Версия за печат

00203-2013-0010

BG-София: Покупка

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛ ПО ЧЛ. 7, Т. 5 ИЛИ 6 ОТ ЗОП

Доставки

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

"Столичен електротранспорт" ЕАД, гр.София, бул. "Княгиня Мария Луиза" 193, За: Ивайло Узунов, България 1233, София, Тел.: 02 8334101, E-mail: ivuzunov1@gmail.com, Факс: 02 9316184

Място/места за контакт: Отдел: "Обществени поръчки и застрахoване"
I.2) Основна дейност или дейности на възложителя

Градски железопътни, трамвайни, тролейбусни или автобусни услуги

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи“

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Доставки
Тип доставки: Покупка 
Място на изпълнение: Централен склад на "Столичен електротранспорт" ЕАД, намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 193 или склада на поделене "Трамкар", намиращ се на адрес: гр. София, бул. "Княз Борис III" №126A.
Код NUTS: BG411
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за трамваи“

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

34324000, 34600000 (DA44)

Описание:

Колела, резервни части и аксесоари
Локомотиви и подвижен пътен състав за железници и трамваи и резервни части за тях (Резервни части )


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
147210 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 528569 от 08.03.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

V.1) Сключване и стойност на договора
ДОГОВОР № 104 / Обособена позиция №:1 / Заглавие:“Доставка на гривни колоосни /бандажи/ за български трамвайни мотриси“;
V.1.1) Дата на сключване договора
24.07.2013 г. 
V.1.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.03.2013 г. 
V.1.2) Брой на получените оферти

2

V.1.3) Наименование и адрес на изпълнителя

„СИМЕКС ТРАНС“ ЕООД ЕИК 825328824, гр.ПЛОВДИВ, ул. "Иван Андонов"17, България 4000, гр.Пловдив, Тел.: 032 682876, Факс: 032 682876

V.1.4) Информация за стойността на договора
Крайна обща стойност на договора
Стойност 147210 BGN без ДДС
В Брой месеци 12
V.1.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ

V.1.6) Стойност на доставките, осъществени при благоприятни условия

РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

НЕ

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

26.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор от възложител по чл. 7, т. 5 или 6 от ЗОП