Версия за печат

00283-2013-0003

BG-Банско: 09 - Счетоводни и одиторски услуги

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

ОБЩИНА БАНСКО, пл. "Никола Вапцаров" № 1, За: Сашка Въчкова - заместник-кмет на Община Банско, Република България 2770, Банско, Тел.: 0749 88611, E-mail: sv_bansko@yahoo.com, Факс: 0749 88633

Място/места за контакт: ОБЩИНА БАНСКО

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: http://bansko.bg.

Адрес на профила на купувача: http://bansko.bg.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

“Избор на Изпълнител за извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект “Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите” , във връзка с изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.”

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 9
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: Община Банско
Код NUTS: BG413
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

„Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите” , във връзка с изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г.” В рамките на настоящата обществена поръчка Изпълнителят е необходимо да извърши следните дейности: 1.1. Проверка за установяване на съответствие между отчитането от страна на Община Банско (бенефициент) на разходи по дейности, залегнали в одобреното проектно предложение и реда и правилата за отчитане на съответните разходи, определени и описани от Управляващия орган; 1.2. Проверка за съответствие между разходите, заявени от Община Банско за възстановяване и тези, посочени в счетоводните записи и разходооправдателни документи; 1.3. Проследяване ефективното прилагане на националното законодателство и правото на Европейската общност при изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по тях, залегнали в проекта, както и на процедурите по избор на изпълнители; 1.4. Проследяване ефективното прилагане от страна на Община Банско на правилата за управление и изпълнение на проекта; 1.5. Проверка за съответствие между декларираните в разходооправдателните документи разходи и дейностите, залегнали в одобрения проект; 1.6. Проверка за наличието на всички необходими реквизити в разходооправдателните документи на Община Банско и за съответствие с изискванията на Закона за счетоводството и приложимите подзаконови нормативни актове; 1.7. Проверки за проследяване реалното извършване на дейностите и разходите от страна на Община Банско; 1.8. Проверка за проследяване адекватността на одитната пътека, осигурявана от Община Банско, както и съхраняване на проектната документация, съгласно изискванията; 1.9. Изготвяне на междинен одитен доклад след приключване на първата година от изпълнението на проекта. 1.10. Изготвяне на финален одитен доклад, в съответствие със Закона за счетоводството(ЗС), Национални счетоводни стандарти (НСС), действащото законодателство и допълнителните изисквания на ОПРР и МФ, който съпътства искането за окончателно плащане от страна на Възложителя към УО на ОПРР.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79210000

Описание:

Счетоводни и одиторски услуги


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
5600 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: Техническо предложение за изпълнение ; тежест: 40
Показател: Предложена цена ; тежест: 60
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 518617 от 16.01.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № История Д-ОП-326 История / Обособена позиция №: / Заглавие:“Избор на Изпълнител за извършване на независим финансов одит по изпълнение на дейностите и отчитане на разходите по проект “Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на община Банско – Банско кръстопът на цивилизациите” , във връзка с изпълнение на договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 по Оперативна програма “Регионално развитие 2007-2013 г
V.1) Дата на сключване договора
22.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
16.01.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

16

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"ОДИТ ФИНАНС КОНСУЛТ - ТРЕНДАФИЛОВИ" ООД , ЕИК131322865, ж.к. "Овча Купел - 1", ул. "Бойчо Огнянов" № 15, Р България 1618, София, Тел.: 0888 285384

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 5600 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 5600 BGN без ДДС
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект: "Подкрепа за развитието и диверсификацията на туристическите атракции на Община Банско- Банско кръстопът на цивилизациите". Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма Регионално развитие 2007-2013г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие", договор за безвъзмездна финансова помощ BG161PO001/3.1-03/2010/011 по Оперативна програма "Регионално развитие 2007-2013 г."

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

29.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор