Версия за печат

00426-2013-0009

BG-Кюстендил: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Кюстендил, пл."Велбъжд"№1, За: Ганка Рублева, РБ 2500, Кюстендил, Тел.: 078 550815, E-mail: ob_porachki@kustendil.bg, Факс: 078 550815

Място/места за контакт: Община Кюстендил
I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Друг: Община КюстендилДруго (моля пояснете): Община Кюстендил

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на доставчик за доставка на оборудване за ЦНСТ гр. Кюстендил по проект „Изграждане на Център за настаняване от семеен тип, град Кюстендил” по договор за безвъзмездна финансова помощ BG161РО001/1.1-12/2011/015, финансиран от Оперативна програма „Регионално развитие 2007-2013”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: град Кюстендил
Код NUTS: BG415
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

Доставка и монтаж на оборудване за ЦНСТ гр. Кюстендилпо проект "Изграждане на Център за настаняване от семеен тип, град Кюстендил" по Договор за безвъзмезмездна финансова помощ BG161PO001/1.1-12/2011/015, финансиран от Оперативна програма"Регионално развитие 2007-2013 г.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

39200000, 39220000, 39710000, 39143000, 44410000, 30000000, 30200000, 33000000, 33700000

Описание:

Обзавеждане
Кухненско оборудване, домакински принадлежности и предмети за домашна употреба, и принадлежности за ресторантьорство
Електродомакински уреди
Мебелировка за спални, трапезарии и дневни стаи
Артикули за баня и кухня
Компютърни и офис машини, оборудване и принадлежности, с изключение на мебели и софтуерни пакети
Компютърно оборудване и принадлежности
Медицинско оборудване, фармацевтични продукти и продукти за лични грижи
Продукти за лични грижи

ІІ.1.6) Поръчката е предмет на Споразумението за държавни поръчки (GPA) на Световната търговска организация

НЕ


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
65669 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: (П1) - Гаранционни срокове ; тежест: 20
Показател: (П2) – Срок на доставка; тежест: 20
Показател: (П3) - Предложена от участника крайна цена в лева; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Предварително обявление за ОП
Номер на обявлението в ДВ 523070 от 11.02.2013 г. 
Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 539723 от 30.04.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История № Д-00-642 История / Обособена позиция №: / Заглавие:Доставка и монтаж на оборудване за ЦНСТ гр. Кюстендил по проект "Изграждане на център за настаняване от семеен тип, град Кюстендил" по договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO01/1.1-12/2011/015 финансиран от Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013 г.
V.1) Дата на сключване договора
25.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
24.06.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

3

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ПЕРУН ККБ"ЕООД, Ул."Д-р христо Татарчев"№22, РБ 2700, Кюстендил, Тел.: 073 884101, E-mail: peryn_ofis@abv.bg, Факс: 073 884101

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 72227.26 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 65669 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

Настоящата обществена поръчка се отнася за дейности, планирани в рамките на проект: „Изграждане на Център за настаняване от семеен тип, град Кюстендил” финансиран по Оперативна програма „Регионално развитие”, Приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие”, Операция 1.1 „Социална инфраструктура”, BG161PO001/1.1-12/2011 „Подкрепа за деинституционализация на социални институции, предлагащи услуги за деца в риск”.

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

Съгласно чл. 120 от ЗОП

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, РБ 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор