Версия за печат

00195-2013-0003

BG-Айтос: 11 - Консултантски услуги по управление и стопанска дейност

ИНФОРМАЦИЯ ЗА СКЛЮЧЕН ДОГОВОР

Услуги

РАЗДЕЛ І: ВЪЗЛОЖИТЕЛ

I.1) Наименование, адреси и лица за контакт

Община Айтос, ул."Цар Освободител" № 3, За: Димитър Димитров, Република България 8500, Айтос, Тел.: 0558 22279, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133

Интернет адрес/и:

Основен адрес на възлагащия орган/възложителя: www.aitos.org.

Адрес на профила на купувача: www.aitos.org.

I.2) Вид на възложителя и основна/и дейност/и

Регионален или местен орган

Основна/и дейност/и на възложителя

Обществени услуги

Възложителят възлага обществена/и поръчка/и от името на друг/и възложител/и

НЕ

РАЗДЕЛ ІІ: ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА

II.1) Описание
II.1.1) Наименование на поръчката, дадено от възложителя

„Предоставяне на консултантски услуги по проект „Подобряване на управлението, организацията и функционирането на общинска администрация Айтос чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ, с оглед нейното оптимизиране”, осъществявани с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“.

II.1.2) Обект на поръчката и място на изпълнение на строителството, доставката или услугата
Услуги
Категория услуга: 11
Публикуване на информацията:
Място на изпълнение: гр.Айтос
Код NUTS: BG341
ІІ.1.4) Кратко описание на договора/споразумението - предмет и количество

В рамките на проекта ще бъде направен преглед на нормативни, стратегически и други документи, както и на устройствения правилник на администрацията. Въз основа на прегледа ще бъдат направени предложения за промени. Проектът предвижда да бъдат разработени/ усъвършенствани вътрешни правила и процедури; разработен наръчник за изпълнение на функциите по управление и развитие на организацията и инструкция за работа с наръчника. Като резултата от проведените дейности ще бъдат изготвен основни препоръки за подобрение и набелязани мерки за тяхното изпълнение. Извършването на функционален анализ ще направи изследване и оценка на релевантността на функциите, ефективността и ефикасността от дейността на общинската администрация, с оглед постигане на специфичната цел, формулирана по подприоритет 1.1, а именно оптимизация на структурата и организационно развитие с оглед повишаване ефективността и ефикасността. Оптимизацията и преструктурирането на администрацията ще допринесе за: • Оптимизиране на структурата на общинската администрация за постигане на по-голяма ефективност и ефисадност; • Подобряване на организационните процеси и координацията, за намаляване на бюрокрацията, времето и цената на административните услуги; • Повишаване на удовлетвореността на крайните потребители на услуги – граждани и бизнес.

ІІ.1.5) Код съгласно Класификатора на ОП (CPV)

79410000

Описание:

Консултантски услуги по управление и стопанска дейност


II.2) Обща крайна стойност на договора/ите
ІІ.2.1) Обща стойност на договора/ите
Стойност
89990 BGN без ДДС

РАЗДЕЛ ІV ПРОЦЕДУРА

ІV.1) Вид процедура
ІV.1.1) Вид процедура

Открита

ІV.2) Критерии за оценка на офертите
ІV.2.1) Критерии за оценка на офертите
Икономически най-изгодна оферта с оглед на:
Показател: ТЕХНИЧЕСКА ОЦЕНКА – относително тегло в комплексната оценка – 60 %.; Методи за извършване функционален анализ чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ- максимум 20 т.; Преглед на нормативни, стратегически и други документи, спрямо които ще бъдат разработени и предложени промени - максимум 15т. Методи за изследване на работните процеси и техническите средства в дейността на общината - максимум 20 т. Потенциални рискове и мерки за тяхното преодоляване - максимум 15 т. Концепция за разпределение на работата на изпълнителя, включваща работен план–график и разпределение на задачите и заетостта в рамките на екипа - максимум 30 т.; ; тежест: 60
Показател: Ценово предложение;; тежест: 40
ІV.2.2) Използван е електронен търг

НЕ


IV.3) Административна информация
ІV.3.1) Идентификационен номер на поръчката, определен от възложителя

ОП-13-1/07.05.2013г.

ІV.3.2) Предишни публикации, свързани със същата поръчка

ДА

Обявление за обществена поръчка
Номер на обявлението в ДВ 539950 от 07.05.2013 г. 

РАЗДЕЛ V: СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

ДОГОВОР № 76 / Обособена позиция №: / Заглавие:
V.1) Дата на сключване договора
19.07.2013 г. 
V.1.1) Дата на решението за възлагане на поръчката
07.05.2013 г. 
V.2) Брой на получените оферти

6

V.3) Наименование и адрес на изпълнителя

"Кавангард" ЕООД, ЕИК 131253426, бул."Бъкстон" бл.31Б, ап.19, Република България 1000, София, Тел.: 02 9890042

V.4) Информация за стойността на договора
Първоначална прогнозна обща стойност на договора
Стойност 95000 BGN без ДДС
Крайна обща стойност на договора
Стойност 89990 BGN без ДДС
В Брой месеци 7
V.5) При изпълнение на договора ще участват подизпълнители

НЕ


РАЗДЕЛ VI: ДРУГА ИНФОРМАЦИЯ

VI.1) Поръчка е свързана с проект и/или програма, които са финансирани от фондове на ЕС

проект „Подобряване на управлението, организацията и функционирането на общинска администрация Айтос чрез прилагане на Единната методология за функционален анализ, с оглед нейното оптимизиране”, осъществявани с безвъзмездната финансова помощ на Оперативна програма “Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд“

VI.3) Процедури по обжалване
VI.3.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване

Комисия за защита на конкуренцията, бул. Витоша № 18, Република България 1000, София, Тел.: 02 9884070, E-mail: cpcadmin@cpc.bg, Факс: 02 9807315

Интернет адрес/и:

URL: http://www.cpc.bg.

VI.3.2) Подаване на жалби

съгласно чл.122и и следващите от ЗОП.

VI.3.3) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби

Община Айтос, ул."Цар Освободител" № 3, Република България 8500, Айтос, Тел.: 0558 23450, E-mail: aetos@infotel.bg, Факс: 0558 22133

Интернет адрес/и:

URL: www.aitos.org.

VI.4) Дата на изпращане на настоящата информация за сключен договор

25.07.2013 г. 


ПРИЛОЖЕНИЕ Г

Информация за сключен договор