документ за сключена застраховка „Злополука на пътниците”; 7. Договор за наем или лизинг, ако предлаганите автобуси не са собственост на фирмата. Документът за наето МПС трябва да е със срок най-малко до изтичане срока на обществената поръчка. 8. Удостоверение на ППС за обществен превоз на пътници на територията на Република България; Участниците е необходимо да разполагат с опитен и квалифициран персонал за изпълнение на обществената поръчка. За доказване на това изискване участникът трябва да представи: Водачите на автобусите, с които ще се осъществява превоза, е необходимо да притежават най-малко две години професионален опит като водачи на автобус и да са на възраст не по-малка от 25 години /съгласно чл. 23б от Закона за автомобилните превози/. -Списък с технически правоспособен персонал - /Приложение № 13/ в оригинал, с приложени към него заверени копия на: 1.свидетелства за управление на МПС от съответната категория; 2.удостоверения за психологическа годност на водачите на МПС, които участника ще използва при изпълнение на обществената поръчка; 3. карта за квалификация на водача;
ІІІ.2.2) Икономически и финансови възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Заверени от участника копия от годишен баланс и отчета за приходите и разходите за 2010, 2011 и 202 г. 2. Информация за общия оборот на участника за последните три години взависимост от датата, на която кандидатът или участникът е учреден или е започнал дейността си и за оборота на услугите, които са обект на поръчката. 3.документ за сключена застраховка "Гражданска отговорност" за МПС; 4. документ за сключена застраховка "Злополука на пътниците"; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно дела и вида на тяхното участие.
Минимални изисквания: 1. Валидна към датата на подаване на офертата застраховка "Гражданска отговорност" за МПС или квитанция за платени вноски при разсрочено плащане; 2. Валидна към датата на подаване на офертата застраховка "Злополука на пътниците" или квитанция за платени вноски при разсрочено плащане.
ІІІ.2.3) Технически възможности
Изискуеми документи и информация: 1. Списък на основните договори за услуги, извършени през последните три години 2010, 2011 и 2012 г., с предмет сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, вкючително стойностите, срокове и клиентите, представени съгласно образеца в документацията. Участникът следва да представи и препоръки за добро изпълнение към посочения списък. 2. Заверено копие на лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България. 3. Списък на основните транспортни средства, които ще бъдат използвани при изпълнението на договора, в оригинал съдържащ задължително следните данни за всеки автобус: регистрационен номер, номер на рамата, марка, модел, година на производство, брой пътникоместа, собственост (собствен, нает, лизинг), придружен със заверени копия на: - свидетелство за регистрация на МПС; -контролен талон за преминат годишен технически преглед; -удостоверение за преминат допълнителен преглед за проверка на оборудването за превоз на пътници; - удостоверение за техническа изправност, част І, буква А и част ІІ и знак за периодичен преглед за проверка на техническата изправност на ППС; - договор за наем или лизинг, ако предлаганите автобуси не са собственост на фирмата. Документът за наето МПС трябва да е със срок най-малко до изтичане срока на обществената поръчка; - удостоверение на ППС за обществен превоз на пътници на територията на Република България; 4. Списък на технически правоспособен персонал - Приложение №13 в оригинал, с приложени към него заверени копия на : - свидетества за управление на МПС; -удостоверение за психологическа годност на водачите на МПС, които участникът ще използва при изпълнението на обществената поръчка; -карта за квалификация на водача; Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, документите се представят за всеки от тях, а изискванията към тях се прилагат съобразно дела и вида на тяхното участие.
Минимални изисквания: Да притежава валиден лиценз за извършване на обществен превоз на пътници на територията на Република България и удостоверение за ППС за обществен превоз на пътници към лиценза издадени от МТИТС на територията на Република България за съответния автобус, или копие на лиценз на Общността и заверени копия към него, съответстващи на броя на предложените за участие автомобили
ІІІ.3) Специфични условия при обществени поръчки за услуги
ІІІ.3.1) За изпълнението на услугата се изисква определена професия

НЕ

ІІІ.3.2) Юридическите лица трябва да посочат имената и професионалната квалификация на персонала си, отговарен за изпълнението на услугата

НЕ



РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита


ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Най-ниска цена

IV.3) Административна информация
ІV.3.3) Условия за получаване на документацията за участие (спецификации и допълнителни документи) (с изключение на ДСП) или на описателен документ (при състезателен диалог)
Срок за получаване на документация за участие
19.08.2013 г.  Час: 16:30
Платими документи

НЕ

ІV.3.4) Срок за получаване на оферти или заявления за участие
26.08.2013 г.  Час: 16:30
IV.3.6) Език/ци, на които могат да бъдат изготвени офертите или заявленията за участие

Български

IV.3.7) Срок на валидност на офертите
Продължителност в дни

120

IV.3.8) Условия при отваряне на офертите
Дата: 27.08.2013 г.  Час: 10:00
Място

Заседателната зала на община Камено

Лица, които могат да присъстват при отварянето на офертите

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и на юридически лица с нестопанска цел.



РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Tова представлява периодично възлагане на поръчка

НЕ

VI.2) Поръчката е свързана с проект и/или програма, финансирана от фондове на ЕС

НЕ

VI.4) Процедури по обжалване
VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4.2) Подаване на жалби

Съгласно чл.120 от ЗОП

VI.4.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша №18, Р България 1000, гр. София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: www.cpc.bg.

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление

29.07.2013 г. 



ПРИЛОЖЕНИЕ Б: ИНФОРМАЦИЯ ОТНОСНО ОБОСОБЕНИТЕ ПОЗИЦИИ

Обособена позиция № 1 / Заглавие на обособената позиция Специализиран превоз на деца 5 и 6 год., ученици до 16 год. възрасти педагогически персонал на ОУ с. Русокастро и ЦДГ с. Русокастро по разписание
1) Кратко описание

Специализиран превоз на деца 5 6 го., ученици до 16 год. възраст и на педагогически персонал на ОУ "Иван Вазов" с. Русокастро и ЦДГ с. Русокастро за учебната 2013/2014 год. по разписание

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Посочено в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2014 г. 

Обособена позиция № 2 / Заглавие на обособената позиция Специализиран превоз на ученици до 16 год. възраст на СОУ "Христо Ботев" гр. Камено, НУ "Братя Миладинови" с. Кръстина и ОУ с. Трояново и на педагогически персонал на НУ с. Кръстина, ОУ с. Трояново, ЦДГ с. Кръстина, ЦДГ с. Винарско и ЦДГ с. Трояново
1) Кратко описание

Специлизиран превоз на ученици до 16 год. възраст на СОУ "Христо Ботев" гр Камено, НУ "Братя Миладинови" с. Кръстина, ОУ "Иван Вазов" с. Трояново и на педагогически персонал на НУ с. Кръстина, ОУ с. Трояново, ЦДГ с. Кръстина, ЦДГ с. Винарско и ЦДГ с. Трояново

2) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

60130000

Описание:

Специализирани услуги за пътен превоз на пътници

3) Количество или обем

Посочено в документацията за участие

4) Информация за начална дата/краен срок за изпълнение
Начална дата , Крайна дата 30.06.2014 г.